Bi si lahko kdo iz MB ali bli?nje okolice vzel kak?ne pol ure ?asa in dovolil kraj?o nekajkilometrsko vo?njo z njegovim vozilom, da primerjamo delovanje menjalnikov. Seveda sledi tudi vo?nja z mojim avtom.
Res me zanima ali preve? dlakocepim in predvsem ali je vse ok.
Servis na 1 leto ali 20 kkm. Cena je redko pod 200 eur, s svojim oljem.
?e sem ?e malenkosten: prinesem 5 litrov olja. Dosedaj ?e nikoli niso vrnili 0,5 litra olja, ker baje gre v motor 4,5 litra. Saj ga ne rabim, ampak sem ga pa prinesel in bi bilo po?teno, da vi?ek vrnejo.
Dobro pa skrbijo za zrak v kabini. Servis kabinski filter menja vsako leto. ?eprav bi se naj menjal na dve leti. To zadnje sem opazil ?ele doma.
Pa zavorne plo??ice so pri "damski" uporabi fu? pri 50 kkm. Nove so cca. 100 EUR, original. Verjetno tako dolgo zdr?ijo zato, da se pri Mazdi lahko hvalijo, da je avto celih 20g la?ji, kot bi bil sicer.
Ne vem, kam to pelje. Servis nikakor ni poceni.
?e nateg s start-stop sistemom. Enako je pri vseh avtomobilih.
Nekje v meniju sem na?el podatek, da se je motor ugasnil v start-stop sistemu in sicer je povpre?je ustavitve motorja med 5 in 10 minut na rezervoar goriva. ?e motor v prostem teku porabi med 0,5 litra in 0,7 litra bencina si lahko vsak izra?una prihranek zaradi start-stop sistema. Pa zato je notri akumuulator, ki je dvakrat dra?ji od navadnega in ob menjavi akumulatorja nisi ni? profitiral zaradi start-stop sistema.
Menjava olja, saj avto nima ve? garancije. Ni nujno, da bo odpravljeno, bo pa verjetno bolj?e. ?e so sinhroni ali zobniki izrabljeni, ne ostane drugega, kakr menjava le-teh.
Avto je ?e v garanciji in sicer dobro leto dni.
Zobniki ?e verjetno niso izrabljeni? Avto ima komaj dobrih 50.000 km, ne?ne (?enske) vo?nje po lokalnih cestah. Mestne vo?nje malo. Manj obremenjen avto sploh ne more bit.
Pa v njem se vozi 99% samo ena oseba. Nima kaj za crknit.
Pri FL M6 in tudi pri M3 dejansko kakor naleti?, je bilo prej enako. Pri moji "novi" 2016 ni nobene te?ave, pri prej?nji 2013 pa je bilo ob?asno zatikanje, ko je bilo olje ?e neogreto. Dodatno se pri nekaterih pojavi tudi resonanca v 4. in 6. prestavi pri konstantni hitrosti. V takem primeru seveda ?imprej na servis, dokler ima avto ?e garancijo.
Za dizle pa vem, da so menjalniki dejansko povsem odpovedali in je avto ostal na cesti. Verjetno zato, ker ima dizel 2x ve? navora. Tudi tu je vseeno ali gre za prvi ali drugi FL. Morda je dokon?no urejeno s 3. FL 2018, a tu verjetno ?e noben avto nima toliko kilimetrov, da je ?e pri?lo do odpovedi menjalnika. Vse zapisano velja za ro?ne menjalnike.
Mogo?e lahko predlagate, kaj je za narediti? Obstaja kak?na re?itev?
Gre za Mazdo 3, 2.0 G120, letnik 2014, prvi lastnik, prevo?enih dobrih 50.000 km, redni servisi.
Avto vozim le nekajkrat letno, ker ga sicer vozi partnerka.
Opazil sem, da se ob ni?jih jutranjih temperaturah (recimo tam +2 st. C in manj) menjalnik zatika pri prestavljanju navzgor. Posebej je to o?itno ob prestavljanju iz druge v trejo prestavo in iz tretje v ?etrto prestavo. Ob prestavljanju ?uti? nekak?en odpor, kot da bi nekaj zasko?ilo, rahlo ?krtnilo in prepre?evalo gladko prestavljanje v vi?jo prestavo. ?e med prestavljanjem prestavno ro?ico pomaknem malo nazaj, gre nato v prestavo brez te?av.
Pri prestavljanju navzdol se zatikanje ne ob?uti. Ko se olje v menjalniku segreje je zatikanja manj.
Zanima me, kako se obna?ajo menjalniki v va?im Mazdah 3?
Je to zatikanje ob hladnem vremenu normalno za Mazdin menjalnik ali naj grem te?it na servis?
Meni se sicer tako zatikanje ne zdi ok.
Je bil mogo?e kak?en vpoklic glede opisanega? Ima kdo kak?no izku?njo okoli tega?
Hvala za morebitne odgovore.
lp
PS: ?e ?e obstaja tak?na tema, prosim admina, da jih zdru?i.
Predlagal sem popust na olje, da ne bom pla?eval ravno 15 EUR ali ve? za liter olja in so kar sami predlagali, da naj svoje olje prinesem, ?e mi cena ne ustrezna.
In ga tudi bom. Naslednji? pa ?e vse filtre zraven.
Sam sem malo poklical naokoli, ?e druge serviserje. V enem drugem kraju je ceneje za najmanj 60 eur kot v MB. Torej pride prvi servis malo manj kot 200 EUR.
?e bolj sprejemljivo. V 1,5 ure kolikor traja servis, lahko greva z ?eno na eno dobro kosilo in zapravim enako denarja.
Po?asi bo potrebno na prvi servis z Mazdo3 G120. V Mariboru je cena zanj okoli 260 EUR. Se mi zdi zlatarska cena, sploh za prvi servis, ko se menja samo olje in kak?en filter.
Mogo?e kak?ne va?e izku?nje? Prinesete na servis svoje olje? Kak?ne specifikacije mora imeti olje in katerega proizvajalca so dobra?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, v MB so zlatarji.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani