V?eraj sem testiral porabo toka pri ugasnjenem avtu in je bila okoli 2 mA konstantno. Nato sem pri?gal kamero in prakti?no ni bilo zaznanega ve?jega odjema toka, zato sem se odlo?il, da jo ponovno pustim ?ez no? (sicer ugasnjeno, ampak priklopljeno na OBD). Napetost na akumulatorju je padla iz 12.4 V (zaradi merjenja toka, ve?kratne vzpostavitve kontakta in 3X zagona s takoj?njo ugasnitvijo sem ?e preko dneva izpraznil akumulator iz 12,7 V na 12,4 V). Preko no?i mi je tok padel iz 12,4 V na 12,2 V!
?e povzamem:
Zadnji teden sem preverjal vsakodnevno (zjutraj pred zagonom) napetost akumulatorja in je bila konstantno okoli 12,6 V, kar je super.
Preko no?i mi je zaradi OBD-kamera povezave napetost padla za 0,2 V, kar nakazuje na pomemben odjem toka.
Sama OBD kamera tro?i minimalni tok, ?e posebej, ko je ugasnjena in ne more biti razlog za drasti?en upad napetosti.
Sklepam, da priklju?ek kamere na OBD onemogo?a nekemu avt. podsistemu, da gre v spanje in mi konkretno tro?i tok.
Zadnjega sklepa ne morem testirati, ker moram avto v?gati in ugasniti (skupaj s priklju?eno kamero) brez, da izklopim akumulator (sku?al sem pri?gati avto z aktivnim multimetrom, ampak je prevelik tok in so se kabli od multimetra segreli ).
Edina re?itev po mojem mnenju:
Navadna vezava kamere na eno izmed varovalk (kar naredi ve?ina).
Jaz bedak, pa sem zato menjal verjetno ?e ?isto dober akumulator...
dober ve?er imam mazdo cx7 letnik 2007 cuka 123456 pristavi bilo je menjano veriga servis sve?ke na testerju ne poka?e napak kaj bi bilo ?e narobe se je kdo soo?il s to te?avo
Ej...jaz sem na moji prej?ni Mazdi 5 bebzin podlo?u z dvema kos.lesa in dobil enako vi?ino kot original .dal sem tudi mo?nej?i baterijo not..samo vi?ina je bla ni?ja ..probaj to varjanto..lp
Kako si pa z dol?ino porihtal,pri meni je zra?ni filter precej blizu...
Ker so mi nazadnje na hitro,ker ni bilo drugega pri roki namesto akumulatorja vgradili nekak?no le??erbo,sem se pred odhodom na dopust odlo?il,da si omislim nekaj konkretnega...
Problem je seveda dimenzija,na konje 30+cm lahko kar pozabim,. Original je 261x175x220, ogledujem pa si 278x175x190. Zdaj ?e odstranim za??ito pridobim kak?en cm.Obrezati bi moral tudi rob nosilca. Ali pa? naj zadevo enostavno podlo?im in privijem? Je to kdo ?e po?el,ali sem obsojen na ?vohotnej?e,dimenzijsko ustrezne akumulatorje,ki so poleg vsega ?e dra?ji od ve?jih modelov?
Problem je slede?i. Prijateljica ne more v svojega Stilota,accu je prazen,pa tudi z klju?em se ne da odpret nobena klju?avnica..Poskusili smo z ?ico dvignit zati?,ta se dvigne,vrata pa vseeno ostanejo zaklenjena. Kaj nam je storiti?
Meni se zdi,da ni nekega trdnega pravila, so mi tudi novi Bosch ?e ?kripali in mazali. Dobri so bili tudi Beru,po naklju?ju kupljeni v trgovini AC Mercedes za Be?igradom. Samo je kar nekaj vode preteklo od takrat.
Zanima me ?e kdo kaj ve kaj je lahko vzrok ob?asnega kajenja a le ?e avto stoji kak?nih par minut na mestu in tudi nek zvok se sli?i kot da bi kdo po kak?nem piskru tolko gre pa za mazdo cx7 2.3.Lep pozdrav
Malo pozno a vseeno. Meni se dogaja enako, ?e je avto laufa na mestu par minut. Pri meni sicer ni nekih nenavadnih zvokov, ampak samo pokadi beli dim, ko odpeljem. Olja mi sicer ne ?re nekaj blaznega (pribli?no kaki liter na 10k km). ?e bo? ali si ?e ugotovil, prosim napi?i zakaj se to dogaja.
Lp
Bel dim je vodna para,zaradi plina. Sploh zdaj,ko je malo hladneje se opazi. Sem bil pred tremi leti ?isto pani?en,ker sem mislil,da je turbina...
Ej...lp probaj,peljati BTC,,G.Majes.ima ve? izku?enj z mazdami,,,pokli?i ga..051 394 590,misli da je ?e delujo?a ?t.vem da se je Dr.Pelko potrudil...samo verjetno mora bit original mazdin,tester.pravilno prebrano in ugotovljeno....lp..javi
Sem iskal v?eraj g.Majesa,pa je na dopustu. Bom po?akal,da se vrne,?e pa ima kdo ?e kak?no idejo pa kar na plan z njo.
na sesalnem kolektorju bi morali biti neki solenoidi in vakumske cevke... najprej samo izklopi konektorje in jih na?prical s kontakt sprejem, ?e je slu?ajno slab stik. Preveri ?e vakum cevkice, da ni kak?na po?ila. Potem zbri?i kodo in se pejt pljat da vidi? a je kaj pomagalo. ?r ma? ste?o je samo slab stik, ?e pa ne pa bo treba verjetno kaj od tega menjat.
No,da nadaljujem zgodbo. Avto sem odpeljal k Pelkotu,ki se je v okviru svojih zmo?nosti potrudil in mu je Delphi tester pokazal isto napako kot moj kitaj?ek za 20?. preverila sva kontakte,potem pa se je zgodba zaklju?ila. Lu?ka gori naprej. Drugi da sem avto odpeljal v AC Cosmos ?i?ka,ker mi je pa? pri roki. Baje je bil avto priklopljen na tester od 8 00 zjutraj do 11 naslednjega dne,opravljena je bila testna vo?nja (baje) in niso na?li nobene napake. Lu?ka in ista napaka se ponovi ?ez 5 minut,ko sem se vrnil domov. Za prijaznost so mi zara?unali 30 ?...
Kaj naj sedaj strorim? Naj kar na slepo kupim nov solenoid,ki stane cca 86? in odpeljem Pelkotu,ali je oni servis v BTC kaj bolj?i. Kaj pa maribor?
Torej,v?eraj se mi je pri?gala oran?na check engine lu?ka. Torque mi je na?el kodo P 2009 intake manifold runner control circuit low bank 1. Nekaj se mi sanja,da naj bi tupil neki senzor na vstopnem kolektorju ali kaj. Ali zna morda kdo tole bolj po kme?ko pojasnit. Avto gre druga?e normalno. Moram se pa 150km do doma pripeljat z babo,ma?ki in vso robo. Ali je varno,ali lahko kaj fatalno zaje.em?
Doma imam 3 pa nisem mehanik. Enga lahko prodam. Cijena - prava sitnica (prosto po siru Oliverju)
Se zmeniva na zasebcu... ?eprav ne vem kaj je to,prej sem imel Kio Sorento,tko bolj za okras in je vedno kresnila tudi po enem mesecu,pa je bil akumulator star ene 7 let Bosch silver se mi zdi. A Mazda pa kar na suho nekaj ?re ali kako.
Pomoje je 25 km bolj ko ne nic... Sploh ker je porabnikov toliko... da se bolj malo polni...e dino ce bi vse ugasnil med voznjo (luci, radio, klimo,...)
Najbolje ga je priklopit cez noc na ponilec...
Ja,saj to sem naredil,samo klinc ko nih?e od sosedov nima polnilca,tisti ki ga ima pa je na morju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz bedak, pa sem zato menjal verjetno ?e ?isto dober akumulator...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani