V kolikor utripa lucka afs je napaka na senzorju ali modulu. Palcka nima veze z napako. V primeru, da imas polomljeno palcko ti le luci svetijo cist v poden in to je to. Nobene napake.
Palcke nemores kupiti na servisu, ker pride samo kot komplet s senzorjem- 500 €. Jest sem jo kupil na aliexpresu 30€. Stikalo fixiraj ravno kontra, kot na sliki in sicer ga z vezico fixiraj da bo v skrajni zgornji poziciji, ker ti bojo v nasprotnem primeru (kot na sliki) luci svetile cist v podn.
pred 2 urama je Freak napisal:
Evo, tudi jaz se soočam s tole afs off utripajočo lučko. Do sedaj sem imel vedno to funkcijo izklopljeno, tako da me je kar malo presenetilo tole.
Kaj me sploh funkcija tega afs-ja? Jaz sem mislil, da je to sam za svetenje meglenk v ovinek
Drugače pa so vse žarnice ok, kaj oz kje lahko še preverim, da najdem in odpravim težavo?
AFS je adaptive front lighting system in ja kontrolira priziganje/ugasanje luci, ko gres v ovinek. V kolikor si odklapljal akumulator ali je le ta slab zamotaj volan v skrajno levo in nato v skrajno desno. To moras vedno narediti, ko pride do izklopa akumulatorja, da se senzorji ponovno "uparijo".
V kolikor lucka se vedno utripa je pa problem na enemu od dveh senzorjev (spredaj/zadaj), konektorju od senzorja ali pa na samem modulu. Probaj odklopiti senzor in ga prespricat s kontakt sprejem. Lahko ga tudi priklopis na obd in bos videl kaksno napako ti da.
Senzor oz. instalacija se nahaja takoj na stabilizatorju za nivelacijo zarometov. Spredaj desno in zadaj desno je privijacen na roko, ce me spomin ne vara.
Tako, kot so ti ze ostali napisali in porabo racunaj na roke in ne preko potovalnega racunalnika. Po sprintmonitorju sedec kjer so realne porabe ima tvoj avto povprecno realno porabo 6,3l/100 km. Ce si bos porabo rocno izracunala bos sigurno prisla do podobne stevilke. Teli mali mlincki so ponavadi najbolj pozresni. Jaz sem imel v mazdi 6 (2003) 1.8 motor porabo gladko 10l/100 km. Sedaj z 2.5 motorjem pa 8l.
Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo.
Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.
Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.
Skoraj 2k za sklopko 😱. Se dobro, da imam bencinarja. Ko bo potreba po menjavi bo strosek 400€... trenutno jih ima 310k pa je se original sklopka.
Zakaj ne narocis novega? Original rabljen od istega avta (razbitega). Tako sem jaz pred leti naredil na ocetovi sestki, ko se je zaletel in ni bilo nobenih problemov. Uradni servis je samo racunalnik "uparil".
Zadeva je taka da 3/4 stvari med njimi tudi ledice kupljeni pri nas (EU) je v veliki vecini ravno iz kitajske. Kitajske poceni ledice so za en k... Tiste kvalitetne imajo pa tudi tapravo ceno in je kamot pimerljiva z nasimi cenami.
Ne gledat samo znamko, ampak tudi kje je narejeno. Đabe kupis osram, ce potem pise made in china. Isto je z baterijami VARTA in nesteto ostalimi znamkami. Pac proizvodnja dol je cenejsa.
Doma imam BOSCH hladilnik, pralni stroj, susulni stroj, udarni vijacnik. Niti en izdelek ni made in germany in niti en ni narejen v isti drzavi.
EDIT: Ko smo ravno na mazda forumu, vedno kupujem vse filtre od MAHLE pa do sedaj se nisem dobil nobenega k bi na njem pisalo made in germany. Vse ostale drzave samo germany ali avstrija ne.
Po sliki sodec ti notranja ploscica pravilno ne pobira diska. Ne pobira ga po celotni dolzini. Razlog je lahko zastekana celjust, slabo namazana vodila itd. Klasicna mazdina "hiba".
Nobene potrebe po alarmu. "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo
Najboljse bo da pogledas kaksne imas realne stevilke na svoji lambdi in potem po teli stevilki isces. Moje so bile recimo cist drugacne, kot jih je pa program kazal.
Meni po posnetku sodec zgleda moder dim. Lahko da mesa hladilno tekocino, poceno tesnilo glave, turbina, ventili, batni obrocki itd. Skratka veliko je lahko razlogov za moder dim. Lahko pa da se motim in samo na posnetku zgleda, kot da je moder dim.
Jaz sem menjal zadnji most. Isti avto. Most je bil 400€ (nov aftermarket-ebay) pa 100€ sem dal za menjavo. Sem pa jest potem se preventivno menjal obe zadnji roki in pa stabilizatorja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
AFS je adaptive front lighting system in ja kontrolira priziganje/ugasanje luci, ko gres v ovinek. V kolikor si odklapljal akumulator ali je le ta slab zamotaj volan v skrajno levo in nato v skrajno desno. To moras vedno narediti, ko pride do izklopa akumulatorja, da se senzorji ponovno "uparijo".
V kolikor lucka se vedno utripa je pa problem na enemu od dveh senzorjev (spredaj/zadaj), konektorju od senzorja ali pa na samem modulu. Probaj odklopiti senzor in ga prespricat s kontakt sprejem. Lahko ga tudi priklopis na obd in bos videl kaksno napako ti da.
Senzor oz. instalacija se nahaja takoj na stabilizatorju za nivelacijo zarometov. Spredaj desno in zadaj desno je privijacen na roko, ce me spomin ne vara.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani