Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

?akaj, Buldog...po?asi... Mazdo ima? servisirano na poobla??encu? Ves ?as? Ne manjka niti en servis, niti niso pri servisiranju kak?ne ve?je (recimo na ve? kot 1000 km) zamude? Letnik je 2010? In cca 120.000 prevo?enih? V tem primeru ti menjavo verige v 100% ?asti Mazda, saj izpolnjuje? vse pogoje. Edino ne bodo ti je ?e zdaj menjali, saj je odstopanje ?e premajhno.

 

Kar se verige ti?e mi je serviser na servisu - Selmar rekel, da je nujna menjava, ni pa ni? omenil, gratis verige, ko sva se pogovarjala okoli tega. In glede na vse pripetljaje bi rekel, da je avto prej?nji lastnik verjetno prodal ravno iz tega razloga. Se bom pa pri Mazdi Slovenija vseeno pozanimal kako je s to stvarjo.

 

Lp,

Sandi

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Zdravo.

Ce kaj pomaga,sem imel enak "problem" z letvijo in sem jo sam resil v enem popoldnevu z materialom ki me je stal 1.20?. Koncna pusa je teflonizirana in pri meni je teflon pobralo. Kupis taksno puso pri trgovcu z lezaji in jo samo prepresas.. Edino priporocam da si naredis nastavek za preso tako,da lepo pase na puso,da je ne poskodujes. Ne rabis cele letve demontirati ampak se da dol vzeti le levi kos letve.Trije vijaki,senzor je to to. Sem ze micken pozabil tocno. Seveda prej je potrebno spono demontirati.

 

Lp.Bostjan

 

Hvala. Bom vzel na znanje.

 

 

POSREDUJEM ODGOVOR;

 

Pozdravljeni

Servis na 120.000 km olje+vsi filtri 160  eur
Veriga se menja pri vrednosti 10.2 cena je 400 eur
Podlozke na injektorjih 60 eur
?i??enje oljnega cedila je 50 eur
Vse skupaj    670 eur
LP
Simon Pelko

 

 

Hvala za posredovanje in odgovor.

Glede na cene in komentarje v njegov prid, se bom povezal direktno s Pelkom pa, da dolo?iva termin.

Ker o?itno moja Mazda uradnega servisa ne bo ve? videla. Bom pa verjetno ?el vseeno po predra?un pa, da vidim razliko v ceni.

 

Lp,

Sandi

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Ste me kar malce potola?ili.

Do sedaj sem vozil tri Renaulte pri katerih nisem poznal drugega kot redni servis, kak?ne zavorne obloge in izpuh in pa v enem primeru velik servis. Je pa res, da so bili vsi narejeni ?e v "zlati dobi". Zadnja laguna je dopolnila 18 let. Tako, da me je ta opevana kvaliteta japoncev, kar malo razo?arala.

 

Saj vse to glede verige, cedila in podlo?k so mi danes natrosili na servisu, kakor, da so to nujni posegi pred rednim servisom. Tudi jaz sem prvi? sli?al, da bi bilo potrebno ?i??enje cedila in menjava podlo?k pri tem motorju.

 

Glede letve je zadeva slede?a, da se je v dolo?enih primerih, ko sem pripeljal v luknjo na cesti, sli?alo neko pokanje. Ker me je to motilo sem pogledal kaj je narobe in ugotovil, da ima dejansko letev na desni strani zra?nost v vodilu letve (snel man?eto in z roko pomigal pravokotno na letev). Zaenkrat ?e nisem 100% prepri?an, da gre za isto napako, ker sem se samo ulegel pod avto in zaznal neko zra?nost. Glede letve mi je bilo re?eno, da so jo zamenjali ampak kdo bi jim ?e verjel. Verjeli ali ne, sem pri prevzemu vozila naredil kve?jemu 300m in ugotovil, da se volan v eno stran su?e relativno normalno v drugo pa kot na kakem starem tovornjaku brez serva. Ko sem na to opozoril mehanike so me samo pisano gledali, da kako pa se je vrtel prej. Zato sem zgoraj omenil kuharja, pa, da ne bo kdo zameril. Zadevo so sicer do naslednjega dne uredili. Tako, da se bom v primeru iste okvare sam anga?iral in se pozanimal o mo?nosti obnove ali nakupa druge rabljene. Za kakr?no koli garancijo pa no?em niti ve? sli?ati.

 

Lp,

Sandi

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Pozdrav,

 

Pred nekje pol leta sem postal lastnik Mazde 6 2.2d (125KM), letnik 2010, dobrih 107tkm prevo?enih - servisirana na uradnem servisu. Zraven dobim tudi 1 leto garancije! Seveda sem avto pred nakupom peljal na uraden servis na pregled. Na servisu mi re?ejo, ?e ti je avto v?e? ga vzemi je brez napak. Sem mislil, da sem postal ponosen lastnik.

Potem pa se je v pol leta za?elo nabirati:

-blokiranje zadnjih zavor - zarjavela cilindra (po?timal sam, stro?ek samo gumice in zavorne obloge),

-slabo pospe?evanje - po?ena cev na podtla?nem sistemu (po?timal sam stro?ek nadomestna cev),

-zra?nost na vodilni pu?i volanske letve - sem reklamiral, zaradi poteka na koncu izgubil ?ivce in jim rekel, da, ?e niso sposobni zadeve popraviti naj mi vgradijo staro letev nazaj (to je potekalo na servisu ,ki ga predpi?e zavarovalnica) - kot bi govoril z kuharjem in ne mehanikom. Sedaj po dveh mesecih zopet nekaj ropo?e in po hitrem pregledu ista zadeva, da tresenja prednjih zavor ne omenjam.

 

Sedaj pa seveda reden servis na 120tkm. Peljem na uraden Mazdin servis v svojem kraju. Ko na servisu izvedo za kateri avto se gre (prej?nji lastnik servisiral pri njih) se dva mehanika samo spogledata - ?e?, kaj ta avto ?e vozi. Po njihovem vedenju je veriga fu?, v sistemu pa tudi ni zavedena menjava. Gremo pogledat, ga priklopimo na ra?unalnik in izpi?e se vrednost 9,08 - sedaj prevo?enih dobrih 118tkm. Pri nakupu je bila vrednost 8,47, kar pomeni, da raste.

Sedaj pa moja vpra?anja: kolik?na je vrednost, ko je potrebno verigo zamenjati, je res potrebno tudi pri teh motorjih ??istiti neko cedilo za olje in zamenjati podlo?ke na ?obah? ?e je vse to potrebno, kolik?en je stro?ek? Koliko bi me pri?el redni servis: vsi filtri, olje, po servisni knjigi tudi mikro jermen? Ker, ?e mi te zadeve po?timajo na uradnem Mazdinem servisu imam ob?utek, da me bo ob cifri kap (predra?un dobim drugi teden).

 

Lp,

Sandi

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.