Iz lastnih izku?enj z istim modelom ti priporo?am, da najprej spusti? karter in o?isti? cedilnik, nato zamenja? bakrene obro?ke na diesel injektorjih. Za kaj ve? se javi na ZS pri ALFAinBMW, ki ti naredi ta pravo diagnostiko in tudi popravi, ?e bo? hotel. Meni je zrihtal kot se ?ika.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Moji sprednji le?aji so za?eli prepevati pri 190.000 km. SKF set VKBA 6849 D/d=84/45 in ?=45mm sem naro?il na ebay za 105? ( 2 seta + po?tnina). Mimogrede, na uradnem Mazda servisu v Lipnici ponujajo 1 set za 115?. Od doma?ih uradnih servisov velja pohvaliti le enega, ki je bil toliko prijazen, da je obelodanil OEM #GP9A33047 za mojo M6 CD120 FL...
Zamenjava obeh, ponudba od Avtoservis ?iv?ec MB, je 70?, pod ?rto torej 175?.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Podlo?ke injektorjev mi je v?eraj zamenjal uporabnik AlfainBMW, moja M6 ponovno prede kot mucek. Servis je bil na moje za?udenje opravljen presetljivo enostavno, zamenjati pa je bilo potrebno tudi tesnilo ohi?ja ventilov. Dele sem nabavil pri Stahlgruberu v MB.
Ena podlo?ka je ?e dihtala, ostale 3 pa ne ve?, kar je lepo vidno na konicah injektorjev.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Podlo?ke injektorjev mi je v?eraj zamenjal uporabnik AlfainBMW, moja M6 ponovno prede kot mucek. Servis je bil na moje za?udenje opravljen presetljivo enostavno, zamenjati pa je bilo potrebno tudi tesnilo ohi?ja ventilov. Dele sem nabavil pri Stahlgruberu v MB.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Tesnilo ?ob dobi? v avtotrgovinah Bosch F00VC1750 je pa koda
Ne gre za bakrene za??itne podlo?ke, ampak za tesnilni obro? RF7J10508, zaenkrat imam najugodnej?o ponudbo pri Mazda Marko Leibnitz 15,62?/kos. Kot ka?e ni aftermarketa.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Jest tega nikol nism zasledil na moji sestki pa je letnik 03. Sam na kurac mi gre od kr mi je pelko menju ploscise mi pokajo pa pedal morm bl prtisn da prime... zgleda je dal malo manj?e plo??ice al neki..
Proti pokanju zavornih oblog uporabi? namenski sprej, preveri ?e nivo zavorne teko?ine, ?e bo? dolil na pravi nivo bo pedal prej zagrabil. Kdaj je bila nazadnje menjana zavorna teko?ina?
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Cena je bila pa? Sam tega ne rabim, me pa zanima pribli?na cena, da vidimo, ali je sploh smiselno to obnavljat, ali je celo ceneje kupit nove preko e-baya.
In kako so ti lahko pri menjavi plo??ic zafural kle??e?
Zgodba je slede?a: pri 140tkm sem narocil veliki servis + menjavo zavornih oblog (bile so se prve!?). Po servisu so klesce zablokirale, zavorni diski vijoli?ni in uni?eni. Po nekaj tedenskih forenzi?nih raziskavah sem ugotovil, da so na servisu pridno dolivali zavorno tekocino zaradi obrabljenih plo??ic, batki so zarjaveli. Z novimi zavornimi plo??icami so zarjaveti batki uni?ili gumijaste man?ete. Uradni servis ni priznal napake, ne kulance, Mazda v Ljublajni se je naredila nevedno. Zavorni servis je pobrusil diske, zamenjal gumice, batke in se enkrat vse obloge. En komplet gumic sem kupil sam preko ebay-a, manjkajo?e so dodali oni. Stro?ek popravila za cel zavorni sistem je bil okrog 250? + ebay. Klesce niso bile peskane in barvane, pa saj tega ne rabi?...
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Predlagam, da najdemo mojstra, ki zna popraviti LUK-ov vztrajnik (menjava le?aja, bru?enje/uravnote?enje oz "auswuchtanje"), kar ne more biti cifra preko 120?.
Slaba ideja, storno predloga!
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Kot mi je uporabnik DoubleR rekel, ko se je zanimal pri lokalnih mehanikih koliko bi stala menjava teh dveh, je izvedel cifro cca. 200, ?e se ne motim in ko vse stro?ke se?tejemo, potem dejansko 4-mestna ? vsota ne uide.
Predlagam, da najdemo mojstra, ki zna popraviti LUK-ov vztrajnik (menjava le?aja, bru?enje/uravnote?enje oz "auswuchtanje"), kar ne more biti cifra preko 120?.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Mazda dexelia ultra 5w-30. Predpisan s strani proizvajalca vozil mazda. Res da ga polni total.
Sem videl da v de. in avstriji na mazda servisih dajejo v mazde vednooriginal olje dexelio in to tudi v mazde preko 340.000km oz. nekatere mazde imajo tudi krepko ?ez to ?tevilko. Tako da se ni potrebno bati za motor zaradi tega olja.
Za MZR-CD & DPF ma?ine je Mobil 1 ESP 5W-30 po ACEA C2 preverjeno zelo dobra izbira. Ponudba pri MO je 43,50? za 5 litrov.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
ma sva tko na izi prepla?eno delala kake 3.5h vse skup,
Nekaj mi povej, ali si ob menjavi bakrenih za??itnih podlo?k injektorjev moral zamenjati tudi tesnilo injektorja na shemi pod oznako 10-507 (za mojo M6 je koda RF7J10508)? V workshop navodilih omenjajo mo?nost po?kodbe ob demonta?i injektorjev.
Tesnilo ohi?ja ventilov 10-235 (RF7J10235) sem dobil zelo ugodno za 10?, 4 kosi tesnil injektorja so pa kar cifra, ker ga ima edino Mazda.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
mi_c_ho #: v priponki je slika mojega cedila od v?eraj, po prevo?enih cca 38.000km od zadnjega ?i??enja karterja. Dodati moram, da je bilo 20tkm prevo?enih z Mazda Dexelia, kar je zafural uradni Mazda servis Avto ?erbinek, razlika pa z Mobil 1 ESP 5W-30. Tudi v?eraj sem nato?il Mobil. Avto sedaj prede kot mucek.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Opa?am pu??anje hladilne teko?ine. Pu??anje je zelo majhno, dolivanje ni potrebno, tam pa tam se kaka kapljica najde v gara?i. ?e pogledam od spredaj v motor vidim, da je okoli desnega ventilatorja (pod njim) na hladilniku nekoliko mokro. Je komu tam ?e kaj pu??alo? Je to hladilnik ali kak?en spoj? v bistvu se sploh ne pride zraven brez podiranja, pa niti ne vem a naj se lotim od spodaj ali od zgoraj? ?e je hladilnik a se to vari, menja, obstajajo kopije? Hvala za nasvete.
Pred leti sem imel enak problem. Leka?o so mi odpravili z Loctite lepilom, sicer so rekli, da ne bo dolgo dr?alo, a je sedaj ?e 3 leta od tega. Lahko pa poskusi? z dodatkom k hladilni teko?ini, ki ti v primeru manj?e leka?e za?asno re?i problem. Prej ali slej bo? moral izpustiti hladilno teko?ino in odpraviti leka?o. Preden vlije? dodatek k hladilni teko?ini za odpravo leka?e, poskusi najti kje ti curlja in poslikaj. Lp
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Ja bi blo fajn ce bi se pol kako kontrolko za regrnrtacijo dal not pa bi se se kak dodatn krog odpelo ce bi vedokdaj se regenerira . Jaz sem imel pred 3 mesci servis pa se mi je za slab centi dvignla , mogoce bi blo do servisa ga kak liter ven odtocit pa olje dolit po logiki ne bi blo slabo -
Za?eni motor in odpri pokrov za olje, ?e ti piha ven, je potrebno zamenjati podlo?ke injektorjev. Podlo?ke in tesnilo ohi?ja ventilov pride 17? pri Stahlgruberu. Dela je za okoli 4 ure. Priporo?am ti ?e menjavo olja in obvezno ?i??enje tiste nesre?ne mre?ice v lovilni posodi za olje, karterju. Olje glej, da bo po ACEA C2 standardu, ne uporabit MAZDA DEXELIA!
V dizel dodaj Antigrippante 25, ki ga dobi? pri motornaoljapikacom, da po?isti injektorje. ?e rabi? preventivno diagnostiko ima? v Mb uporabnika, ki se spozna na zadeve. Lp
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Iz lastnih izku?enj z istim modelom ti priporo?am, da najprej spusti? karter in o?isti? cedilnik, nato zamenja? bakrene obro?ke na diesel injektorjih. Za kaj ve? se javi na ZS pri ALFAinBMW, ki ti naredi ta pravo diagnostiko in tudi popravi, ?e bo? hotel. Meni je zrihtal kot se ?ika.
"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani