Iscem nekaj do 8k, pa imam se 1-2k rezerve za morebitna popravila 1.4 tsi pa pride 13k+ brez garancije, da nebo tudi tam kaj za popravljat. Saj bi kupil mazdo 3 (5. vrat) ali 6, pa jih lastniki nocete prodajat in so trenutno zelo precenjene
Ti 1,2tsi oz mlinček za kavo ni najbolj posrečen, glede na zgodovino bolje da pustiš in kot so ze napisali poglej raje po 1,4tsi ali novejši 1,5tsi
1.2 tsi s 105 konji niti ni tako navit, seveda pa to ni atmosferec Bolj bi me sicer skrbeli 3-valjniki, ki so na trgu... 1.4 tsi pa je 4k cez budget, tako, da zal odpade trenutno
Pozdrav forumaši:) mogoče malo neumesno vprašanje, ker se ne tiče ravno Mazde, a vseeno probam.
Ogledano imam Škodo Octavio 1.2 TSI (l. 2014, 195k prevoženih) in vse izgleda OK, razen enega oz. dveh precej velikih servisov l.2020. Na okoli 150k sta bila menjana jermen in vodna črpalka, ker je super. Pomisleke imam glede tesnil glave, batnih obročkov in drugih zadev, ki so specificirane na računu. Izgleda mi kot generalka motorja a se ne spoznam dovolj, zato se opračam na vas. Bi bilo smiselno kupiti tak avto?
Evo zadeva stoji takole. Zavornega olja je dovolj. Opazil sem da je problem predvsem zjutraj, ko je vlazno in megleno, takrat prakticno ne gre v nobeno prestavo. Izgleda kot da vlaga nekje vstopi v menjalnik oz sistem, ker sem tudi okoli rocne zjutraj opazil nekaj kondenza. Kaj svetujete razen hruske in strika :D
Hvala za odgovore. Torej danes preverim zavorno olje, sem ze zanc gledal in mi je delovalo kot da ga je premalo. Kako pa je to povezano s sklopko, me cisto zaradi firbca zanima?
Za druge stvari moram pa itak na diagnozo do mehanika peljat.
A potisni lezaj se ne menja skupaj s sklopko? Ce je glavni valj sklopke, bi najbrz lahko reklamiral zadevo po 10k km?
Potrebujem kak pameten nasvet. Lani avgusta sem na Opel Corsi D (2010) pri 225k km prvic menjal sklopko. Prejsnji teden se je po priblizno 10k prevozenih km zacela cudno obnasati. Ko je se skoraj cisto v podnu moram ze dodajati gas, da avto ne crkne. Danes zjutraj je punci baje skrtal menjalnik ni hotel v nobeno prestavo, kasneje se je sicer vozila brez problemov.
Zanima me vase mnenje, ali lahko zadevo sploh reklamiram po enem letu? Imam racun. Ce je skrtalo sumim, da je problem lahko tudi v menjalniku? Velikokrat gre tezje v vzvratno prestavo, druge prestave delujejo normalno med vožnjo, razen cukanja, ko šaltam iz druge v tretjo. Vsak nasvet dobrodosel.
To mi je nekdo ze priporocal, mozno, da celo ti. Hvala, ampak mi je tale ekrancek na armaturi tako grd, da grem rajs senzorje vgradit idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...
Jaz sem pred leti v Saaba 9-3 montiral kamero in sliko povezal na novo vzvratno ogledalo z integriranim LCD-jem. Ena boljših pogruntavščin. Materiala je bilo za manj kot 50 evrov s Kitajske.
Je pa res, da če si vajen piskanja, potem raje senzorje. Čeprav večina "aftermarket" senzorjev ni prav blazno natančnih.
Sicer pa ima kar veliko japonskih vozil zadnjih let le kamero za rikverc (brez senzorjev) - sploh na "ne-EU" trgih.
A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)
Iscem enega ugodnega ličarja za par prask na odbijacih in plehu. Vecinoma gre za bolj povrsinske zadeve na odbijacih in nekaj tudi na plehu na različnih mestih. Kaksen bi bil okviren strosek tega?
A je kdo naknadno montiral park senzorje? Našel sem tole spletno stran in se mi zdi 500eur kar drago za spredaj in zadaj. Nekdo mi je predlagal, da montiram kamero.. Imate kaksne izkusnje oz. priporočila?
Našel sem samo Night breaker laser +150% od Osrama, najbrž so podobne Xenarc? Žarometi izgledajo malenkost motni iz notranje strani, misliš, da bi poliranje to rešilo? Imaš kak nasvet glede brusilnega papirja in paste? Hvala ti
dne 29. 10. 2021 ob 14:50 je Alex napisal:
Spoliraj najprej plastiko, ki pokriva luči. Nato kupi Osram Night Breaker Unlimited Xenarc. Jaz sem to storil na moji stari 6- ki, prav tako letnik 2004. Razlika je kot dan in noč. Sedaj lepo sveti z skoraj belo svetlobo. Kar je pa najbolj važno je to, da sveti veliko bolj daleč kort prej z navadnimi xenonkami. So sicer dražje a se izplača.
Živjo družba. Meni je lani na tehničnem rekel, da imam slabo svetilnost sprednji luči na mazdi 6, l. 2004 in da jih bo letos treba zamenjat. A mislite, da se da kaj rešiti z bolj kvalitetnimi žarnicami ala philips ali osram? Avto bi imel še cca. pol leta, tako, da iščem poceni rešitve. Z razstavljanjem luči je kar precej zajebancije tako, da se tega raje nebi šel. Če kupim rabljene luči pa je najbrž spet loterija ali dobro svetijo ali ne. LP
Pele pravi, da je sklopka. Kaj priporocate; japanparts, ashika in podobne zadeve ali blueprint. Mam možnost dobiti blueprint za isto ceno kot ostale. Vec kot 100eur panebom investiral
Kot so že drugi pred mano odgovorili, najprej preveri gumi cev med hidravličnim cilindrom in kovinsko cevjo.
Sam sem imel točno tako težavo in je bil strošek zanemarljiv...
Hvala, kje pa to pogledam sem bolj laičen na tem področju? A na koncu si potem menjal samo gumo ali tudi cilinder? Gledam tukaj, da dobim okvirno predstavo za ceno, če je samo to lahko živjo vpijem
Hvala za odgovore. Zadeva je sledeča: včeraj se je izkazalo, da je glavni problem v menjalniku in sicer moram avto ugasniti, da dam lahko v prvo, v drugo gre komaj, v tretjo in četrto pa malo lažje. Upam, da mi rata prit do medvod s tako vožnjo Glede na sledeče bo treba najbrž zamenjati sinhrone, žico?? Avto je najbrž vreden manj kot 1k eur, ima kdo kakšne poceni linke do teh stvari oz. kako se reče sinhronu po slovensko? Prvi znak, da bo šel menjalnik je bila trda sklopka, ki je ne vrača v celoti, je možno, da je sklopka ok in da je problem samo v menjalniku?
Evo tudi jaz imam probleme s sklopko. Avto je mazda 6, 1.8 benz l. 2004. Prevoženih 205k km. Lastnik sem dobrih 7 let in zadnji teden težje prestavljam (zadnji 2 leti se vozim samo po mestu in sem naredil cca 8k km). Menjalnik je ratal trd v pm. Tudi sklopka je ratala problematična in sicer, se je spremenila trdota in jo težje vrne nazaj, oz se zatika. Uglavnem občutek je zelo čuden. Kaj svetujete? Je imel kdo podobne probleme? Jasno mi je, da bo najbrz potrebno zamenjati sklopko, se v tem času lahko vozim ali obstaja strah, da nekje obticim?
Šele zdaj sem se spomnil, da so Medvode svoja občina in, da reskiram kazen. če grem do Pelkota.. A ve kdo v Lj za kakega ok mehanika, da mi postavi diagnozo glede ročne in mu lahko prinesem svoje dele?
To da ima prva generacija velike probleme z rjo je dejstvo. Prej ti ga bo rja pojedla, kot pa vse drugo. To pelji k enmu kleparju in naj ti posvasa za male pare. Kar se pa celjusti tice je pa tudi klasicna rak rana mazde. Sam sem jih cca. 3x menjal na prvi generaciji in tudi enkrat ze na drugi generaciji. Batek v celjusti zasteka in potem steka tudi rocna. Po koncani voznji malo poslati zadnje diske in bojo sigurno vroci. Jest sem takrat narocil komplet zadnje celjusti na ebayu (70€) pa so brez problema zdrzale 3 leta. Pri nas je cena cca 130-150€ na kos pa se stare jim moras vrniti, da jih potem oni veselo samo obnovijo. Obnova zadnjih celjusti se ne splaca ker je prevec zajebancije in samo drobni material je cca 30-40€.
Ja rja je kar problem, kako je pa pri novih mazdah? Naslednje leto najbrz kupujem nov avto ampak nisem ziher ali bo to mazda Jaz sem celjusti menjal ravno 4 leta nazaj (iz ebaya za 120eur s postnino). Zdaj bom kupil najcenejse, nasel sem obe za za 80eur:) Ceprav, ce bo samo ena problem bom raje samo to vzel... Ce so sploh celjusti, moram prvo pocakati na diagnozo. Za luknjo se dogovarjam s parimi svas mojstri, cena najbrz 50-100eur.
To z ročno je hiba teh avtov. Rešiš pa enostavno tako, da zamenjaš zajlo in jo dobro podmažeš. Če tega ne boš storil ti lahko zašteka čeljust. Tisto rjo pa bi bilo dobro, da rešiš za prav. Kot to delajo v oddajah, kjer rešujejo stare avte. 😊
Zajla je bila ze enkrat menjana, celjusti, diski in ploscice prav tako...Z rocno so bili vedno problemi..Pelko je ta teden cisto zaseden, tako, da bo rocno pregledal naslednji teden, upam da diagnosticiramo kaksno poceni zadevo, upam, da je samo celjust zablokirala ce rjasto podvozje zrihtamo kot se zagre bo drago kot zafran, drzalo pa bo baje max se leto 2? Ali imamo tukaj na forumu kaksnega junaka, ki bi se lotil rocne zavore ali prej omenjene luknje v podvozju?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Iscem nekaj do 8k, pa imam se 1-2k rezerve za morebitna popravila 1.4 tsi pa pride 13k+ brez garancije, da nebo tudi tam kaj za popravljat. Saj bi kupil mazdo 3 (5. vrat) ali 6, pa jih lastniki nocete prodajat in so trenutno zelo precenjene
Povezava za deljenje
Deli na druge strani