Skoči na vsebino
Mazda 3 2016 zadnje zavore
Napisano

Napaka odpravljena. Te?ava je bila res v nosilcu ?eljusti in plo??ic. Pod plo?evinasti nosilec plo??ic se nabere rja in onemogo?i plo??ici da bi se premikala.

Pobrusil in o?istil sem nosilec pod plo?evinami, ter vse skupaj namazal z bakreno mastjo. Po tem plo??ice lepo sedejo na svoje mesto :jupiii:

Seveda, kot je opozoril Scr3am je treba paziti na polo?aj bata, da se utor lepo vsede na plo??ico.

post-8357-0-33224600-1574059336_thumb.jpg

post-8357-0-78250000-1574059359_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 2016 zadnje zavore
Napisano

Zdravo,

 

Imam vpra?anje glede zadnjih zavor na Mazdi 3, 2016 G120, prevo?enih 75000km. Ob menjavi gum sem preveril ?e stanje zavor. Prednje plo??ice sem menjal pred cca. pol leta in so OK.

Zadnjih ?e nisem menjal in so zelo neenakomerno obrabljene. Na obeh straneh je zunanja plo??ica povsem obrabljena (do kovine), notranja pa je ?e skoraj kot nova. Na eni strani se poznajo ?e po?kodbe na disku.

Je to opazil ?e kdo drug?

 

?e slike

 

post-8357-0-22443700-1573711886_thumb.jpg

post-8357-0-39303800-1573711925_thumb.jpg

post-8357-0-41393700-1573711937_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f BA
Napisano

https://youtu.be/sg3J4ibMkWc

 

Tukaj razlo?i kako motor prostega teka lahko vpliva na kompresijo.

S prostim tekom sem imel pred tem ?e nekaj te?av, tako da sem ga zamenjal in s?istil loputo zraka

 

Vzrok za slabo kompresijo pa je bil v sesalnih ventilih...sem obstoje?e podlo?ke ventilov samo pobrusil in nastavil zra?nost na 0.25-0.30mm. Je pa kar nekaj dela z nastavitvijo, sploh ?e nima? posebnega mazdinega orodja :)

 

Zaenkrat motor v?iga bp hladen in topel, tudi v prostem teku precej lep?e lavfa. Moram pa ?e enkrat zmerit kompresijo, da vidim kak?no je izbolj?anje v ?tevilkah

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f BA
Napisano

Med prazniki je bilo spet malo ve? ?asa za ?ravfanje :)

Izkazalo se je, da je problem v kompresiji...dva cilindra imata 9bar, dva pa okoli 6bar.

O?itno se bo treba poslovit od avta, popravilo ne vem ?e je glih rentabilno za 21 let star avto...

 

Hvala vsem za pomo? in mnenja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f BA
Napisano

Po  moje ne veste kaj delaste ali ne veste kaj pi?este.avto ne more imet v?igalne kable ,rotor, razdelilec  -v?igalne tuljave.Pravite da na porivanje  v?ge -potem vam ?tarter da premalo obratov

Mo?no, da sem se kje zatipkal, druga?e pa avto definitivno ima tuljavo, razdelilno kapo, rotor in kable do sve?k

Koliko obratov, pa naj bi imel ?tarter ob zagonu?

 

Z dodajanjem plina isto ne v?ge...

post-8357-0-22992800-1513769672_thumb.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f BA
Napisano

O?itno je res dizel ja :P

 

Sem zmeril upornost na obeh tuljavah katere imam...na prvi izmerjeno 14kohmov, na drugi pa 15kohmov.

O?itno so obe za v smeti, ker po podatkih iz servisnega priro?nika bi morala imeti minimalno 20kohmov.

Zgleda da bo treba probat ?e kak?no... :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f BA
Napisano

Zamenjal razdelilno kapo, rotor, kable, sve?ke in akumulator avto se vedno ne vzge. Probal sem tudi bencinsko pumpo, je ok. Tuljave nisem menjal, ker nisem dobil druge.

Avto smo probali vzgat se s porivanjem in je vzgal.

Kaj bi torej lahko bilo, tuljava, mogo?e ?tarter?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f BA
Napisano

Pumpe nisem preverjal, predvidevam da je ok, ker sve?ke so mokre in tudi s pomo?jo start spreja avto ni v?gal. Bom preveril tlak goriva

Lahko probam zamenjati kapo frtajler in kable od mazde demio? Bo pasalo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f BA
Napisano

Vergla vredu, tako kot mora.

Danes peljem avto na servis, ker je mazda po 21 letih ugotovila da je treba klju?avnico menjat zaradi varnosti :lol:

Upam, da tudi ugotovimo zakaj ne v?iga...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 323f BA
Napisano

Pozdravljeni mazda?i.

Prosim za pomo? z Mazdo 323f BA 1.5. Ta?ava se pojavlja pri hladnem v?igu motorja. Hladen motor no?e v?gati, ob?asno uspe z dodajanjem gasa. Ko je enkrat motor ogret v?ge brez te?av.

Akumulator je OK, cevi za zrak in vakuum pregledane. Zamenjan je bil senzor temperature hladilne teko?ine in razdelilnik v?iga.

Kaj bi lahko bil vzrok te?av? Vsako mnenje dobrodo?lo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.