Pri avtih ki dovoljujejo interakcijo preko OBDja in SWa ki je vecinoma na voljo zastonj ali ‘na crno’ je mozno nastaviti tudi nazivno moc akuja. Pro starejsi bateriji je razpolozljivost kapacitete seveda zmanjsana. Primer 5 let star alu 90AH ima v realnosti samo se 40AH
ampak ce v nastavitvah spremenis 90Ah (vsi avto z start stop morajo imeti mastavljeno vgrajeno vrednost) na cca 60AH (nekje med novo in trenutno) bos podaljsal aku se vsaj za eno leto.
Start stop se bo vklopil manjkrat, alternator ne bo mislil da je aku prazen in polnil preko zmogljivosti akuja (kontra efekt in pregrevanje) itd.
Pa to sem jaz predlagal in naredil že pred petnajstimi leti. In točno to s prahom sem tudi omenil takrat. Vidiš, da imava veliko skupnega, pa da bi se postrani gledala?
Pa ne recti da mazda se zdej ni zrihtala tezav s trdimi ploscicami??? Leta 2007 na m6 in 2009 na m3 sm mel to....druge aftermarket ploscice - mehkejse in to je to. Ze to da z original ploscicami ni prahu na feltnah pove vse
Ko ga pohodi?, pa tudi ?uti?...in prijetno ga je sli?at v visokih obratih... Diesela ne rabi? gnat? Kak pa potem gre? S pol gasa? Diesel vle?e, ko je turbina odprta, potem je pa treba prestavit v vi?jo prestavo...da ne rohni brez veze...
Oprost ampak se ne morm zadrzat tlele ti si pa mal omejen! A dizl k vlece pri 1500 do 3000 pa potem mora spet saltat da pade na 1500 spet ne vlece vec al kva?
A ti sploh ves kaj pises? Bencinar vlece do blokade? Dizs zakaj ma pa pol najbecji navor sele pr 4300 obratih???
Daj eaje zakljuc ker si ravno postavu nove meje fizike
Pravs da je teeba prestavlat dizla - pa to je bistvo dizla!!!! Mali obrati velk navor mala poraba in do 3000 noben dizl ne ropota bolj kot pri 1500
To kr teri bencinarja do blokad da bo vleku in uzivej v te idilicni voznji brez prestavlanja
Uno ka se ti je kadilo iz zlajfu je WD ..ka enkrat sm lih tko bratu ka sm mu na hondo daju nove diske in ploscice sm malo pospricu wd po vijakih pa tko.. in se je pelju nwm slabih 5km je prsu nazaj in se je kadilo .. nc bat cen zaki casa se nebo vec kadilo..
torej kupil sem tist obd2 vmesnik da bi lohk vidu errorje na avtu, bolj za ?alo kot za res, saj avto dela normalno, ne sveti nobena lu?ka itd... ampak ko sm ga ?teku sm na telefonu vidu da imam ta dva errorja :
P0342 in P2009
malo sm googlu, ampak nism nasu nc pametnega.. kdo ve kaj sta ta dva erroja? je situacija resna? kaj lahko naredim?
avto je drugac letnik 2004, 136 konjski dizel, prefuranih 195k km, in dela normalno, in je bil vedno redno servisiran
hvala za odgovore in pomo?
Luka
Nevem lih kaj je samo prva ka ke za camshaft je pomoje ventile za nastelat .. uno je pa pomoje ksn senzor na sesalnem kolektorju .. ponavadi gre uni senzor ka je na airbox-u
V?er sem ga dvignil in vzel dol kolo, malo gledal kaj bi bilo.. na?el ni? pametnega. Malo je masten amortizer kar pomeni, da gre verjetno k vragu.
Pal?ka stabilizatorja je pa kje? Videl sem nek tak nosilev v obliki loka ki gre od vrha pesta proti amortizerju in izgine zadaj nekje v ?koljki vozila.
Druga taka pal?ka, ki morda ustreza opisu pa povezuje roko ki je na karoserijo pritrjena pred kolesom in pe nekaj pa sem pozabil kaj Iskal sem slike po netu pa ni? ne najdem da bi dal tukaj gor.
Cene pa pride to med tisto palco pac stabilizator ka ti povezuje med eno gumo na drugo in ta palcka pride pole na roko pritrjena .. men je to pokalo v ovinku in ko sem peljal cez jsme ...
No zdej sm dobu malo boljso sliko sam ta je od spredaj .. no sej zadaj je isti princip :
Pri vo?nji preko lukenj mi je za?elo zadaj nekaj pokati. Avto ima blizu 170 000 km. So tam kaki kon?niki stabilizatorji kaj podobnega ali je amortizer crknil?
Kolo je ok privija?eno
Hvala.
Po vsej verjetnosti palcka stabilizatorja sem imel podoben problem je lih tko pokalo ...
Kdo ve kje se da dobiti poceni in dokaj kvalitetne zadnje diske + plo??ice za Mazdo 6? Koliko me bo pribli?no stalo to? Hvala in Lp.
Uzames ATE in to je to je vsaj kvalitetno in rabi en cajt preden jih zvije sem jih imel kr zlo krat in morem rect da za original zlajfe so presegle moja pricakovanje ....
No cena je pa je malo vec sowdu ja sam se ti splaca .. kupit
Lej, poznam vse pokrove in blasterje, samo se spodobi za tak forum, da se potrudi? s Sloven??ino in malo strokovnosti v odgovorih. Pa ne mi zamerit, tud jaz ne pi?em perfektno
Pizda mister i know eavrithing kaj pole sploh sprasujes pizda kaj kurac .. a ti morem po cisto slovensko al po ljubljansko pisat ? A ste sam tle na tem mazda forumu doloceni neki vzvisani al ki pizda ? Po ostalih forumij so drugi cisto bolj lagano in se da vse normalno zmenit in tocno ves kaj misle in on ve kaj ti misles sam tle na tem mazda forumu morte doloceni klincki vedno komplicirat ? Pa zbristeme boli me k. Mi nebo zal cene se bom pa sam.. oz. Sploh ka boste vi ki pisal pac vi doloceni nebom nc vc komentiru ka ste prow kmeti .. na piste zdej razpiste se ... komentirite !!!
Kon?no dobil avto nazaj. Ni bilo druge kot motor raztaviti, spet vzeti glavo dol in s?istiti celoten blok in hladilni sistem. Sedaj deluje in upam da bo ?e dolgo.
lp, marko
Lahko samo upas da se ni kje kaksen koscek od pumpe .. in da se bo spet zagozdil v pumpo ka pole jo bo spet zmlelo
tukaj pi?e da proizvaja manj temperature kot 55W halogenka? Komu je potemtakem topila le?o oz. sen?nik?
Bi bil vredu ta kit?
55W XENON HID CONVERSION KIT H1 MAZDA 6 2002-2007
55w Full xenon Conversion kit, allows you to convert the dip or main beam to true Xenon HID. This kit is for the dip beam in the cars in the title
300% more light than standard halogen
12v AC 55w
Plug and play. No need to cut into your cars wiring
Latest digital Slim ballasts with very low fail rate
Lasts up to 10 times longer than standard Halogen
Safe to use in plastic headlights (they actually produce less heat than 55w Halogen)
2 Years warranty on bulbs and ballasts (free to swap for new)
Ballasts are E4 marked although all kits are now for "off road use" only
Available in 4 colours
5000K - OEM WHITE - 4400 lumens
6000K - ICE WHITE WITH SLIGHT BLUE TINT - 4200 lumens - SENT BY DEFAULT AND MOST POPULAR
8000K - NOTICEABLE BLUE - 4600 lumens
10000K - DEEP BLUE - 4400 lumens
Lumens is the brightness. 55W is about 1000 lumens brighter than 35W Standard Halogen is about 1100 lumens. LOWER THE K THE BRIGHTER THE LIGHT
Check the photo to see the difference
In the box:
Pair HID bulbs
Pair Digital 55w Ballasts
Pair Ballast mounting brackets
Other wiring needed
Instructions
55W Ballast technical:
Input Voltage 7-20v
Working Voltage 12v
Working Temperature -40 - 105 Degrees C
Starting Current >6.5A
Working Current 3.5A
IF YOU WANT A COLOUR OTHER THAN 6000K PLEASE LET US KNOW AT THE CHECKOUT
This kit is not canbus compatible and all cars in the title have been carefully selected and do not have a canbus wiring system. Please check our other listings for canbus compatible kits. Canbus is basically error reporting. If you car tells you when a bulb has blown then normally your car has canbus.
Ja sej pole je ql sej mas use ze lepo pripravljeno kakor ti pise plug &play .. sam v tist pokrovcek naredis jamo in pole povezes napajanje na blaster al ki je in pole na zarnico h1 .. sam zarnnice z roko po steklu nw tikat ka pole se zamaze pa take fore ... cene pa veliko srece pri nakupu in montazi
Imajo tudi druge viskoznosti, ?e bi se ti dalo malo kole??ek zavrteti na mi?ki... ampak ne, udri na polno, pa takoj nabijati o tem, kak bedak je avtor teme in da niti sam ne ve, kak?no olje spada v njegov avto...
Ah use se dobi verjemi
Se dobijo tudi majsti ka ti rece ka mu malo poves o gumas pa ti tipo rece "a ma tak pomen imajo gume sej nisem vedu ja sm cutu da moje dajton neki drsijo od 90 kmh naprej " ..
Slu?ajno sem na enem forumu na?el link do te spletne strani, kjer za zelo dobro ceno ponujajo olja North sea lubricants 5w-40 in tudi ostale (za ostale tipe olja nisem seznanjen s ceno).
Pozna kdo to znamko, je za kej? Verjetno za doto?it tist liter olja na 2000 km bi bil ?isto dober?
Pa ne da bos tocu 15w-40 to je za traktor a si zmesan
No ce ze misles to tocit to daji cez poletje not ka to je kr gosto olje .. cez zimo se cene toci 5w-40 ce si pa welcom to rusia pa 0w-40/30 .. sam opozorim .. ka to za cez zimo ni dobro za avto ..
Ce ti pa pase pa kr natoci not .. jst ni pogoja da bi to tocil not...
Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx
Hmm slabo se vidi
Cene pa vem kako je to ja ka bobira robove da ne poslikam mojih ..
V glavnem kar ti bo pomagalo je sam to al das podvozje vtrdit in odzivnost.. al pa das stud bar no nwm ce se lih tako napise pac das zgornega sam ce mene prasas bi bilo bols da bi se dalo spodnjega ker spodi vije avto ..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri avtih ki dovoljujejo interakcijo preko OBDja in SWa ki je vecinoma na voljo zastonj ali ‘na crno’ je mozno nastaviti tudi nazivno moc akuja. Pro starejsi bateriji je razpolozljivost kapacitete seveda zmanjsana. Primer 5 let star alu 90AH ima v realnosti samo se 40AH
ampak ce v nastavitvah spremenis 90Ah (vsi avto z start stop morajo imeti mastavljeno vgrajeno vrednost) na cca 60AH (nekje med novo in trenutno) bos podaljsal aku se vsaj za eno leto.
Start stop se bo vklopil manjkrat, alternator ne bo mislil da je aku prazen in polnil preko zmogljivosti akuja (kontra efekt in pregrevanje) itd.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani