@ZMAJ, plina ?e nisem dal ven. Stro?ki so 300? in enostavno ne dam ve? ?.
Sedaj razmi?lam, da me moti dejansko samo plinska jeklenka ki zaseda ogromno prostora v prtlja?niku. Avto vozim ?e nekaj mesecev na bencin in na plin ve? ne nameravam. Ali lahko iz avta odklopim in odstranim samo plinsko jeklenko, ostalo pa pustim? Bi to imelo kak?en vpliv na vo?njo?
Preden bi njim dokazal in dopovedal, da je njihova ?lamparija razlog za okvaro... bi minilo preve? ?asa in ?lo preve? ?ivcev... Z vgradnjo vred, vsemi servisi in zadnjim popravilom me je plin stal 2500?. Madonca za ta denar bi se pa kar lepo ?tevilo km na bencin prevozil! Trenutno sem kontaktiral kar PLINEX, ?e mi sistem odstranijo brezpla?no, saj jim ga nikakor ne uspe porihtat...?e bo odgovor NE, kar tudi pri?akujem... bom pa kontaktiral koga drugega, a ne bi rad 2500? dodal ?e kak?nega tiso?aka!
Druga stvar: ali ne bo odstranjevanje pustilo kak?nih posledic, lukenj v ceveh itd?
No... avto je po?timan, menjani ventili in teflonska tesnila, ter sve?ke. Mehanik mi je odsvetoval nadaljno vo?njo s plinom reko?. da je avto sedaj ?e manj primeren za vo?njo na plin. Sedaj se poraja vpra?anje kako naprej? Porihtati mazanje ventilov,da bo delalo kot je treba (?eprav... v vseh teh letih rednih servisov tega ni uspelo plinex "mojstzrom") ali izpuliti plinski sistem iz avta in se vozit na bencin?
Ne, garancija v tem primeru ne velja... velja le na dele plinskega sistema, ne pa na okvare motorja, do katerih lahko pride kot posledica vgradnje sistema. Aja... dodal bi ?e, da so na zadnjem plonskem servisu menjali sve?ke in vmontirali popolnoma napa?ne oz. neprimerne.
Se da vse brez problema, sam zakaj pa bi to ?elel? Zadel na lotu?
Nisem zadovoljen. Po dveh letih in ?tevilnih servisih jim ni uspelo nastaviti sistema (plinex), da bi deloval kot se spodobi. Ali je avto uga?al, ali je cukal na dolo?enih obratih, ali ni delala posodica za mazanje ventilov, dve leti jim ni uspelo zatesniti uhajanje hladilne teko?ine iz uparjevalnika... poraba plina ogromna, recimo s 40? naredil 350 km, kar ni ravno nek prese?ek v var?nosti. Na koncu je bila potrebna menjava ventilov, kar je kar konkreten servis za mojo mazdo... serviser mi je nadaljno uporabo tega sistema odsvetoval. Zato ne vidim smisla, da bi ?e ohranil plinski sistem v avtu.
Kdo pa naredi to brez problema? Oz. kak?ni bi bili stro?ki? Stvar bi najraje lastnoro?no iztrgal iz motorja
ali ima kdo izku?nje z odstranjevanjem oz. demonta?o plinskega sistema iz avtomobila? Je to izvedljivo? Kak?ne so posledice za avto, ki ga ?elim naprej voziti na bencin?
Tudi meni ni jasno zakaj mi je aplikacija torque zaznala te?ave ?e z marsi?em, original diagnostika pa ne? Res pa je da sem MAF senzor ?istil, torej sem ga izklopil...
V glavnem v moji okolici (Maribor) sem najdel mehanika, ki mu ta zadeva ni tuja. Kak?en bo rezultat vam sporo?im prihodnji teden. Vsem se pa zahvaljujem za napotke, priporo?ila in debato. Sem res pozitivno presene?en z odzivom na forumu.
Imam Zavoli sistem in vakumsko kapalko za mazanje ventilov... ki je enkrat ?e bila menjana (se je odlomla). Prvi?, so jo naro?ili ?e pred 2 letoma tik preden sem ?el na morje. Sistem za mazanje ni delal, saj so mi kapalko montirali po dopustu. Mehanik pa mi je garantiral da ne more biti ni?, da naj se kar peljem na plin na morje (2000 km)... Drugi? (letos) pri okvari ventilov ne vem ali je bila napaka moja ali dejansko je vzrok v kapalki. V posodi sem imel ?e zadnjo tretjino lubrikanta za mazanje ventilov, ?esar pa ve? ni potegnilo v kapalko. Na plinexu so sedaj rekli, da mora bit vedno ve? teko?ine notri, sam sem pa logi?no sklepal da teko?ino nalijem tik predenj je zmanjka...in 1/3 volumna tudi ni tako majhna koli?ina, zadostuje za ve? mescev. No lahko bi me pa o tem opozorili, da mora biti sistem za mazanje vedno poln. Vozil sem pol leta z teko?ino za mazanje, ki je pa kapalka ni potegnila...
Ko so se pojavljale te?ave (Januar 2015) sem imel avto 2x na plinskem servisu v dveh razli?nih delavnicah. Ali so dejansko vsi tako "levi" pri tem Plinexu, da niso ugotovili,da je nekaj narobe z ventili? Ali pa? tega niso ?eleli povedati, saj se ne ti?e vgrajenega plinskega sistema, ki je v garanciji?
En serviser plinskega sistema (pri Avto Petovia v Mariboru) pa ?e od kar imam plin, na vsakem servisu, ko sem jih opozarjal, da mi zelo po?asi porablja olje za mazanje trdil, da tudi ?e ne ma?e ventilov nima kaj za bit! Da pri visokih obratih sistem vbrizga ?e bencin za vsak slu?aj... in dokler avto ?iba nima smisla karkoli za ?arit okoli sistema.
Do te?av z ventili sem prevozil dobrih 70.000 km.
Tako pribli?no, razen tistih 2000 km brez mazanja na plin, bi rekel da je bilo kak?nih 10.000 ?e ne ?e ve?, ko kapalka ni potegnila.
?e ena stvar glede plina... recimo da stvar uredim, popravim ventil... verjetno obstaja velika verjetnost, da se stvar spet ponovi, glede na to, da bi ostal v avtu enak plinski sistem?
V svoji objavi Uga?anje hladnega motorja sem te?avo ?e opisal... Mazda 3 predelana na plin, nedelujo?i ventil, zani? gumice na ?obah. Zanima me, kak?na bi bila cena popravila pri g. Pelku? Se da menjati le en okvarjeni ventil ali je potrebno menjati vse? Se delo opravi v enem dnevu v primeru da avto dostavim zgodaj zjutraj?
Plin ima sistem za mazanje... ki pa nekje 6 mescev ni delal. Na plineksu rekli, da je vse ok =) Vem, prvi post bi moral vsebovati podatek o plinu, po drugi strani pa me je ve? kvazi mojstrov prepri?alo, da te?ava nima veze s plinom...
Najbolj?e da se res obrnem na g. Pelka in se odpravim s svojimi tremi ventili proti Ljubljani.
1. Avto je predelan na plin. Ob prvih znakih te?av, peljal na servis plina (Petovia avto), kjer so zagotovili, da je vse vredu, tudi da so ventili vredu, menjali so le sve?ke. Vse kar so rekli, da je te?ava na bencinu.
2. Avto peljal k Avto Marko...merili kompresijo, menjali mot. prostega teka, pregledali mehanske dele, razloga niso odkrili, napotili me nazaj na plin, reko? da sta plinski in benz. sistem povezana in da je te?ava v plinu.
3. Peljem avto na plinex. v Mislinjo, pregledajo avto, tudi ventile...trdijo da je brezhiben in da ne najdejo razloga, da hladen uga?a. Sumijo da je vzrok na izgorevanju bencina. Predlagajo da se nekaj ?asa vozim na bencin =)
4. Peljal na diagnostiko h g. Puconja, avto pregledal z original mazda diagnostiko, pregledal motor, izmeril kompresijio. Odkril napako na ventilu, zani? tesnilo na vbrizgalnih ?obah. Razlog za okvaro pripisal plinski vgradnji ali pa napa?nim sve?kam, ki so jih vstavili v avto na plinskem servisu. Original je topl. vrednost 7, oni so vstavili 8, morali bi pa 6.
5. Ne preostane drugega, kot popraviti ?kodo in nikdar ve? razmi?ljati o kak?ni ekolo?ki predelavi na plin.
Zadnja diagnoza motorja: izgoreli ventil in uni?ena gumica ventila. Napa?ne sve?ke. Senzorji (lambde, MAF itd...) in vse ostalo je ok. Hvala vsem za predloge in nasvete. ?e ima kdo ?e predlog h komu na popravilo (nagibam se h Pelku)... ali naj avto kar prodam?
In kar se poobla??enih servisov ti?e: ne vem, kaj si ti sli?al. Vem pa, da jaz iz okolice Nove Gorice peljem MIMO enega poobla??enega servisa v Ljubljano v BTC na A-Cosmos, ki je poobla??eni Mazdin servis, pa sem bil vedno zadovoljen. Delo opravljeno, kot se spodobi, cena pa v mejah normale...
V mislih imam le en poobla??eni mazda servis tukaj v Mariboru. Za ostale pa ne vem... Pri moji mazdi (ko je bila ?e v garanciji) so vsaki? nalili ob?utno preve? olja, slabi liter preve? reko?, da bo avto ?e pokuril olje. Pa olja sploh ne kuri... Dolivali raznobarvne hladilne teko?ine... ra?un za mali servis 480?. V nobenem pogledu me niso prepri?ali.
Prosil bi pa ?e za razlago besed mehanika s servisa Avto Marko: "nekam ?udni zvoki se sli?ijo v komori, lahko da je zapackan motor"... kaj je mi?ljeno s to komoro in zapacanim motorjem? Pri Avto Marko so imeli mojo mazdo 3 dni... opravljali diagnoze, merili kompresije, menjali motor?ek prostega teka, ?istili filter goriva in loputo, menjali sve?ke... na koncu pa razen zvokov v komori, ugotovili ni? konkretnega in rekli, da ve? ne vedo kaj bi ?e lahko bil razlog.
Ali kdo pozna http://www.puconja.si/ avtodiagnostiko? Razmi?ljam, da bi dal avto k njim na pregled, saj sem bil ?e pri treh "mojstrih", ki niso ugotovili ni?, ra?unali pa delo. Na poobla??eni servis pa me tudi ne mika it, saj nisem sli?al ni? dobrega o njih.
lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne...
jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??
Iz Maribora sem, a se brez problema pripeljem v Celje...samo, da se kon?no ugotovi kaj je razlog tega uga?anja.
Iz izpu?nega sistema se kar grdo kadi, dokler je avto hladen. In tudi smrdi... potem po enem ?asu se neha tako kadit in neha smrdet. Ob v?igu zelo zasmrdi po bencinu. V motorju poka, kot neko poka?ljevanje oz. kot da bo slej kot prej motor ugasnil, motor se zelo strese ob pokih v bistvu se celi avto strese. Po prvih dveh v?igih avto ugasne... potem se lahko peljem ampak pri prvem ustavljanju spet ugasne... ?e se v prvih minutah ustavim na semaforju avto vedno ugasne. Ko je ogret pa ne (po kak?nih 10 min. vo?nje dela ok), a ?e vedno motor ob?asno zaka?lja.
Avto ima ob?asno zmanj?ano mo? delovanja (kot da bi ga nenadoma nekaj zadu?ilo) po nekaj ?asa pa gre spet normalno. Najbolj nadle?no je, ?e pride do tega v klancu potem je potrebno dati kar v prvo.
MAF senzor (zraven je tudi IAT) sem s?istil, mogo?e pa je uni?en in ?i??enje ni pomagalo? Je pa bila ta ve?ja bunkica na koncu nitke (IAT senzor) ?rna tudi po ?i??enju. Senzor temperature motorje je menjan in o?itno ni bil razlog napake.
Lahko je tudi maf senzor,loputa,lambda sonda,kak?na cevka po?ena ali preparela. Kaj pravi tester , ali ste meril pritisk goriva?
MAF senzor je bil pregledan in s?i??en, cevke in kabli so bili pregledani, pritisk goriva tudi... ampak to vse so na servisu rekli da je bilo nareto. Sedaj pa ?e malo dvomim, da so vse to resni?no izvedli.
Sem pa sam z OBD2 zagnal torque diagnosti?ni program in mi je javilo napako : 02 Bank 4 Sensor 4 not ok. Min. 4.160ms Max.41.242ms. Current: 46.096ms. Sedaj pa ne vem kaj bi naj ti parametri pomenili in za kateri senzor bi naj ?lo. Pravtako me ?udi, da tega ni najdla diagnostika na servisu.
enako te?avo imam z mazdo 3 predelano na plin. Do sedaj je bil ??i??en MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, menjane sve?ke...v glavnem pregledani vsi mehanski deli povezani z gorivom,te?ava se ?e kar pojavlja.
Ravno danes sem vlil v polni tank bencina ?e sredstvo za ?i??enje ventilov (STP, kupil v ?paru 7 ?), peljal 10 km... zaenkrat ?e ni ni? bolj?e in tudi dvomim da bo, bom pa kljubtemu ?e vozil na bencin nekaj ?asa. Imam pa naro?en novi senzor temperature motorja, kar je v mojem postu predlagal uporabnik Brane. Simptomi okvarjenega senzorja so opisani in so identi?ni te?avi moje mazde. Ko menjam javim rezultate.
Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne.
S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak. A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.
Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Koliko me bo pa stal ta strokovnjak za demonta?o? V zameno za kvalitetno demonta?o takoj zamenjam LPG sistem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani