Te?ava s kabli ni verjetna, ker ima vsak cilinder svojo cin ?pulo, tuti dvommi, da je kaj na v?gigu, ker ko je ra?unalnik v safe modu dela vse normalno. Nekako najbolj logi?no mi je da je te?ava nekje na zra?nem delu.
Imam Mazdo 6gh 2008 bencin 2.0 147km, 290000km od tega zadnjih 50000km predelano na plin. Na avtu se je pojavilo cukanje, ki je najbolj izrazito pri pospe?evanju med 2500-3500rpm, pri pospe?evanju s polnim gasom avto ne cuka. Avto cuka ne glede ali vozim na bencin ali plin. Zamenjal sem sve?ke in MAF senzor, vendar ni razlike, avto z odklopljenim MAF senzorjem deluje normalno v rezervnem programu. Kaj mi ?e predlagate naj pogledam, ventile in cin ?pulo sem nekako izlo?il. Sumim ?e lambdo, MAP senzor in te?ave z vakumom. Danes, ko je bilo -10c avto prvi kilometer ni cukal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no, padat zacne po cca 20s pri konstatnih obratih.
Kje na netu bi dobil kako shemo vakum sistema, da ne bom z break clenarjem ?pricu vse povprek.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani