Moram re?t, da so tidi meni bile Bridgestone Potenza res izvrstne, ?eprav bi rekel, da imajo relativno visoko porabo napram mojim zimskim, tudi pol litra ali ve? se mi zdi (C napram F)... Razen porabe, jum res ni? ne manjka, pa me zanima, ?e so katere ?e vedno zelo solidnr, a z manj?o porabo (pri 30000 ali 500000 km se to kar nabere (150-250l pri 0,5l/100km)... ?e prav je pa to kar vreden kompromis, glede na to, da se res lepo vozijo...
Forum, imam Mazdo 6 (GH) z potrebo po novih letnih 225/45 R18 gumah. Rabim nasvet pri izbiri.
Obstajajo poceni varjante (npr. Landsail: B, B, 68dB) za slabih 60?, zmerne (Nexen: C, C, 73dB) za 80?, in potem bolj poznane (Kumho: C, C, 72dB) za od 90? na vogal in naprej. (izjema: Bridgestone Potenza F, B, 72dB za 78? na komad pri ?panu, a bi raje bolj var?ne)
Sem siguren, da ?e da? 100+? na gumo od priznane znamke, pol to ?e mora bit kul. Ampak se mi ne zdi logi?no, da bi bile katerikoli gume na tr?i??u lahko tako slabe, da bi bile prov nevarne... Za tele landsail sem na?el ocene kupcev, pa so v dobrih 80% primerih zadovoljni, na dolo?enih testih pa premagale tudi naprimer Michelin-ove...
Kake kume imate, in kako ste zadovoljni? Predvsem me zanimajo letne in podobne (?e ne enake) dimenzije.
Hej, jmeni se je tudi pojavil en problem in en kup vpra?anjev.
Danes, ko se je punca vozila, je avto kar naenkrat izgubil mo? par kilometrov pred domom, po tem se je pa ?e pri?gala lu?ka za motor. Ko je prispela domov, sem se vsedel avto, in videl, da ?e ko dam v leru gas, se obrati dvignejo po?asi in po "stopni?astem" vzorcu. Motor pa tudi v prostem teku nekako neenakomerno te?e. :/
Po tem sem od?ital OBD kode, in dobil slede?e:
P0301: Cylinder 1 Misfire Detected
P1301: Boost Calibration High
P0101: Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
P0200: Injector Circuit Malfunction
Zanima me, kak pribli?no bi bil obseg popravila, in ali bi se ga dalo opraviti ?e pred vikendom!
Ahoj, zanima me, kdo v okolici LJ premontira (in dejansko solidno nacentrira) 18" gume z senzorji brez takih in druga?nih dopla?il ki pripeljejo do neke leve cene.
Se mi je tui zdelo, da bi lahko na svoji po?asi zamenjal. Moram re?t, da se mi zdijo ?e kar bistveno ?vohnej od kakega novega avtomobila, kar je nekako za pri?akovati po ?estih letih in 200k kilometrih.
Pol pa ?e ta neumnost, da se stalno same pri?igajo in uga?ajo... Mislim, sej je fensi al watever, ampak glih pri HID ?arnicah ni fajn, da se stalno uga?ajo in izklapljajo. Ko bom mel ?as, jih bom probal tko zvezat, da mi pa? gorijo vedno, ko je avto pri?gan in dajo mir.
Meni dela vredu, ampak ?e ga butnem, med tem ko je odprt, ga to ?isto vr?e iz tira in ga rabim kar nekaj ?asa masirat, da spet popolnoma lepo sede nazaj, in tako ostane. Uporabljam ga pa za son?na o?ala, in mi res prav pride, upam da zrihta?!
Mogo?e lahko uporabi? kako (par mm debelo) samolepljivo podlo?ko (une za pohi?tvo) z strani, da bo predal?ek malo bolj stisnen, ko bo zaprt...
Malo po tem, ko sem kupil avto, me je tale detalj?ek pustil na cesti
Potem mi je lokalni serviser zamenjal ventil?ek z navadnim, kasneje sem pa iz eBay.co.uk naro?il repair kit, v katerem dobi? matico, tesnilo in tist vlo?ek za ventil (par eur). Zdaj pa rabim k vulkanizerju, da mi na eni letni feltni tole zrihta, preden jo z ostalimi zamenjam iz zimskih, upam da se izide!
Am, tukaj bi jaz dodal nekaj. A ti gori check engine pa utripa spirala?
Ker na 2.2. motorju sem jaz zadnji? fasal to, in je cela ?tala s tem. Peljal na celov?ko, tam so mi pametovali itd...zdej mi ne dela ne webasto, ne sub :-) In to je uradni servis....
Pa to ?e ni vse. Naro?im korekturo za avto, pridem ?ez 2 dni iskat...in spet ?akam ?akam, nakar mi po 10ih minutah majstr re?e, ja va?o barvo smo prodali oz. kolega je va?o barvo prodal drugemu..ampak..tisti drugi je dobil napa?no barvo zgleda )))))
Đizs, motor mam sicer 2.0, mi pa gorita obe lu?ki, ni? utripanja, pa avto tud dela normalno (z cukanjem) kot prej. Zdej mam z opozorilom TPMS ?e tri lu?ke na armaturki kot kak?en strmoglavljajo?i pilot...
Sicer ti nemorem pomagati, lahko pa delim, da sem imel podobno situacijo na Volvu v40. Avto za?el tresti, menjal diske, avto spet trese ?e po par 100km, peljem nazaj, menjajo diske in za?ne spet po par 100km. Avto sem vmes imel pri dveh serviserjih, pa mi nista znala pomagat, samo teorije, o stvareh, ki bi lahko bile krive... Sicer sta omenjala pesto, pa nek homokineti?ni zglob, ampak za ni? nista bila sigurna, da bi mi zrihtala...
Samo pazi ?e ima? 2.2 ma?ino slu?ajno bo tvoj avto defekten...nevozen. to je SAMO za 2.0
Druga? pa kje se skriva?, kr vsak dan v?tric parkirava - razen ko jo pusti? na sredi voznega pasu makadam parkiri??a, da se moram mimo po luknjah basat
A dej ne me basat
Sicer hodim pe?, ampak kadar se mi mudi, pa sem z avtom ga pa res pustim direkt po sredini...
S star?i smo sem preselili podjetje pred kakimi dvemi mesecemi
Danes pono?i recimo, ko sem krenil domov od enih kolegov, je bil avto celo pomrznjen in ni ni? pocukal, ?eprav se mi zdi, da na?eloma bl protestira, ko je hladno...
Po obisku pri poobla??encu in novima filtroma goriva ter zraka mi avto ?e vedno ob?asno cukne tudi pri avtocestni vo?nji in ko je avto ulaufan (ne vejo kaj bi bilo, in tudi ko jim ho?em pokazat, je avto priden, kot da ni? ni. Res ekstremno je pa tu in tam, ko sta jutro in avto ?e zelo hladna: Avto v?gem, po?akam kake pol minute (v leru gladko te?e), po tem pa malo gasa in zna kar orng porukat.
Kake podobne izku?nje? Luftmesser? Na mazdi so mi sicer kao nek software na novo nalo?il, pa se ni ni? spremenilo. Smotan je to, da se problem ne pojavlja konstantno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tele izgledajo tudi vredu, Kumho z ocenama C in A: http://www.novegume.si/Kumho_235-45_WR18_TL_98W_KUMHO_KU31_XL.html ampak so 235/45 R18. Ali bi pasale? Tako ali tako bi raje imel malo ?ir?e, da malo za??itim felge Pa NEXEN tudi hvalijo, sem sli?al...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani