Modeli ?e 1X ZOBNIK SE DA ZAMENJAT, smo to ?e delal in vse ?e vedno delajo brez problema.
Verjamem, saj mi tudi ni logi?no zakaj se ne bi dal. Je pa problem, ker ne najdem samo zobnika na spletu. Na sre?o jih je zobnik na glavni gredi ?isto malo fasal, tako da se bo saniralo / zbrusilo. A se da tudi na ?rpalki zamenjati zobnik? Baje je pre?an v ?rpalko (fiksen). Ne najdem na internetu zobnikov za ta avto, za druge avtomobile dobi? sete. Mehanik je preveril pri dobavitelju in ne more dobiti samo tega kosa. Sem ?e v enem izmed prej?njih postov vpra?al, ?e pozna? koga, ki bi mi lahko pomagal in ?e vedno nisem dobil odgovora.
Ja? Zanimivo. Jaz sem se pa iz Gorice mimo Mazdinega servisa v Kromberku vozil v BTC. Ravno zaradi dobrih izku?enj in ker me tam niso nikoli "nategovali". Karkoli smo imeli, smo vse uredili. Je pa res, da se pa nisem zmi?ljeval in da nisem iskal dlake v jajcu in da nisem zganjal cel rom-pom-pom za navadno ?abjo dlako... In ravno zaradi zelo po?tenega odnosa in (po moji oceni) velike strokovnosti mehanika nameravam ?e naprej svoji Mazdi voziti v BTC v A-Cosmos...
Poi??i Majesa. ?ude?ev ne dela, ?arati tudi ne zna, ostalo ti pa lepo po?teno pove in takoj ve?, koliko je ura...
Kar se pa re?evanja zobnika ti?e: vse je odvisno od globine po?kodbe. Smo pa mi enkrat na Opelu re?evali tako, da smo peljali nekam v Kovor ali v Tr?i? (mislim, da je bil Renduli? ali nekaj podobnega) in nam je nakromal gor z nekak?no elektrolizo, potem pa smo dali ?e malo obrusiti in se je re?ilo. In cena niti ni bila pretirana, ker se druga?e ne bi spla?alo za Opela to delati.
Me veseli, da ima? dobre izku?nje. Pri meni je bla stvar definitivno druga?na... Vsekakor hvala za nasvet in naslov servisa.
Pa ne more biti za soroden model potem 8x vi?ja cena.... Zdajle sem bil v AC Cosmos in sem malo spra?eval za kose za preventivno menjavo verige in tistega kar spada zraven. Cene so zanimive.
veriga pri nas 211? v USA 38$
aktuator 689? v USA 112$ in tako naprej
Poudarjam,da gre za originalne Mazdine dele v originalni embala?i. Tudi z letalskim prevozom,davkom in carino nisem niti na 1/3 slovenske cene. Nalednji? pa ko bom sli?al koga blebetati o ?kodljivosti TTIP -a pa ga bom s (ta staro) ketno po gobcu.
?al je tako... I??ejo na?in kako najhitreje najve? zaslu?it in majo navite cene. Jaz sem mel z AC Cosmos slabe izku?nje in me zaradi tega tam ne vidijo ve?, razen ?e bo potrebno uveljavljati kak?no garancijo na popravilo (upam, da ne). Sami nateg jih je skupaj..
Iskal sem po spletu in ne najdem tega dela. Klical sem na uradni servis in so rekli, da je potrebno zamenjat gred. Sedaj mi ni ni? jasno.
A mogo?e pozna? koga, ki to dela? Trenutna situacija je tak?na, da bo mehanik vzel ven ma?ino ter od blizu pogledal kako jih je skupila glavna gred. ?e jih ni preve?, potem se bo saniralo (bru?enje, piljenje, ipd..). Potrebno pa bo o?itno dati gor novo oljno ?rpalko, glede na to, da je zobnik na ?rpalki fiksen.
Hvala za kakr?no koli informacijo.
Danes sem klical mehanika in sem mu naro?il, da naj preveri to stvar. Ugotovil, da jih je fasal tudi zobnik na glavni gredi. Sedaj ne vem kaj naj naredim... Klical sem na uradni servis v Velenju, kjer so mi povedali, da je potrebno zamenjati glavno gred, ker je zobnik fiksiran na gredi. Ko sem ga vpra?al za ceno, mi je zabilo na rit, saj je rekel, da stane gred cca. 2000 eur. Ta stro?ek je full velik glede na to, da sem za avto pred dobrim letom pla?al slabih 9000 eur. A pozna? mogo?e kak?no cenej?o opcijo kako to stvar sanirat oz. popravit? Mehanik je rekel, da lahko dava novo oljno pumpo gor in upava, da ne bo zobnik na glavni gredi uni?il oljne pumpe. Meni ta opcija ne di?i, ker bi rad vzrok odpravil. Se ?e vnaprej zahvaljujem za kakr?enkoli nasvet.
Da. Sej to je bil prvotni namen obiska... Sedaj pa tak?no sranje (glej odgovor na tvoj zgornji post).
Nebi rad stra?il ampak pri 2.0d DPF motorjih se je v nekaj primerih zgodilo da je po?rlo zobnik na glavni gredi ki poganja oljno ?rpalko, in je najprej ropotalo potem pa tudi zaropotalo. Zadeva se da sanirati predno povsem odpove vse skupaj. Samo v opozorilo nebi rad stra?il ampak poznam par primerov.
Danes sem klical mehanika in sem mu naro?il, da naj preveri to stvar. Ugotovil, da jih je fasal tudi zobnik na glavni gredi. Sedaj ne vem kaj naj naredim... Klical sem na uradni servis v Velenju, kjer so mi povedali, da je potrebno zamenjati glavno gred, ker je zobnik fiksiran na gredi. Ko sem ga vpra?al za ceno, mi je zabilo na rit, saj je rekel, da stane gred cca. 2000 eur. Ta stro?ek je full velik glede na to, da sem za avto pred dobrim letom pla?al slabih 9000 eur. A pozna? mogo?e kak?no cenej?o opcijo kako to stvar sanirat oz. popravit? Mehanik je rekel, da lahko dava novo oljno pumpo gor in upava, da ne bo zobnik na glavni gredi uni?il oljne pumpe. Meni ta opcija ne di?i, ker bi rad vzrok odpravil. Se ?e vnaprej zahvaljujem za kakr?enkoli nasvet.
DPF se ?imprej znebi bo ceneje kot menjava, pa ?e drugi bonusi so, ?e ga ni.
Da. Sej to je bil prvotni namen obiska... Sedaj pa tak?no sranje (glej odgovor na tvoj zgornji post).
Aha no pri meni zadeva ni "ropotala". Bil je nek tak tenak piskajo? zvok (sprav sem mislil da je turbina). Pelko je dejal, da se je zobnik verjetno samo malo odkru?il.
To, da se pa ne da samo enega zobnika zamenjat pa je ?isto mo?no pri mazdi. Ima ve? takih zadev.....recimo 1 senzor na, ki crkne za server....potrebno zamenjat komplet zadevo, ki pride 2k eur (namesto samo senzorja).
Saj pri meni tudi piska.. Prva misel je bila - o ?it turbina, ampak ni. Potem mi je mehanik pokazal okvaro zobnika. Bomo videli kaj bo iz tega. ?e 1x hvala.
@Bossek: Trenutno je avto na dvigalu razstavljen in ?aka na popravilo. Prav tako ima te?ave z DPF zaradi ?esar sem ga peljal tja. ?al se mi je na poti do servisa pripetila ?e ta nezgoda. S tak?nim avtom se ne bi mogel dale? pripeljati, ker je takooo po?asen postal (zafilan DPF). Smo posku?ali spro?iti regeneracijo ra?unalni?ko, ampak ta ni ve? mogo?a. Glede teh zobnikov mi ne gre v ra?un, da se jih ne da nabavit lo?eno. Na?el sem jih na ebayu posebej za druge znamke avtomobilov, zato mi ne gre v glavo ?emu bi bila Mazda tako posebna. Bojim se, da se je mehanik zadovoljil s prvim odgovorom, ki ga je dobil s strani poobla??enega servisa oz. svojega dobavitelja. Ker je 500 eur zame velik denar, sem se odlo?il, da tukaj preverim ali obstaja kak?na alternativa. V kolikor se tega ne da dobaviti lo?eno in je potrebno zamenjat oljno ?rpalko, potem bom to primoran storit. Jbg, avto je stro?ek
@yavarye: Hvala za opozorilo. Bom rekel serviserju, da preveri ?e je tudi to problem (sr?no upam, da ni). Je bila pa od znotraj navzven poknjena jermenica pogonske gredi, ki jo bo tudi zamenjal - sicer ne vem a ma to kak?no vezo s tem kar si napisal. :ne vem: Na te stvari se spoznam povr?no, ker nisem mehanik.
imam avtomobil Mazda 6 2.0 diesel, letnik 2008 (?e nova oblika). Pred 14 dnevi sem se peljal na servis zaradi te?ave z DPF filtrom, ko je med potjo na servis za?el avto spu??ati ?udne zvoke oz. nekak?no piskanje. ?e sem rahlo pohodil plin, je bilo piskanje glasnej?e. Na mestu se tega piskanja ne sli?i. In ker sem avto ravno peljal na servis, sem naro?il serviserju naj prvo preveri kaj spu??a tak?ne zvoke. Ugotovil je, da zvoki prihajajo iz tistega podro?ja kjer se nahaja vodna pumpa in ker ta ni bila menjana na velikem servisu, mi jo je zamenjal. Ampak piskanje ?e vedno ni prenehalo. Med nadalnjim raziskovanjem je ugotovil, da sta po?kodovana gonilni in gnan zobnik oljne pumpe, kar naj bi povzro?alo tak?ne zvoke. ?elel mi je zamenjati zobnika. Ugotovil je, da ni mogo?e kupiti samo zobnikov posebej, ampak je potrebno kupiti celotno oljno ?rpalko, ki je draga (500 eur).
Vem, da ste na tem forumu prisotni strokovnjaki, zato sem se odlo?il, da vas prosim za pomo?. Zanima me ali je res, da se ne da kupiti in zamenjati posami?en zobnik? Po njegovih besedah mora naro?iti celotno originalno oljno ?rpalko. Ali lahko povzro?i okvara zobnikov na oljni ?rpalki kak?no nadaljno te?avo na avtomobilu? Do servisa sem se peljal cca. 500m in ?e to zelo po?asi. Ali je potrebno pri menjavi oljne ?rpalke (oz. zobnika, ?e je to mogo?e) odstraniti motor iz vozila? Kaj bi lahko bil vzrok za okvaro na zobnikih? Baje, da pri nekaterih mazdah s tem motorjem odpade neka matica, ki se navadno zatakne med ta dva zobnika in povzro?i okvaro. Vpra?al sem ga iz kje bi lahko ta matica odpadla ter ali jo je potrebno nadomestiti. Odgovoril je, da ni nujno ta razlog kriv za okvaro zobnikov ter da je lahko to le ena iz med mo?nosti. Iz kje bi lahko ta matica (oz. vijak, ali kaj podobnega) odpadla? Dejal je, da tega ne mora vedeti to?no.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala za info. Pol smo na pravi poti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani