Zadnje čase opažam spremenjeno obnašanje regeneracije DPF. No, mogoče prej nisem bil dovolj pozoren in se drugače obnaša odkar je bil na avto nameščen oni tovarniški popravek (update) programske opreme zaradi loput.
2.2D mi sicer večinoma regeneracijo dela na cca. 250 km, tako kot "oglaševano". Ta regeneracija traja nekako od 15-19 km vožnje.
Zadnje par tankov pa opažam, da dela še eno krajšo regeneracijo po cca. 130-160 prevoženih kilometrov, ampak ta traja samo 5-7 kilometrov vožnje. Je še kdo opazil kaj podobnega?
Če pa lepo vozim in imam veliko AC normalne vožnje, se regeneracija lahko zažene tudi šele po 350 km.
Pozdravljeni!
Popolnoma enako se je dogajalo meni; moja zgodba; Zadnjih nekaj avtov je bilo dieslov; tankam zadnjih nekaj let v Avstriji, zelo zelo redko v Sloveniji. Tako je bilo tudi z Mazdo 6, 2013,2.2 D; regeneracija na nekje 250 km, trajanje nekje 15 km, vožnja izven in naselje AC nič. Pride korona ,meje zaprejo in tankam v Sloveniji; po nekje 3-4 tankih nafte opazim da se regeneracija začne prej, nekje pri 150-170 km in cca. 40 % zasičenosti DPF ja. No in končno meje odprejo, tankam spet v Avstriji, in zadnje 3 ali 4 regeneracije se spet zaćnejo na nekje 62 % zasičenosti DPF oz, nekje na 250 ali 260 prevoženih km; spremljam preko OBD. Zanimivo,je nekaj očitno v nafti? Moja izkušnja je taksna...
Lepo, da si zadovoljen z njihovimi zlatarskimi cenami. Recimo pri rednem servisu bi bilo priporo?ljivo, da ti zamenjajo filter nafte. Pa ti ga ne, ?e ne zahteva? tega sam. Pa ima? lahko pozimi, ko je res mraz te?ave.Mislim, da je bila to moja te?ava na smu?anju letos, ko je za?el cukati. Jaz bom od sedaj, ko ni ve? v garanciji, vozil avto k mojemu mehaniku, ki mu zaupam. Pa ?e material dobi 20% ceneje kot jaz.Olje dobi? itak poceni preko neta sam servis pa me pride 30? za delo.Ob?utno ceneje in kvalitetnej?e pridem skozi.
Glej vsak se odlo?a kam in kako bo vozil avto na servis; jaz vem samo to da rabljenega avta brez racunov servisov na poobla??enem servisu ne kupim;sicer pa vsak se odlo?a sam kako in kaj
Na Mazdi 6 2013 narejen servis na poobla??enem servisu, narejeno korektno in sem zadovoljen. Prevo?enih 103k km in vsi servisi delani na poobla??enem servisu in tako bo tudi vnaprej. Cena 180 evrov...sicer ne bi ..pa bom...servisi so kao dragi,..za glup pameten telefon pa ni te?ko odsteti 500,600...ipd. Ja seveda sluzijo vsi, tisti ki avte prodajajo,jih servisirajo...ali dol vrtijo km.Tako je bilo in bilo...in zame je debata o tem mlatenje prazne slame...edino o menjavi odmi?ne gredi no?ejo sli?at preventivno
?e nekaj o tej nesre?ni regeneraciji...mazda 6 2013,2.2. dizel; pa nakupu se je pojavila napaka visok nivo olja; zamenjava na pooblascenem servisu,debata z serviserjem,prebiranje foruma in guglanje...pa resitev vmesnik in kontrola preko telefona,regeneracija nekje na 250-270 km, DPF je takrat na 62%,traja nekje 15 km voznje....
Bo o?itno potrebna zamenjava akumulatorja, ko polnim ?ez dan je 4-5 dni ok... potem spet opozorilo...v ?etrtek vpoklic in potem naro?im nov akumulator pa bo...upam da bo
Akumulator sem polnil v?eraj cel dan...in zanimivo danes se napaka ni pojavila. Konec tedna so napovedane temperature pod ni?lo...morda zdr?i se kak?en mesec, bom videl
No danes izmerjena napetost akumulatorja, 10.5 V .. torej bistveno manj kot bi moralo biti, pred kako uro sem dal gor polnilec, morda bo ok, verjetno bo potrebna menjava akumulatorja.
No torej sem bil na servisu; najverjetneje odpoveduje akumulator; povedali so mi, naj dam skozi no? na akumulator polnilec in morda postane zadeva urejena; ?e ne zamenjava ; stro?ek cca. 250 euro...
Ko avto zalaufam vmes takoj javi napako, potem zopet ne. Ko napake ni seveda i-stop in i-eloop delujeta normalno. Napaka se torej pojavlja ob?asno. Kak?en senzor kje zajebava, ali slab stik kje?
Pred dnevi mi Mazda 6 2013 javi omenjeno napako, vo?nja 20 km, ugasnem avto,vse Ok, se napaka pojavi se enkrat in ?e isti dan izgine,pojavi se znova v?eraj, ?e vedno prisotna, gori rde?a lu?ka trikotnik s klicajem, i-stop utripa,i-eloop ne deluje.avto gre normalno...wtf je spet narobe....jutri na servis...ali?
No sobota,dan za ?i??enje Mazde...in seveda kontrola vsega kar lahko sam preverim,in glej ga zlomka nivo olja je spet narasel na nivo zgornje luknjice na indikatorju;torej spet problem regeneracije,nafta v karter in posledi?no dvig nivoja...za pop..
Pa ?e ?e debatiramo..ve kdo kako je z diesel motorji BMW, Audi, mercedes...?e ga ugasnes nevede med regeneracijo?ker do sedaj nisem s to regeneracijo in DPF filtrom nisem imel te?av..pa sem pred Mazdo 6 vozil dve laguni diesel,pa 320d BMW,in nazadnje audi a4 TDI (kupil sem ga z 100k prevo?enimi in prodal z 190...?
Prvo...cedilo olja..kaj kje in kako to preveriti, glede tega,da se regeneracija prekine(ugasnem motor) sem danes na servisu izvedel,da se ob ponovnem zagonu,dovolj visoki temperaturi motorja in obratih nadaljuje...
Hm..prvo..noga z gasa,poraba 0, trenutno poka?e z zamikom in ne takoj..btw.sem se spomnil na BMW 320d E46 in analogni kazalec trenutne porabe...glede na vse prebrano najbolje spremljat delovanje i-eloop funkcije...se kaj bolj preprosto in manj mote?e?
Danes so na Mazdi na poobla??enem servisu zamenjali olje in filter, resetiran napako...pa gremo naprej. Zadnji servis je bil na istem servisu narejen januarja letos pri 64k, sedaj jih je 76k, januarja zopet servis in pregled ter menjava ostalega potrebnega.Spet smo tam debatirali okoli te nesre?ne regeneracije in posledic ko stvar ni izpeljana.vsak dan delam 50 km, vo?nja pol naselje pol izven,4km mestna vo?nja.o tej regeneraciji,DPF in odmi?ni gredi sem prebral marsikaj...pa se vedno ne vem kdaj to?no se dela regeneracija,... glasnej?i motor(torej radio na off), pove?ana trenutna poraba... ka?e trenutno porabo z zamikom...da ni mogel pameten Japonec dat noter ene lu?ke ki bi svetila ob tem sra.. in se potem ugasnila...jao..
Servis je bil opravljen na poobla??encu,menjano olje in resetiran interval,po raznih posvetih bi naj ?lo za dvig olja zaradi prekinjenih regeneracij DPF-ja....po tovarni?ki garanciji je sedaj v veljavi garancija Car garantie, kak?na je mo?nost menjave odmi?ne gredi sedanje,ali kaj narediti?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja res je, samo Petrol
Lp jani
Povezava za deljenje
Deli na druge strani