Ali je to res, da v primeru (npr. ob nakupu nove M3), ?e dobi? na vozilu pnevmatike 18 col in bi ?elel dodatno imeti zimske gume na lo?enih plati??ih 16 col, potrebno slednje homologirati oziroma sem jaz to narobe razumel ?
Modeli 2014-2018 so homologirani za 18" in 16" plati??a (tako da ima? oboje - meni so v salonu 16" lita plati??a z zimskimi gumami prilo?ili).
2019 ima isto 16" in 18" opcije, tako da mora isto biti homologiran za oboje.
Pri Mazdi je od kamere odvisno, ker ?rte doda kamera sama, HU pa samo direkt poka?e stream. (Zato so kamere na modelih, kjer se ?rte premikajo, priklopljene na Canbus).
Grafi?ni prikaz je na voljo samo ?e ima? prednje senzorje. V tem primeru so tudi senzorji druga?ni - priklopljeni so na CANBUS in lahko sporo?ajo dol?ino za levo/srednje/desno podro?je na radio. ?e ima? samo zadnje senzorje, potem niso sploh priklopljeni na CANBUS, niti ne znajo lo?iti smeri, tako da neke druge opcije kot menjavo vseh senzorjev + kablov za priklop na BCM niti nima?.
Meni so zadnji odbija? na moji Soul Red Mazdi tudi barvali v Cosmosu ?i?ka in je barva tip top (je pa res da je to veliko la?je na novem avtu preden barva zbledi).
Pa kdo ti govori o prokletem intervalu. Olje je vec kot priporoceno menjati na vsaj 100k. Pa ti te robote pa navadne menjalnike ze sanjas. Vse kar sem napisal je da mazda nima predvidene menjave, in da sem skepticen do tega, ti pa spet silis s temi tehnicnimi razlikami
Metoda menjave se pa imenuje Tim Eckart.
Pri DSGju je obvezno pred finalnim izspustom olja na nivo levelerja priklopiti vcsd ga segrevati do 37C ob tem menjati rocko po prestavah d r n s p. In sele ko je segret se umakne drain plug da odtece olje nad level plugom
?e odgovorim na tvojem nivoju:
Prekleto zapomni si da kar dela na tvoji DSG kanti nima nobene pofukane veze s tem kaj se dela na bistveno druga?nih Skyactive Drive menjalnikih. Koga "prokleto" briga kaj ma tvoj naziwagen ?e ima bistveno druga?en menjalnik. Seriously. Kot da bi jaz uporabljal Tomos APN6 kot referenco za vzdr?evanje ro?nega menjalnika.
Skyactive Drive ima not pribli?no 7,5L olja in ?e naredi? navadno praznjenje in polnjenje bo? menjal samo kakih 3-4L. Zato se na teh avtomatikih periodi?no dela t.i. transmission flush kjer se z menjalnika potegne ?imve? olja, v?asih tudi skoz spusti ?istilna teko?ina ki odstrani ves drek ?e po kotih in potem napolni novo olje.
Je pa interval za to pogosto precej redkej?i kot na ro?nih menjalnikih (in DSGjih).
Glej olje je olje, trenja so trenja in sile so sile. In vsak menjalnik z oljem se segreje do 100C
Citroen ima takega kot opisujes pa ima menjave olja
To je res, sam ?e vedno ne vem kaj ima interval za robotiziran menjalnik veze z menjalnikom ki je precej druga?en.
Wtf? Liter olja je 10? (za dsg 20?). A morajo odpret celga al kako?
Menjalnik je treba v celoti pre?istiti (preplakniti) in nosi precej?njo koli?ino olja. ?e naredi? standarno "izpusti + nalij" ti v menjalniku ?e ostane skoraj 3/4 nemenjanega olja in potem ni kul ker se stvari zme?ata.
Jaz imam namen menjati septembra. 140kkm
Jaz sem Amere ve?inoma videl tole po?eti nekje okoli 180-220kkm. Povej koliko te bo dejansko stalo
Em, sam DSG po designu in delovanju nima kaj dosti skupnega s TC menjalniki od Mazde. Kako si pri?el od tega da je treba menjati olje v ne?em kar je dejansko robotiziran menjalnik z navadno sklopko do tega da je potem treba isto na isti interval delati v menjalnikih s pretvornikom navora?
A si pri drugih znamkah to gledal za TC menjalnike ali robotizirane?
Se strinjam, ali bi ti bilo smiselno zamenjati cd izmenjevalnik za recimo tale Densionov adapter: http://www.mp3avto.si/shop/dension-gateway-lite-bt-mazda/ (verjetno se ga kje dobi ceneje) ? Priklopi se na isti port in se pretvarja da je izmenjevalnik.
Druga?e rezerve ne bo? mogel narediti pri klju?avni?arju ker to pa? ve? ni klju? in rabi? Mazdin software da pravilno sprogramira in posihronizira keyless sekvenco. Kolikor vem se tega brez dostopa do Mazdinega sistema ne da :/
Jaz tudi nekih posebnosti kar se ti?e menjalnika nisem opazil, je pa ma?ina precej bolj lena zdaj ko je hladno in sveti modra lu?ka. V smislu da rabi precej dlje ?asa da se zavrti do 3000+ obratov.
CX-5 ima funkcijo avtomatskega prilagajanja ("sen?enja") dolgih lu?i. Nekako mi ?e ni uspelo usposobiti sistema. V poziciji AUTO vklopim dolge lu?i, a ko nasproti pripelje avto, se ne prilagodijo.
Imate kak?ne izku?nje s tem? Verjetno delam kaj narobe.
lp,
Iztok
Ko vklopi? dolge se ti mora na armaturki pri?gati ZELENA lu?ka za lu?i ki ima noter ?rko "A".
Modra lu?ka za dolge se potem pr?iga in uga?a skupaj s tem ko sistem pa? pri?iga in uga?a dolge.
?e ti sveti SAMO modra lu?ka oz. se nikoli ne ugasne potem sistem ne dela dobro ali pa je ugasnjen. Poglej pod Settings -> Vehicle -> High beam control in preveri ?e je kljukica tam.
Pa ja, na Xenonkah / LED lu?eh je preklop ZELO o?iten
Prosil bi za izkusnje tistih, ki imajo katerikoli model Mazde s Skyactiv tehnologijo in avtomatakim menjalnikom.
Ali vam prestavljanje iz D v R deluje gladko oz. ali menjalnik kaj "butne".
Opazam zadnji teden, da se je pri mojem to zacelo dogajati, ne glede na to ali sta motor in menjalnik mrzla ali segreta.
Hmm, ne, to se mi ne dogaja, tako da je to skoraj sigurno problem.
Edina situacija kjer sem opazil da se menjalnik ?udno obna?a je ko peljem v R in potem hitro menjam v D in dam gas - to je edini primer ko avto z zamikom butne, kot da menjalnik ne bi imel ?asa zamenjati prestave.
ECO uga?a kompresor ko ga ne rabi kljub temu da je klima tehni?no vklopljena. Posledi?no ti kuri manj bencina ker pa? ma?ina ne goni klime ko je ne rabi.
Na 2014+ modelih se sicer pri veliki temperaturni razliki ECO izklopi sam in tudi nisem opazil da bi slabo delala z ECO vklopljenim.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na tehle keyless avtih se baterija v ključu izrabi precej hitreje in tudi pri meni je prvič umrla tam pri okoli dveh let starosti. Menjaj pa bo ok.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani