Danes je pri na?i m6 ratalo enako. Ko se je ?ena pripeljala domov, je pri ugasnjenem/pri?ganem avtu in pri vo?nji ob vrtenju volana pri desnem kolesu bil ?kripajo? zvok - kot da bi hotel odviti suhe zarjavete vijake z jeklene feltne. Dvignem avto, ?kripanja ni ve?. Spustim avto, ?kripanja ni. Grem jutri na servis ?e bodo kaj na?li.
?e dalj ?asa cuka (6 mesecev, od zadnjega uradnega servisa). Ni nekega vzorca koliko cuka in kdaj, ampak vedno med 1500 in 2500 obrati (pod ali nad je ok). Bolj pogosto cuka ob hladni ma?ini. U?enje injektorjev cukanje popoldnoma odpravi, ampak ne za dolgo (med 500 in 1000km). Ob?utek imam da vsaki?, ko se napolne novo gorivo da za?ne cukati.
V?asih, ko je avto hladen, motor ?udno te?e - kot pri bencinarju da mu en cilinder nebi delal - obrati ne nihajo.
2x na uradnem servisu, vedno u?enje injektorev. Prva diagnoza slabi injektorji (parametri med -60 in -88). Po ?i??enju z Megasel in 2000km so injektorji dobri. ?i??enje EGR ki naj bi bil sajast. Ni sprememb glede cukanja.
Avto prej?nji teden na servisu zaradi vpoklica airbag-a. Se preveri ?e enkrat injektorje - so ok (spisek spodaj).
Danes avto cukal za znoret, motor je rjovel ko star traktor. ?e si ga pohodil se je sli?al cvile? zvok. Po 15km vo?nje pri?el na destinacijo, ugasnil, spil pivo in pot nazaj. Zvok motorja ok, cviljenja ni bilo, cukanja tudi ne. Doma mi zadeva ne da miru in ?e enkrat preko forscan spro?im u?enje.
?e bo komu pomagalo - pri moji m6 so na dveh uradnih servisih rekli, da je razlog za cukanje avtomobila v ?obah. Razlog za obisk dveh razli?nih je zgolj slu?aj, so pa na obeh naredili diagnostiko. Tudi ?tevilke nastavitev senzorjev so temu tako govorile (vsi 4 injektorji so imeli korekcijske faktorje >-80). Predlog je bil naj sprobam prvo s ?istilom. Sprobal, kar so mi dali na servisu (mislim da je bilo fortron) in ni bilo neke pametne spremembe. Potem sem se pa spomnil na metabon in vzel megasel, nalil v tank maks predpisano dozo in po 250km je avto nehal cukati. Korekcijski faktorji so bili takrat cca -60.
Avto je bil na rednem servisu prej?nji petek (narejenih cca 2000km z rednim dodajanjem megasel) in faktorji so sedaj med -20 in -50 in ni? ne ka?e da bo zaenkrat treba menjati.
jaz sem obupal ?e nekaj ?asa nazaj. pri M3 in M6 menjam baterije v povpre?ju na 3-4 mesece. Oba 2009 letnik. Sprobal veliko razli?nih baterij - so razlike ampak ve? kot 4 mesece ne zdr?i nobena.
Imam enak problem. Po pogovoru z Majesom je vzrok po vsej verjetnosti v "podlo?kah" (osna varovalka?) sede?a. Je znana napaka M6. Drug teden bom ?el zamenjati pa bom poro?al ?e bo kaj bolje.
Na tujih forumih so se kar razpisali o tem in tudi sami popravljali (google translate + slikce, na strani 1 je tudi slika teh podlo?k)
Sprobal razli?ne baterije, enkrat so mi jo menjali tudi na servisu. Ni bistvenih razlik. Odgovor servisa je da je potrebno menjati daljinec. Dokler bo eden delal vsaj pol leta bom ostal na tem...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
mogo?e zabasano sito v karterju?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani