Po menjavi olja se abrazivni delci ki drzijo distanco med drsnimi diski sperejo in zato se cuti trse prestavljanje in to se popravi z resetiranjem tcu-ja in z nezno voznjo. Popolna menjava se dela samo ce je bilo olje redno menjano, v nasprotnem primeru se menja samo olje v karterju kajti s tem ne speremo vandlerja. Vandler se pa spira preko povratnega voda iz hladilnika olja tako da cev odklopis in vklopis avto pocakas da pritece dva litra olja nato prekines dodas manjko olja in postopek ponavljas dokler ne pritece lepo olje.
Pri mercedesu to delamo redno tako na 5g kot na 7g. S tem da ima mercedes znane probleme s speed senzorji in je potrebna menjava conductor plate ki pa se pri 7g zakomplicira saj ima v conductor plato integriran tcu kar pa pomeni codiranje nove plate in iskanje nulte tocke prestavljanja, pri 5g pa je zadeva cist enostavna samo menjava conductor plate adaptacija na temperaturo im vandlerja na navor in to je to. Za mazdo vem da ima tcu tudi integriran v conductor plato vendar naj nebi bilo nobenih problemov.
Saj pri mazdi po moje ce s testerjem resetiras tcu in opravis nezno voznjo si zadevo resil.
Ko bom imel kaksno mazdo v obdelavi se javim. Ce pa kdo bolje pozna zadeve pa prosim da se javi, mercedesove in zf menjalnike poznamo u nulo mazda in aisin pa se se ucimo.
Lp
Mojster za menjalnike.
Dej mi povej, kako se obnesejo menjalniki v MB A klasi, W168 in W169 pri bencinarjih, tja do 116PS? Eni pravijo ful problem, drugi pravijo sploh ne.
V Soboto relacijska, Celove-Zagreb, ter isti dan nazaj, vecinoma avtocesta, razen prelaza ljubelj ter malekost mestne voznje.
Nisem ga prevec gnal, avtocesta nekje do 150kmh. Poraba po racunalniku kaze 8,3, me je pa presenetil podatek iz Torqe aplikacije. Uspel sem narediti 551km, potem je sledila regeneracija DPFa, vauu.
Pri mesani voznji se je izvajala nekje med 250 in 350km.
Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..
Tudi jaz sem opazil to, je bil filter pri 43% ter sem avto bol gnal, cirka 170-175 kmh, pa je zacela vrednost padati. Ne vem pa koliko je bila takrat vrednost PM-ACC. Se pa defenitivno rengeneracija sprozi ko pride do vrednosti 5, ne glede na Load DPF.
Dobrjo jutro druzba, kot obljubil vam sporocam da avto vlece normalno. Po cirka prevozenih 300km ni bilo niti enkrat da bi kaj cuknil, zablokiral, sel v zasilni program. Prav tako tudi ne ko sem se peljal na Kope v hrib, tako da je stvar resena.
Moja cx7, dizel... Pred 1000km, menjana glava ter ketna in vse... Vozil 1000km in vec, brez problemov, avtoxesta tudi, DPF regeneracija normalno.
Pred novim letom, relacija Celovec - Velenje, 20 km pred Velenjem, v Slovenj Gradcu, ravnina.. 3 prestava, gas do daske, vlece vse do 120kmh, nekje 3300 al 3500 obratov,potem pa obstane na tej hitrosti in obratih, rahlo kot bi hotla vlect pa ne pusti masina...isto v cetrti. Pred tem pa je v drugi vlekel skoraj do 4000 rpm, brez problema.
Ok, peljem 5 km naprej, druga ravnina, 3 in 4 prestaca ista zgodba. Vstavim, ugasnem, prizgem nazaj, vlece normalno.
Vceraj, zena iz dela, rekla v 4. Vec kot 90 ni sel. Ampak je rekla da se ni bil topel. Je rekla gas do podna, nic.. Vec kot 90 ni sel.
Moram vprasat, ce je potem blo vse ok, ampak vseeno, mogoce kdo kake izkusnje.
Piz... a, ne vem a ma ta avto bad karmo al kaj, ampak v 6 mesecih, cev servota, glava, kaj me se caka.
Aja, naj se povem, avto ni dal nobega opozorila, nobene napake, nic.
Ker se je stanje poslabsalo, ter je avto sel v not program ze pri cirka 80kmh, sem avto peljal na uradni servis. Sef je reku, obvezno filter nafte menjat, preverit einspri parametre. Avto pustil, grem zdej kmalu pobrat da vidim kako in kaj..po telefonu je razlozil, da je bil fil filter nafte cisto zabit in umazan, ter da kontrolirani parametri ustrezajo, da se avto lepo pelje, tako kot mora.
Upam da tako ostane. Sem pa danes sam to videl in je res neprijetno..Ko je bil avto dokaj mrzel, ni sel v zasilni program, takoj ko je dobil delovno temperaturo pa ni pustil vec kot 80kmh. Pomagalo ni niti novi zagor. Torque ni pokazal nobene napake med voznjo, prav tako je na uradnem servisuniso zabelezili.
Sporocim naslednji teden kako se obnese avto, ko ga malo prevozim za vikend.
Jst uporabljam OBDLink MX bt, v bistvu ga mam skoz prklopljenega v avtu da mi lepo ka?e podatke na android radiju preko torque.
Drga? pa je vredu ker je 100kompatibilen z forscanom ima, je kao najhitrejsi bt obd adapter in podpira skor vse protokole, hscan, mscan...aja pa superca je to da ce ga imas vedno prillopljenega v avtu, se da nastavit da ti gre avtomatsko v sleepmode ko ni v uporabi in ne porablja akumulatorja za brezveze.
A ni tako da ce je avto ugasnjen ta afapter ne dobi napetosti, in zato tudi ne porablja energije?
Moj je tudi non stop vstekan, tako da ko prizgem avto se avtonatsko sam poveze z telefono.
Moja cx7, dizel... Pred 1000km, menjana glava ter ketna in vse... Vozil 1000km in vec, brez problemov, avtoxesta tudi, DPF regeneracija normalno.
Pred novim letom, relacija Celovec - Velenje, 20 km pred Velenjem, v Slovenj Gradcu, ravnina.. 3 prestava, gas do daske, vlece vse do 120kmh, nekje 3300 al 3500 obratov,potem pa obstane na tej hitrosti in obratih, rahlo kot bi hotla vlect pa ne pusti masina...isto v cetrti. Pred tem pa je v drugi vlekel skoraj do 4000 rpm, brez problema.
Ok, peljem 5 km naprej, druga ravnina, 3 in 4 prestaca ista zgodba. Vstavim, ugasnem, prizgem nazaj, vlece normalno.
Vceraj, zena iz dela, rekla v 4. Vec kot 90 ni sel. Ampak je rekla da se ni bil topel. Je rekla gas do podna, nic.. Vec kot 90 ni sel.
Moram vprasat, ce je potem blo vse ok, ampak vseeno, mogoce kdo kake izkusnje.
Piz... a, ne vem a ma ta avto bad karmo al kaj, ampak v 6 mesecih, cev servota, glava, kaj me se caka.
Aja, naj se povem, avto ni dal nobega opozorila, nobene napake, nic.
Za vikend sem imel moznost da sprobam ta OBD2 adapter na moji sedmici in dela lepo. Sem uvozil par PIDov za DPF regeneracijo ON/OFF, DPF Load ter DPF last regeneration distance.
Nisem uspel narediti screenshoot, bom probal drugic. Vglavnem, regenracija se je zacela, pri 49,6% DPF Load ter pri 461 km DPF last regeneration distance.
Zakljucila se je v zirka 10 min pri 473 km +/-par km.
DPF load je padel na 0,3 %. Super zadeva, ampak moram si malo ustimat prikaz.
Vrednost PIDa Regeneration ON/OFF je pri avtomatski regeneraciji poskocila iz 0 na 2.
Sem nalozil se app za Torque Pro Mazda Skyactive -D PIDs, nisem se uspel sprobat, baje da dela.
Ekola, sedmica je nazaj, vcerj zvecer pripeljal domu, hvala bogu.
Vse porihtano tako kot mora bit, menjali so pa vse kar spada zraven..glavo motorja, verigo, spanerje, pac te stvari ki se menjajo ter seveda tudi olje.
Sem si prisparal par sto eurov za Navigacijo, ker mi ni treba olja menjevat
Prvi vtisi se mi zdi da avto lepse laufa...prej sem imel obcutek kot bi se ventili nekje slisali, je rahlo pokalo pri rahlem pospesevanju -startu pa tudi v standgasu, zdej pa se to ne slisi vec.
A je mozno da je blo zarad glave?
Je pa reku serviser da moral avto bitii zelo dobro ogret da je spuscal hladilno. Ko se je ohladil ni spuscal, tak da tudi niso takoj opazili kje tici napaka.
Hvala bogu, vse urejeno, ta vikend se se zapeljem da nardim ene 500-600 km ter preverim stanje tekocine, upam da z nasmeskom.
Jaz za prvo 6-ko nisem dobil niti enega samega vpoklica, ?eprav sem kar nekajkrat uveljavljal garancijo.
Mislim, da je res odvisno od servisa do servisa . V Kp avtoplus je polom glede tega. 5
Kaj to resno ali?
Men so rekli v Ceovcu na uradnem servisu da je bil vpoklic, avto je pa bil kupljen v Salzburgu. Je pa rekel sef servisa, da bi naceloma lahko vpoklic tudi v Sloveniji opravil ce bi hotel.
Seveda vse stroske krije mazda. In pa ja, resno mislim.
Vpoklic lahko opravi vsakdo, ne glede na to kje je avto bil servisiran. Tak da tisti ki to ne delate na uradnem servisu, enostavno tja poklicat ter vprasat, druge ni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mojster za menjalnike.
Dej mi povej, kako se obnesejo menjalniki v MB A klasi, W168 in W169 pri bencinarjih, tja do 116PS? Eni pravijo ful problem, drugi pravijo sploh ne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani