Po dolgem ?asu se spet spogledujem z mazdami in sicer RX-8. Odkrito povedano nimam ni? pojma o teh avtomobilih (motorjih) in ne vem na kaj moram pazati pri nakupu. Bil bi zelo vesel za kak?en nasvet in na?in kako se ta avto vzdr?uje (stro?ki itd)
Spogledujem se pa s temi ?e kdo ve kaj o njih kar na dan z besedo
Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.
Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.
Ah pa ne vse kar resno vzet, prvim samo da, ko bom kupoval naslednji avtomobil bom presneto dobro premislil ali bo to Mazda ali kaj drugega. Vendar pa to ne bo prej kot pa ?ez tri leta, ali celo kasneje.
Torej nisem osamljen primer tega problema. Se pravi da so jim te te?ave ?e znane in ne bo problemov glede garancije. No vsaj nekaj.
Ampak moram pa priznati da sem zaradi tega razo?aran in ne bi pri?akoval tak?nih napak od MAZDE.
Vrjetno je zaradi tega to tudi moja zadnja MAZDA!!!
Pa ?e nekaj me zanima in sicer ali mi po popravilo reklamacije izdajo kak?no potrdilo da je bilo vozilo popravljeno pod reklamacijo. To spra?ujem zato ker me zanima zaradi kasnej?ih redklamacij ?e bi se napaka ponovila( kar se vrjetno bo) da pa? imam takrat zraven potrdilo da so pa? to oni popravljali ne pa kar tako eden ?u?mar. Se pravi da sem jaz za??iten glede kasnej?ih ?pekulaci.
Ja to se dogaja pri nekaterih mazdah.... dejstvo je da te ma?inke ne slovijo po najbolj kvalitetnem plehu... vsaj nova generacija ne...
Sicer pa ima? garancijo na karoserijo in barvo 10 oziroma 12 let.... tako da ni? ne ?akaj.... kar na servis odpelji.... pa ti bodo po?timali... no problem at all...
Lep dan
daVid
Ali mi lahko svetujete kateri od Mazda servisov je glede li?arskih del med bol?imi, da se slu?ajno ?e tu ne bom nategno!
Kot ste ?e videli iz naslova imam zelo hud problem z rjo in to pri M6 Skoraj ne morem vrjeti ampak je res. Avto ni bil karamboliran , da bi bila zaradi tega napaka.
Ali ima kdo ?e podobne probleme oz. ?e ne veste se dobro sklonote pod zadnji blatnik in preverite. Sicer je moja mazda res letnik 02 , se praji ena izmed prvih, tako da se vam kaj podobnega ?ele obeta
Ali je kdo na tem forumu zaposlen na Mazdi, da mi lahko malo svetuje na koga se naj obrnem, ali na kak?no tehni?no slu?bo ali kaj podobnega.
Sicer rje ?e ni zunaj so pa man?i mehur?ki ki bodo kaj kmalu tudi rjavi.
Je pa avto redno servisiran in vzdr?evan na original Mazda servisu v Sloveniji, se pravi da avto ima tudi vsakoletni pregled karoserije.
Zanima me ali mi pripada oveljavitev garancije pri tak?nem problemu oz. ali mi bodo pri Mazdi prisko?ili na pomo?. V kon?ni fazi bo to zelo slaba reklama za Mazdo , predstavljajte si 6ko in rjavi blatniki
Na sre?o sem danes napako ?e odpravil. Pri Skoren?ku so ga priklopili na ra?unalnik in stvar re?ili. Baje bi naj pri?lo nekje do preobremenitve elektrike in tako resetiralo del ra?unalnika.
Imam te?ave pri m6 in sicer mi je danes ne vem zakaj vse crknalu. Obvolanske tipke za radijo ne delajo,tempomat dela, prav tako ne delajo na radijo razen volume direktno na radijo in pa tipka open za CD, vse ostalo ni?.
Se pravi ne delajo mi funkcije za radijo razen open in volumen. Varovalke so cele, tako da se mi ne sanja kaj bi to bilo.
In kako misli? da bi se ta kugla obnesla na mojem menjalniku, ki je sive barve, ne vem ?e bi ?la srebrno ?rna, kaj a srebrno sive pa nimajo,ker sedaj je siva kogla
lahko bi mal povedal kaksne barve je avto pa kaka slika itn
Avto je modre barve, letnik november 2002, 17col in 15col felgne,kupljen od prvega lastnika v slo., cena pa je bila dokaj ugodna in sicer 2,38mio sit.Zaradi cene sem ga tudi vzel in me niso motle malenkosti kot je menjalnik ro?ka in podobno. Vse na avtu je brezhibno,bomo videli v bodo?e kaj bo z njim!?
Slik pa ?av ?e nimam ker mi je pred kratkim crknu digitalc.
kolikor vem, ta ?um proizvaja ventilator klime, ki jo ima? pri?gano. Ta ventilator namre? vrti vedno, ko je klima pri?gana Ugasni klimo ter preveri, ?e ?e sli?is ?um.
Klima ni vklopljena, in tist zvok od klime je dosti ne?nej?i. Tu pa je zvok tulca od koder piha ta veter ali kakor bi se temu reklo in je dokaj glasno vse skupaj pri hladnem motorju, pri ogretem motorju tega ni.
Sem novi ?lan foruma in tudi novoope?eni lastnik M6 2.0cd136.
Zanima me ?e je ?um vetra (od ventilatorja) pri hladnem motorju normalna stvar, namre? ta ?um ali pi? je zelo glasen ob zaganem motorju ko je hladen, pa tudi ko motor ugasnem ?e cca.20sek dela ta ?um vetra nekje od spodaj. Ali je to normalno da je tako glasen ali bi to moralo biti skoraj nesli?no ,?e sploh mora biti.
Pa ?e nekaj bi vpara?al in sicer ali kdo ve kje se da dobiti najceneje kugla menjalnika s ?tevil?nico,namre? moja je dokaj obrabljena, original pa stane 50.000sit vsaj tako mi je rekel na servisu Skorn?ekv Velenju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani