V?eraj letim iz trgatve in mi za?ne utripat DPF malo kasneje pa ?e rumena check engine lu?ka.
Zgodovina pa taka. DPF se mi je nekaj ?asa nazaj v?gal, pa se mi zginil ko sem naslednji? avto v?gal. Pa je dal mir po moje kak mesec. Potem spet enako pri?gal, ugansil in dal mir. Potem se mi je prej?nji teden enako, zdaj v?eraj pa je ka?e rekel da "konc zajebancije".
Ma kdo kaj ve? infa o tej napaki oz. kaj bi bilo najbolj priporo?ljivo narest?
Peljal sem da do kolega, ki mi avto ?raufa in pravi da se da to ven stol?t pa reprogramirat oz. da je to ena opcija.
Ima kdo ?e kak drug predlog oz. ideje?
Do zdaj ko sem mi je ta DPF u?gal je bilo tko da je svetil vedno, potem smo ga dal na ra?unalnik, ro?no pognal regeneracijo in pa neki z eno ?i?ko poresetiral in je blo.
Danes letim na ?iht in opazim da zvo?niki komaj kaj dajejo od sebe. Probam radio, CD, AUX, vse dela zelo na tiho. ?e pa nastavim glasnost tak okoli 50 pa ?isto utihne.
V petek ?e vse OK ko pridem dam, potem je avto cel vikend stal na dvori??u.
Men ga tudi neki DPF biksa. Zadnji? se mi je v?gal, pa sem vse supaj malo ignoriral, ker se nisem mel ?asa ukvarjat. In v navodilih pi?e, da ?e utripa, da pomeni samo da se je regeneracija preve?krat prekinila. Pa sem si mislil, da bo mogo?e nehalo svetit, ko jo bo naredil naslednji?. Potem sem enkrat videl da se je za mano kadilo ko zme?ano in se si mislil da bo to to.
No ni blo, vrag je za?el cukat med prestavljanjem, oz. popolnoma izgubil mo? za kako sekundo. Potem sem ta ponedeljek ?el k kolegu in sva naredila regeneracijo, reset DPF-ja. Danes pa se je vrag spet pri?gal. Je kaj bolj resnega? Ali ga je zjebalo to da sam ga prvi? ignoriral?
Ne vem zakaj tile klepci nardijo nek sistem, katerega naj ne bi prekinjal ene 10min, potem pa nima? nobenega indikatorja da bi vedel kdaj se ta vrag za?ene.
@smile: imam ?isto enak problem in glede a sliko pomoje tudi iste senzorje. Sem zadnji? spra?eval enega mojstra in je rekel, da ?e to?no ne ve kje in kateri senzorji so, da te?ko naro?i in zamenja. Ker sem drugi lastnik, nimam pojma ?igavi so senzroji.
Predlagal mi je komplet menjavo in naj bi ko?talo cca. 180?.
Jest sem glih isto spra?eval zdejo to pri mojem vagnu. In so mo na servisu rezlo?il da je to Webasto. Pri meni se je to bolj sli?alo kot, da bi kak ventilator nekam brusil, oz. kot da bi kaka pumpa na suh vlekla.
Predvidevam da je treba za loputo ali motor?ek raz?raufat celo armaturko? Ker tok stru?ko nisem.
Bi znal bit kaj z eletronko, ?e od za?etka se mi zdi da je to rak rana tele Mazde, vsi motor?ki so ?e prakti?no pocrkal (za anteno, za odpiranje tanka,..)
Sumim, da vem kaj se je zgodilo, ko mi je iz ?ob za vbrizg vode na ?ipe, ven padu nek kabl (je to verjetno kako ogrevanje, da voda ne zmrzne?), je kabl padel dol in zabingljal nekaj po ma?ini zato mi je skurilo varovalko za motr?ek za zrak. In verjetno je skuril ?e kaj zraven, samo sem tole z "enosmernim" zra?enjem pogruntal ?ele zdaj, ker prej se niso rosile ?ipe.
Zime je tle rosne ?ipe tudi, meni pa no?e nikakor vpihovar lufta na ?ipe. Luft zabija samo v zra?nike ki pihajo v glavo. Lahko pritiskam karkoli in ne preklopi na ?ipe ali pa noge.
Nekaj sem ?e gledal, ?e bi bila slu?ajno kak?na varovalka. Samo tudi s tem si lahko le delno pomagam, ker zraven nisem dobil navodil in tako gledam one kratice na ?katli. Kar je bilo kaj tagega sem preveril in je vse OK.
Kaj bi bil lahko drug problem in predvsem kako zajebano je to poravit?
Sem ?el v ponedeljek potem v BTC in sem jih nekaj nabail ?e na zalogo. Mah si nisem mislil, da bojo pri ?arncah tak kompliciral z neki eksotiko in da imajo ve? ali manj po nekem standardu.
Jezst pa nabavljanje rpek neta glih ne greva skup, razen ?e gre za kako robo od David Attenborough-a.
?udi me zakaj jih nimajo po pumpah, kaj so tok posebne da jih tam nimajo (OMV, Logo, Petrol). Vsaki? ko jim re?em HB4 in jo potem poka?em, me samo ?udno gledajo. Si nisem mislil, da ima Xedos tako eksotiko za ?arnice....
Tole me bega ?e zadnje 3 dni, ko ?ibam po pumpah in jih ne dobim. I??em HB4 ?arnice, vasaj tako pi?e na tej, ki ne dela. Kaj za vraga so te ?arnice, da jih je nemogo?e dobit? Se da lahko kak?ne druge v Xedosa ?e se teh ne da dobit. :ne vem:
Verjetno trapasto vpra?anje, ker se na ?arnice prav ni? ne spoznam. Zame je, da grem na pumpo, poka?em crknjeno in potem zmonitram novo v avto.
Jah servis sigurno bere tale forum. Ko sem jih jaz malo po?infal glede ne?esa, so me kuj poklicali.
?eprav so mi pa ravno, ko je bil avto zaleten, ful hitro in ok zrihtali. Mislim, da je blo ene 4-ih dneh fertik, ko so mi morali menjati zadaj nosilce pa odbija?, ko mi je en v rit prletu. U bistvu so se v teh 4-ih dneh ?e zmenil z zavarovalnico, ker so mi tam rekli da se bo samo ?trihalo na gammi pa da bo treba menjat. Tko, da je pregovarjanje z zavarovalnico in popravilo trajalo manj kot en delovni teden.
Men se je zamerle ra?unane 3h za menjavo olja. Vemo, da to traje top 20min, tako da 1h bi pla?al in bil vesel. Ve? je pa ?e .
No ampak kot so rekli, noben servis ni 100%, tudi sam delam v servisnih storitvah pa tudi niso vse stranke 100%. V?asih je do kraja butasta napaka in je bog ne pogrunta, drugi? nima? toliko ?asa, da se lahko 100% posveti? problemu, v?asih so pa tut stranke mal preve? neu?akane ali sitne.
Potem ko mi je spet crklo, ko sem dobil od majstra nazaj, sam ?el spet sammal brskat po vagnu.
Prej niti nisem gledal pod pokrov, ker sem se bolj okoli motor?ka v kabini sukal... anyway, dvignem pokrov ma?ine in vidim, da je nek dodgy kabl frej in je bingljal po ma?ini. No zdej sm ga "nekako" u?vrstil in zdaj dela ?e par dni. Potem sem mal gledal, kam bi kabl mogi it, pa sm vidu da se je snel iz konektorja, ki gre zraven ?obe za pucat okna.
Zdej pa moj fribec: vsaka ?oba ima dovod za vodo in zraven dovod za ?trom, ni mi jasen dovod za ?trom. Zakaj? Sm mislim da to ena pumpica porine vodo in to je to... zakaj vsaka ?oba svoj ?trom :S
Sej je zihre silly vpra?anje... ampak vseeno men ni jasn..
Nach ni pomagal, zjutri je delal, ko sem hoti it dam, pa zalaufat zra?enje pa ne ve?. Bom verjetno mogu nov motorcek nabavit. In glede na to da mehanizem za odpirat bancinska vratca stane 250?, racunam da bo tole ene 400?....
Gruntam, da motorcki/elektronka ni Mazdina jaća strana... crknu je za anteno(za tega sem u bistvu se vesel), potem za bencin in zdaj ?e zra?enje...
Danes sem vzel ?raufcigre in se lotil zadeve. Iz ventilatorja sem pobral nekaj iglic in smeti, potem sem pa ?e odpru motor?ek, kolikor je pa? ?lo in sem malo spihal.
Potem sem ene 4 min laufal pa ni skurlo varalovalke. Bom vidu kako bo ko bom ?el na dalj?o furo.
Je pa zgledal, kot da se je navleklo kar nekaj opilkov notr. Zdej ne vem ali je to pobral od zunal ali pa se mi noter kaj brusi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Health Reports
Diagnostic Result
Fault ( 2 ) IC (Instrument Cluster) ( 1 ) Abnormal
U0401 Invalid Data Received From ECM/PCM Continuous Memory DTC - PCM (Powertrain ( 4 ) Abnormal Control Module)
P2458 Diesel Particulate Filter Regeneration Duration Continuous Memory DTC -
P2463 Diesel Particulate Filter - Soot Accumulation Continuous Memory DTC -
P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Continuous Accumulation Memory DTC -
P242F Diesel Particulate Filter Restriction - Ash Continuous Accumulation Memory DTC - N
Povezava za deljenje
Deli na druge strani