Zdaj bo pa veselo ?e z rednimi servisi. In njihovih 7 let garancije si lahko gladko nekam vtaknemo...
In kdo bo zdaj skrbel za garancijsko kritje? A bo Sigas? Lahko bi glede na to da je g. Ho?evar delni lastnik obeh podjetij in je (bil) Sigas tudi pobla??eni serviser za G1. Lahko bi bil to tudi Plineks glede na to, da je kupil del G1.
Sicer pa glede na odnos G1 do strank me niti ne ?udi, da so propadli.
Tole ja pa zgleda namest G1, ker so isti ludje, zelo podobno ime in skoraj identi?na spletna stran:
Meni trenutno spije litr na 15kkm oz. malenkost ve? kot 3 deci na 5kkm. Generalka je bila narejena 27.01.2014. Ce mislis avto se nekaj casa imeti se splaca narediti ornk
Koliko km si naredil od generalke? Meni se zdi ta poraba kar precej?nja glede na to, da je od generalke malo ve? kot 2 leti. Koliko je pilo olja takoj po generalki? Jaz si prestavljam, da po generalki motor naslednjih 5 let nebi smel piti ni? sli pa skoraj ni?.
Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo ...
Tudi to mi je popolnoma jasno. ?e dela? dvakrat je obi?ajno dra?je. To je pa? tveganje pri iskanju kompromisa
Tudi sam se prista? tega, da ?e dela? naredi "ornk" amapak v tem primeru je tudi ra?un "ornk". Tega pa marsikomu denarnica ne zmore. Potem se posledi?no i??e nek kompromis.
Imajo mazde 6 1,8 bencina (L8 motor) letnik 2004 hidravli?ne ventile ali jih je treba na dolo?en interval preverit in po potrebi nastavit? Vpra?anje iz ?istega firbca in za morebiten preventivni poseg.
Kako pa misli?, da deluje shranjevanje enegije pri son?nih celicah? Ko rabi? energijo prazni? akumulator do dolo?ene napetosti.
Testerji delujejo na podoben nacin. Izmerijo padec napetosti ob znani obremenitvi. Na podlagi tega se izra?una koliko kapacitete ?e ima akumulator.
Dober akumulator brez problema zdr?i tudi po par ur pri?ganih lu?i. Se je ve?krat nehote sprobalo. In je akumulator po 7 letih ?e vedno dober in deluje brez problemov.
Proba naj pol ure do uro pustit v?agane lu?i pri ugasnjenem avtu. Napetost naj pomeni prej in potem. ?e je pade napetost na 12V ali manj velik je akumulator zihr fu?.
So bili ventili ?e nastavljeni? V kolikor niso hidravli?ni bi bilo to vredno preverit. Mo?no je da so krivi ventili. Je za preverit ali so samo za nastavit ali so ?e precej bogi. Ima? mazanje ventilov pri LPG?
Ko je zapadel sneg sem se ?el na parking malo pozabavat z ro?no . In ?ez nekaj minut sem ugotovil da ro?na zdaj prime ?ele ?isto na vrhu (prej je skoraj takoj).
Zdaj me zanima zakaj. In ali se bo ro?na sama nastavila nazaj, kot so nekateri omenjali, da se nastavlja sama. Ali naj se lotim nastavljanja vijaka pod sredinskim naslonom.
To da napetost ska?e je posledica nihanja obratov ker elektronika alternatorja rabi dolo?en ?as, da popravi napetost. (kdor ne verjame naj proba pri svojem avtu merit napetost in pritiskat na gas)
Probaj ?e to: naj ti nekdo dr?i gas na recimo 1500 obr/min ti pa pomeri napetost z vklopljenimi porabniki in brez. V kolikor bo takrat ob?utna razlika je zato najverjetneje kriv alternator. Sicer je zelo verjetno kriv regulator prostega teka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vem da tega uporabljajo tudi nekateri monterji in je manda ?isto ok. Sam ga uporabljam in nimam problemov. Res pa da imam ?ele 25 kkm na plin.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani