Tko jutri dobim premaz Glipton GT11 in ?istilo Gt15.
Mal sem gledal po internetu kako naj bi o?istil usnje pa na posnetkih ka?ejo da se nanese ?istilo, ki se ga nato zdrgne s ??etko. Ni mi najbolj v?e?. da bi po 2 leti starem usnju drgnil s ??etko. Na?el sem ?e posnetek, da drgnejo z brisa?o. Ko zdrgnejo nato prema?ejo s GT11 in na koncu ?e malo spolirajo, da sijaj izgine.
A je kdo to ?e po?el, s katerimi pripomo?ki, kako...prosim za kak?en nasvet, da ne bom potem debelo gledal ko se spravim na delo.
Sam delam natan?no po tem postopku.
Seveda je s krta?o treba drgniti z ob?utkom, raje bolj ne?no dlje ?asa, kot grobo.
Previdno pri robovih sede?ev, sploh ?e je tam barva ?e razpokana. Tam raje samo s krpo, sicer bodo manj?i del?ki barve odstopili
Nov DPF je pomaga. S ?asom se injektorji zapacajo in ne razpr?ijo ve? dovolj. Posledi?no ve? saj. Tudi regeneracija ne poteka optimalno (izguba mo?i na za?etku)
Ima kdo te?ave s tresenjem zavor pri predzadnjim FL od 2105 naprej? Ne zavedam se ali so sprednje ali zadnje, verjetno sprednje bolj ker trese volan. ?e posebej izrazito, mote?e pri zaviranju ob visokih hitrostih.
Mazda6, 2014; meni je za?elo tresti pri ca. 50-60.000; sem izposloval, da so menjali diske pri 80.000 - plo??ice sem moral pla?ati sam (prinesel sem svoje). Ko je za?elo tresti pri 120.000 sem ugotovil, da z original diski ne bo ni?, kupil ATE na ebay.de in od tedaj imam mir (176.000km)
Pomoje ni tako... ampak samo poblendas s potegom rocice k sebi ... Seveda ne takrat, ko so dolge luci prizgane... Takrat itak nimas komu blendati
Res nimam komu blendati, a v?asih si rad na kratko osvetlim cesto (morebitni pe?ci), sploh ?e je vozilo (pred menoj ali nasproti voze?e) ?e/?e dovolj dale?, a hkrati dovolj blizu, da bi ga stalno pri?ane dolge lu?i motile.
Hja, nerodno sem napisal. Seveda lahko poblendam. Vendar to najprej pomeni izklop samodejnih dolgih lu?i (en polo?aj) in nato ?e poteg k sebi, da poblendam. Po blendanju moram samodejne dolge lu?i zopet vklju?iti (ro?ica proti armaturi).
Kakorkoli; okusi, zahteve in/ali navade so razli?ni - ta sistem meni nekako ne le?i, zato ga skoraj ne uporabljam.
@Alex: za za?etek naj Mazda prevede vsaj uporabni?ki vmesnik v sloven??ino.
?e posebej na AC je povsem neuporabno, vsaj ?e ne ?eli? zaslepiti voznikov tovornjakov, na nasprotnem pasu.
@TiEn. imam M6 2014 Revolution Top; sistem dela, vendar ga le redko uporabljam - pravzaprav gre za edini pripomo?ek v avtu, ki ga (skoraj) ne uporabljam.
danes sem v Lescah menjal olje v samodejnem menjalniku; pla?ilo 300EUR; 8,5l olja
Vtisi: na splo?no zelo pozitivno, profesionalen in prijazen sprejem, trajanje 2 uri.
Obrazlo?eno mi je bilo, da Mazda uporablja (licen?no?) menjalnike podjetja (ime sem pozabil), ki nima najbolj?e re?itve glede ventilov, kar ob?utim tudi sam, saj mi avto, ki je hladen pri prestavi iz R v D cukne, ?e speljem normalno. Vedno moram nekaj sekund potem, ko prestavim v D, po?akati in avto normalno spelje. Napaka (bolj nev?e?nost) je znana, Mazda (vsaj uradno) re?itve nima. Zaradi ob?utljivega ventilskega sklopa, mi je lastnik servisa (g. Rok Poga?nik) priporo?il menjavo olja na 60.000 km - za razliko od obi?ajnih, kjer priporo?ajo na 100.000km.
Sam sem menjal pri 142.000km in ?e ni bilo prepozno (olje ?e ni bilo pre?gano in polno ostankov oblog iz lamel).
Po menjavi priporo?ajo 600-800km zmernega pospe?evanja, brez uporabe "kick-down". Ravno tako naj bi se izogibal ostrega speljevanja - nekaj v zvezi z u?enjem elektronike. To bo seveda upo?teval, en teden bom ?e zdr?al
Zadnje ?ase sem opa?al, da se prestavljanje bolj ?uti (sunki). Pri vo?nji iz Lesc do Medvod je bilo tega manj. ?utilo se je ?e malo pri speljevanju, kasneje med vo?njo pa sem menjavo prestav zaznal predvsem po zvoku motorja (in obratomeru).
Zaenkrat zadovoljen.
PS: pa ?e receptorka je prav lu?tna (in prijazna).
Kdo v sloveniji pa ima naprave, da lahko naredi flush menjalnika in zamenja komplet olje v Mazdinem menjalniku?
Kdo bo naredli analizo ali je bolja menjava komplet (flush) ali je bolje samo zamenjati tiso kar je v karterju menjalni v pretvorniku pa pustiti zaradi dotrajanosti.
Pri klasi?nih avtomatikih zadeva ni tako preprosta. ?e se menja samo olje v menjalniku, ostane v hidrodinami?ni sklopko in hladilniku staro olje, zato je treba sistem "preplakmiti". ?e je olje ?e ?rno, se s tovrstno menjavo naredi ve? ?kode, kot koristi:
Youtube: Can Changing your Transmission Fluid Cause Damage?
Kupil sem 5 let staro Mazdo cx-5. Po enem tednu dobim obvestilo "Engine oil pressure too low. Please inspect". Olja je dovolj, skoraj preve?, pomo?i na internetu pa nobene, razen da lahko dizel goriva pronica v olje in s tem zni?uje pritisk. Ima kdo kak?no idejo'
Nujno takoj na servis.
Verjetno zapacan filter zaradi prevelike obrabe odmi?nih gredi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam delam natan?no po tem postopku.
Seveda je s krta?o treba drgniti z ob?utkom, raje bolj ne?no dlje ?asa, kot grobo.
Previdno pri robovih sede?ev, sploh ?e je tam barva ?e razpokana. Tam raje samo s krpo, sicer bodo manj?i del?ki barve odstopili
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani