gedam po forumu pa nikamor ne zasledim tako veika poraba kot pri men.
sicer gre se za mazdo 6 2.2 175KM AWD 2015.
NE SPRAVIM JO POD 9,5 L.
NA KOZLANJE MI GRE KO NATANKAM POLN TANK IN MI KAŽE DOSEG 450 KM.
Hvala na vsak odgovor.
Predlagam, da spremljaš osnovne parametre delovanja avtomobila. Nabavi si bluetooth obd2 in preko aplikacije Torque lahko vidiš marsikaj. Jaz si kazalnike celo zrcalim na osrednji zaslon preki AndroidAuto ter jih tako lahko spremljam med vožnjo (npr. temperatura motorja, nasičenost DPF, status regeneracije, tlak izpušnih plinov, napetost akumulatorja,...).
Predlagam ti naslednji kanal za osnovno izobraževanje o mogočih težavah:
Za marsikateri problem je kriv tudi senzor izpušnih plinov, ki ti mora v "idle" kazati cca 100 kPa, če je manj kot 80 kPa, ga zamenjaj. Poizkusi očistiti MAF senzor (uporabiš posebni MAF sprej za čisčenje, obvezno poglej kak video na YouTubu, da ga ne uničiš). Mogoče ti EGR ne deluje pravilno. Lahko ga začasno programsko izključiš (tukaj rabiš posebno ni programsko opremo) in vidiš kje si.
Vsekakor mašina ne deluje optimalno. Jaz sem si sicer ravno danes naročil Xtool A30M, da lahko spremljam se tlak olja in delovanje vakuumske črpalke. Če imaš čas in voljo, boš hitro lahko tudi sam potegnil neke zaključke.
V kolikor so ti menjali odmično gred, bi po menjavi morali preveriti vse parametre. Običajno se ob menjavi odmicne gredi menja tudi vakuumska črpalka, saj jo slaba gred poškoduje (kovinski ostružki). Ce ti tega niso naredili je bil servis vprasljiv.
Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.
Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.
Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.
Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.
Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,
da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion.
Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja
Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.
Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.
Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?
Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?
Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.
Hvala za pomoč,
Če se hočeš malo izobrazit (pri mazdi 2.2 dizel je to kar obvezno znanje 🤪) ti priporočam tale posnetek oz. kar celoten kanal
To, da ti dela regeneracije na vsakih 300 kilometrov skoraj ne morem verjeti.
Ker na mazdininih 2.2 dizlih, skayactiv, so dpf filtri zasnovani tako, da se izvaja regeneracija vsakih 200-250 km, odvisno od vožnje. Nikakor pa ne več.
Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
Živjo, mene zanima če je normalno, da mi pri CX 5 vsakič iz telefona nalaga imenik iz telefona, ko imam prižgan BT? To traja tudi do par minut, vsakič ko se vsedem ..malo hecno 🙂
Hvala
To lahko izklopiš v nastavitvah CX5 infotainmenta.
Menjava gum je rešila težavo. Očitno je bil nek delec (kamenček ali kaj kovinskega) znotraj gume in je ob speljevanju delal galamo, dokler centrifugalna sila ni opravila svoje in ga med vožnjo utišala.
V bistvu je točno tako kot je Alex opisal v prvem postu, kot bi se neka kovinska žica ovila okoli kolesa 🤪. Nekaj sem bral, da bi lahko bil toplotni ščit katalizatorja. Bom preveril podvozje ko bom menjal gume in poročam.
V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.
Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.
A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?
Druga?ne razlage nimam.
A si mogoče takrat kaj ugotovil, ker jaz imam identični problem
Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...
A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...
Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...
Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.
Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.
- najprej sem vprašal na uradni servis, kjer sem dobil oceno stroškov menjave na 2.200,00€, kar seveda ni prišlo v poštev.
- zatem sem pogledal na AliExpress in našel možnost menjave stekla (celotna čelna plošča za 200,00€). Tukaj je potrebno biti pozoren ali imaš 50 ali 36 pinski konektor. Po mojem bi bila to čisto OK opcija, vendar sem se odločil za zadnjo rešitev:
- nakup celotnega novega originalnega zaslona preko ebay.de, ki me je prišla 450,00€. Imel sem kar srečo, da sem tole našel na ebay-u po relativno ugodni ceni.
Menjavo sem že opravil, stari zaslon pa sem iz firbca razstavil na prafaktorje in ugotovil naslednje:
- sam zaslon ni počen, v resnici ni nič počeno ampak pride do procesa razslojitve dveh steklenih zaslonov, ki prekrivata LCD zaslon. Steklo, ki tvori površino občutljivo na dotik je sestavljeni iz dveh steklenih delov z vmesno lepilno komponento. In ta dva zaslona se razslojita (delaminacija), kar daje videz počenega zaslona. Kolikor sem bral to niti ni tako redek pojav, naj bi pa se pojavil zaradi pogostih temperaturnih fluktuacij.
Update: Končno rešil celo agonijo s turbino.. Delim, če komu pride prav, ker je pri meni šlo precej časa s pridobivanjem ponudb tako glede turbine oz. obnove (dobavni roki neznani, ni možno dobiti sredice itd.) kot tudi s servisiranjem (nemca bi še pošraufali, Mazde ne...). Na koncu dobil obnovljeno turbino pri podjetju AB turbine d.o.o. iz Medvod za 1/3 zneska (so jo imeli že na zalogi, odpremili isti dan po placilu predracuna po posti), staro jim vrnem. Na turbo je 12m garancije ob predpostavki določenih pogojev (vgradnja s strani usposobljene osebe, menjava olja, priklopa testerja ipd.). Na pooblaščenem je bila ponudba za turbo in ves potreben material (brez dela) 3052 EUR brez DDV, na drugem pooblaščenem set turba 3420 z DDV (priblizno enako torej) + za predvidenih 1,5 dneva dela in potrošni material cca. 650 EUR. Avto gre sedaj spet tako kot mora.
Druga varianta glede turbine pa je bil avtoodpad v Zagrebu (Auto Jazbina d.o.o. - Miro), ki ima za Mazde na zalogi precej delov. Trenutno je bila ponudba za turbino s cca. 40.000 km prevoženih (in naprej) med 600 - 800 EUR. Morda če bo kdo rabil tudi kaj drugega, se bi verjetno tam našlo.
Lp
Super! Kje je bila opravljena menjava in kakšen je bil strošek dela?
Smo ugotovili napako. EGR ventil ga zajebava. Smo ugasnal lučko zaenkrat da vidimo, če bo še.
Hvala vam.
A je to uradni servis test ali domači? Meni je na "domačem" testerju tudi pokazalo EGR, pa se je potem izkazalo na uradnem servisu, da je potrebno očistiti sesalne ventile.
na moji mazdi3 2017, 2.2 dizel, prevoženih 191 tisoč se mi že kakšen mesec prižiga lučka za motor ki pa 2-3 dneh ugasne. Avto se drugače pelje normalno in vse. Dnevno pa naredim 120 km do službe in nazaj in od tega 105 km po avtocesti.
Zanima me, če je že imel kdo tako izkušnjo? V ponedeljek ga tako mislim it priklopit da vidim kaj je narobe.
Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€.
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€.
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.
Super, zdaj bo lažje dihala. O kakšnem jermenu je govora?
Sem peljal avto na Mazda servis v Britof k avto Močnik. Rekel je da glede na protokol in izkušnje, ki jih imajo je vzrok v sesalnem kolektorju. Tako da bo očistil kolektor in EGR cena pa med 250 in 380 eur. To naj bi rešilo težave... Bomo videli 🙂 upam da ja. Sicer pa vseeno ni neka stvar, ki bo storjena in recimo temu, da ni potrebna, ker slej ko prej bi se najbrž tudi tega moral lotiti, glede na prevožene kilometre pa je pravi čas, saj ima avto 131k km.
Ja, jaz sem moral pri enakih kilometrih dat očistiti. Mogoče se lahko še pozanimaš kakšen bi bil strošek mejave verige oljne črpalke.
Na Passatu sem jaz menjal olje vsakih 60.000km in je bil strošek cca 300 eur - ampak jaz to razumem kot redni servis, pri 220.000 sem menjal jermena in vodno pumpo pred tem samo redni servisi na 30.000km oz. 1x letno in potrošni material 1x diski in ploščice. Čiščenje sesalnega kolektorja pri 130.000 pa se mi zdi nekaj izrednega...
Ampak saj bomo videli kaj sploh je pri mojem vozilu, danes zjutraj ko sem ga prižgal in šel na delo ni kazal nobenih napak, včeraj je mehanik vse zbrisal in rekel naj pridem okoli, ko se spet pokaže. Najhuje je, ker s takšnim avtom ne morem nikamor na pot, napake trenutno ne kaže lahko jo pa spet vrže ven kadarkoli...
Ni, da avto nima moči, avto dela normalno samo, ko se je pokazala napaka je šel avto v varni način in je bil brez moči pa šaltal je zelo grobo (gre za avtomatika). Ko ni napake avto deluje povsem normalno pa tudi vleče OK.
Enako pri meni, dokler nisem dal peskati sesalnih kolektorjev. Če boš naredil peskanje in menjavo verige oljne črpalke, boš imel mir za naslednjih 130.000km.
Ujoj, ko sem kupoval mazdo si nisem mislil da je vzdrzevanje tako drago oz se kvari in so taki stroski pri tako malo km... sm imel passata pred tem 6 let pa v vsem casu nism toliko vlozil v popravilo pa sem naredil 150k km, tu pa pri 130k km tak strosek popravila 🤬🤬 pa pol cez 20-30k km veriga 600€..
Meni so danes dali oceno stroška menjave verige oljne črpalke 1200 eur 🤪
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Takole izgleda projekcija na osrednji zaslon:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani