Napaka odpravljena. Te?ava je bila res v nosilcu ?eljusti in plo??ic. Pod plo?evinasti nosilec plo??ic se nabere rja in onemogo?i plo??ici da bi se premikala.
Pobrusil in o?istil sem nosilec pod plo?evinami, ter vse skupaj namazal z bakreno mastjo. Po tem plo??ice lepo sedejo na svoje mesto
Seveda, kot je opozoril Scr3am je treba paziti na polo?aj bata, da se utor lepo vsede na plo??ico.
Imam vpra?anje glede zadnjih zavor na Mazdi 3, 2016 G120, prevo?enih 75000km. Ob menjavi gum sem preveril ?e stanje zavor. Prednje plo??ice sem menjal pred cca. pol leta in so OK.
Zadnjih ?e nisem menjal in so zelo neenakomerno obrabljene. Na obeh straneh je zunanja plo??ica povsem obrabljena (do kovine), notranja pa je ?e skoraj kot nova. Na eni strani se poznajo ?e po?kodbe na disku.
Tukaj razlo?i kako motor prostega teka lahko vpliva na kompresijo.
S prostim tekom sem imel pred tem ?e nekaj te?av, tako da sem ga zamenjal in s?istil loputo zraka
Vzrok za slabo kompresijo pa je bil v sesalnih ventilih...sem obstoje?e podlo?ke ventilov samo pobrusil in nastavil zra?nost na 0.25-0.30mm. Je pa kar nekaj dela z nastavitvijo, sploh ?e nima? posebnega mazdinega orodja
Zaenkrat motor v?iga bp hladen in topel, tudi v prostem teku precej lep?e lavfa. Moram pa ?e enkrat zmerit kompresijo, da vidim kak?no je izbolj?anje v ?tevilkah
Po moje ne veste kaj delaste ali ne veste kaj pi?este.avto ne more imet v?igalne kable ,rotor, razdelilec -v?igalne tuljave.Pravite da na porivanje v?ge -potem vam ?tarter da premalo obratov
Mo?no, da sem se kje zatipkal, druga?e pa avto definitivno ima tuljavo, razdelilno kapo, rotor in kable do sve?k
Zamenjal razdelilno kapo, rotor, kable, sve?ke in akumulator avto se vedno ne vzge. Probal sem tudi bencinsko pumpo, je ok. Tuljave nisem menjal, ker nisem dobil druge.
Avto smo probali vzgat se s porivanjem in je vzgal.
Prosim za pomo? z Mazdo 323f BA 1.5. Ta?ava se pojavlja pri hladnem v?igu motorja. Hladen motor no?e v?gati, ob?asno uspe z dodajanjem gasa. Ko je enkrat motor ogret v?ge brez te?av.
Akumulator je OK, cevi za zrak in vakuum pregledane. Zamenjan je bil senzor temperature hladilne teko?ine in razdelilnik v?iga.
Kaj bi lahko bil vzrok te?av? Vsako mnenje dobrodo?lo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Napaka odpravljena. Te?ava je bila res v nosilcu ?eljusti in plo??ic. Pod plo?evinasti nosilec plo??ic se nabere rja in onemogo?i plo??ici da bi se premikala.
Pobrusil in o?istil sem nosilec pod plo?evinami, ter vse skupaj namazal z bakreno mastjo. Po tem plo??ice lepo sedejo na svoje mesto
Seveda, kot je opozoril Scr3am je treba paziti na polo?aj bata, da se utor lepo vsede na plo??ico.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani