Na servisu mi je rekel, da je ?ist normalno, ?e na 15000 km porabi 1-2 olja.
A tako, da je to 5W40. Katerega proizvajalca pa?
Ko sem bil nazadnje pri Selmarju sva z serviserjem zavila na temo olje. Ker je predpisano olje 5W30 in je omenil, da vse 2.3T porabljajo olje in to se lahko odpravi z oljem druge karakteristike (se ne spomnim katero je predlagal 10W40 ali 15W40). Ima kdo kake izku?nje s tem?
Sem prej klical enega mojstra, ki popravlja radie in je tudi rekel, da se ne spla?a.
Gledam na ebyu, da se rabljene prodajajo od 300-500 ?...hude cene...
Nekaj ?asa se je sli?alo neko ropotanje kot, da ?eli nov cd nalo?it. Sedaj pa ni? ve?. Karkoli stisnem napi?e no cd in to je to.
Zadnji? mi je nehal delovat CD predvajalnik v originalnem radiu v CX7. Prvo je za?elo preskakovat sedaj je pa popolnoma za?tekalo. Ko stisnem load ali eject se ni? ne zgodi. Mislite, da bi lahko vsak serviser poravil izmenjevalec ali je kaka druga fora?
Zadnje ?ase opa?am, da na svoji CX 7 pri hitrosti od 90-95 km/h nekaj tuli. Od 95 naprej je spet vse ok do 130 km/h tam spet do 135 km/h tuli in utihne.
Mehanik je prvo posumil na le?aj vendar se zdi vredu ko zavrti. Kaj bi ?e lahko bilo? To?no locirat se ne da ker vsakemu zdi druga?e, tuli spredaj/zadaj. Lahko, da je diferenciala?
Benicar ima verigo. Udobje na zadnjih sede?ih je dobra in je veliko ve? prostora v njem kot v CX7.
Sem naro?il iz ebaya naveden komplet. Vse je v kompletu, ne samo veriga. Cena zelo ugodna in pa?e tudi vse. Sedaj ni? ve? ne ropora ob zagonu. Po mojih podatkih je veliko mazd ?e menjala verige, ki so se raztegnile.
Za primerjavo; imam ?e citroena c-crosser 2.4 benz+plin. Avto ima ve? kot 240000 km in se ne sli?i ne veriga, ne napenjalec potem pa eni pravijo francoz:). Vsak avto ima nekaj napak, nekateri ve?, nekateri manj...
Ker mi veriga ob v?igu vedno bolj ropota se odlo?am za semnjavo celega seta. Sem ?e vpra?al pri GMT in se baje ne da dobit.
Sem pa na?el na ebayu slede?e: http://www.ebay.de/itm/MAZDA-3-6-CX-7-2-3L-MPS-DiSi-TURBO-Steuerkettensatz-VVT-L3K9-L3KG-L3-VDT-L3YH-/252258859959?_trksid=p2141725.m3641.l6368
Zmoti me le letnik vozila. Moj je letnik 2008 in ima 191kW. Po seznamu so te mazde od letnika 2009 naprej.
Sem pa sli?al, da bi na uradnem servisu bil set okoli 900?.
Ima kdo kak nasvet?
V septembu sem pisal, da mi avto cuka oz. poskakuje med 1500-2700 obrati v prvi prestavi. Zamenjali smo ?e LMM, lambdo, sve?ke, v?igalne tuljave. In ni ni? bolj?e. Pa sem se nekak sprijaznil.
V tem tednu se mi je pojavilo poskakovanje ?e v drugi prestavi, v prvi pa je katastrofa, ko se turbina vklopi je vse ok. Sedaj semo ?e enkrat zamenjali sve?ke z Originali iz Mazde in ni? bolj?e. Ra?unalnik ne ka?e nobene napake in na armaturki tudi nobena lu?ka ne gori.
Je pa mehanik danes odvil pokrov za olje in podregal verigo, ki je s prstom dosegljiv ima ca. 5 mm hoda.
Je mogo?e mo?no, da je veriga raztegnjena in zaradi tega cuka? Veriga (ali mogo?e napenjalec) se sli?i recimo zjutraj ob v?igu za kake 1-2 sekundi.
Druga ideja je, da bi menjalik zafrkava?
Ima kdo kako idejo????
Lu?i imam zavarovane pri Triglavu in sem vpra?al, ?e se v primeru vlage v lu?i krije iz police. Dobil sem zelo jasen odgovor ''NE'', lu? mora biti po?ena. Sem pogledal malo po netu in se dajo dobiti lu?i iz Hrva?ke za 200 ?.
Sve?ka je difinitivno po?ila ob vgradnji. Zato se je zamenjala le po?ena.
Avto cuka isto na plinu kot na benz ni razlike. Bolj kot berem tuje forume ugotavljam, da je to neka serijska napaka. Cukanje je ve?ino voznikov odpravila z prilagoditvijo programa.
Ne samo sve?ko. ?e pregled ostalega vozila, testna vo?nja...
V?era sem pogledal. Stikalo je in tudi tiste tri ?i?ke so na svojem mestu. Sem se danes zapeljal v sosednjo avstrijo na mazdo schildberger.
Prijazno sprejeli avto pregledali in ugotovili, da je bila na sve?ki bila po?ena keramika. Zamenjali in sedaj malo bolj?e. Niso pa na?li v tako kratkem ?asu kaj bi lahko bil vzrok. Po mnenju mehanika bi lahko napaka bla na prenosu, ker se cukanje pojavi le v prvi prestavi.
Naslednji teden imam termin in se bojo malo bolj zakopali v delo..Aja ?e cena...zelo zanimivo se mi je zdelo, da je za 2 uri dela in sve?ko ra?unal 50 ?. Za razliko mi je v velenju ra?unal za priklop na tester in izbris napak 47 ?.
Bom jutri ?e enkrat preveril. Predvidevam, da mora biti stikalo na ON. Kaj pa ja funkcija tistega stikala?
Na spodnji povezavi je opis iste napake...
Kje pa je to stikalo? Sem iskal in nisem na?el.
Torej kako ?e lahko ugotovim, da sklopka drsi?
Pri speljevanju je vse ok. Do 2000 o/min ni cukanja. ?ez 2000 se pa za?ne samo tudi ne vedno, v?asih se za?ne pri 2500 in samo takrat, ?e dr?im na istih obratih. Recimo vo?nja v koloni...
?e bi bil vztrajnik bi kaj ropotalo v prostem teku. Na menjalniku nisem opazil kako posebnost. Sem pa nekje na forumu bral, da je lahko tudi zaradi zdrsa sklopke. Kako bi to lahko preveril? Sedaj mi sklopka prime nekje na sredini.
Pred kratkim sem kupil CX 7 2.3i z 127000 km. Po 1000 km sem opazil, da avto v 1. prestavi med 2000 in 3500 obrati mo?no poskakuje. V drugi prestavi in naprej je ok. Mogo?e ?e kdaj malo cukne med vo?njo.
Bil sem pri dveh mehanikih in pri Mazda Skorn?ek v Velenju. Noben ra?unalnik ni pokazal kake napake in je vsak rekel, da je cukanje zna?ilno za turbo motorje (hallo??). Zamenjal sem sve?ke (probal denso in ngk-ni razlike). Zamenjal olje in vse filtre. Na tujih forumih sem prebiral in jih ima ve?ina iste te?ave. Nekateri so imeli te?ave z turbino, drugi z raztegnjeno verigo. Ali so napako oravili z optimizacijo programa.
Ima ?e kdo od vas kake podobne te?ave ali pozna mogo?e re?itev?
Napisano
V VW passatovi knjigi pi?e, da avto na 10000 km lahko porabi do 3 l olja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani