hvala vsem za odgovore. ko sem avto kupil ni sel v obrate ga je kar dusilo. potem sem zamenjal svecke pa je en mesec avto sel normalno. sedaj so se pa zacele zgoraj opisane tezave. Sam sumim kable, Sam sem bral razne forume pa eni govorijo da je lmm zanic eni da cevi za vakum zamasene eni vzg. tuljava.. ker sem dijak in nimam ravno viska denarja da bi vse pomenjal zato sm se obrnil na vas ce je slucajno kdo imel podobne tezave
torej vozim ford probe z klde motorjem. tezava je da avto vcasih trokira v prostem teku in do 2000 obratov. vcasih pa deluje normalno. kadar trokira ga do 2000 obratov dusi potem pa gre normalno. ce ga pa stisnem preko 4000 pa gre avto zopet nekaj casa normalno. hvala ze v naprej za odgovore.lp Benjamin
vozim ford probe 1993 2.5 v6 motor je mazdin prevo?enih 275000. kupil sem ga od 1.lastnika, redno servisiran... na 1000 km mi je porabil okoli 6dcl olja s tem da ga umes kdaj pa kdaj vozim na 5k obratov in na visokih obratih zelo kadi belo. zanima me ali je to normalna poraba olja in ali bi to porabo olja odpravil z menjavo teflonov?. hvala ze v naprej
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hvala vsem za odgovore. ko sem avto kupil ni sel v obrate ga je kar dusilo. potem sem zamenjal svecke pa je en mesec avto sel normalno. sedaj so se pa zacele zgoraj opisane tezave. Sam sumim kable, Sam sem bral razne forume pa eni govorijo da je lmm zanic eni da cevi za vakum zamasene eni vzg. tuljava.. ker sem dijak in nimam ravno viska denarja da bi vse pomenjal zato sm se obrnil na vas ce je slucajno kdo imel podobne tezave
Povezava za deljenje
Deli na druge strani