Jst sm s prejsnjo generacijo naredi 300.000km, pa sm na motorju zamenjal samo ketno pri 170.000..drgac sam pali in vozi..je pa na novi vsaj veriga boljsa hehe.
Drgac pa neki se premika v "boljso" smer. Mal sm se ohladu in najdu sm novo glavo za "samo" 1800€..zvem jutri za sigurno..tako da bom zamenjal in jo se par let obdrzal in vmes jo prodajal brez popustou. Vzemi ali pusti. Ker avto je drugace kot da je sedaj prsu iz salona..podvozje,karoserija,notranjost top..za turbino me je mehanik spraseval,ce je nova ker nima niti mikrona lufta...ma vse je top, sam ta jebena glava
Jaz sem še pri skoraj vsakem rabljenem avtu v roku pol leta dal jurja nanj; velik servis za vsak slučaj, kakšne bremze za zrihtat, mogoče nove gume... To je sestavni del . Ok,je razlika 1800eur ali jurja,ni pa konec sveta. Potem boš vsaj vedel pri čem si in če vse ostalo štima je to to .
Uff, berem tole pa me kr stiska. Upam, da dobro rešiš zadevo. Mazda je jajc od avta!!!??? Ni. Ampak ti si pač pri mazdi tako narajmal. Jaz sem imel pred leti tudi pri fiatu podobno zadevo. Danes bi ga vseeno še 1x kupil.
Tako je bilo pri meni ko sem na horuk kupil rabljeno Lancio,ki je bila zgonjena na polno. Takrat sem si rekel,da nočem več tvegati in sem postal pristaš novih avtomobilov.
Čeprav.... Nekje globoko v sebi vem,da sem si na nek način kriv sam,ker sem jo kupil v afektu brez da bi s seboj imel mehanika. In vem,da tudi nov avto lahko zajebava, čeprav je možnost manjša + garancija .
Da pa bi samo zato obupal nad neko znamko? Ni šans. Pri hiši sta zdaj 2Fiata in oba nam služita in ni bilo niti malo pomisleka ko se ju je kupilo.
Problem je ker se bojim da bo z novim motorjem isto
?? Zakaj bi bilo isto ? Ja,ok ,lahko ti pa kaj drugega potem crkne (avto ni samo motor),ampak ne razmišljati tako . Pri vsakem avtu kaj crkne. Če se boš preveč bal,ti ne ostane drugega kot da se voziš z javnim prevozom
Obraba zna bit problem ja, zdej mam Dunlop pa po štirih sezonah so isto tko fuč... Je pa goodyear, michelin, bridgestone občutno dražji pa tolk boljše tud niso..
Jaz imam z letnimi narejenih cca 15t km v treh letih in imajo še dobre 4mm profila . Nove so imele 8mm. Pa se gre za umirjeno vožnjo . Radirka.
Jest bom po štirih letih menjal letne.. Naročil Pirelli cinturato P7, menda so kar ok, tud cenovno ni vrh..Menda se zdej izplača, ker se bodo podražile spomladi.
Jaz imam letne Pirelli cinturato p1 (nevem koliko imajo sicer skupnega z p7, ampak ok) in je oprijem res ok, ampak obraba pa ogromna. Tako da se mi Pirelli (tudi glede na opažanja znancev )zdi prava izbira za nekoga,ki ne prevozi veliko km .
Ključavnica pa novi ključi, pa kodiranje na novo? Najbrž ni ugodno. Sej nimam teh izkušenj, ampak a je treba potem tut ključavnice na vratih in kufru menjat? Sklepam. 🤷♂️ Upam, da ga najdeš.
EDIT: Aja pa sovoznikov predal ma tut ključavnico? Hehe
Sem preveril, po številki šasije se da nov ključ naročit.
Jaz bi pogledal na odpadih.... Ampak najti miato na odpadu.... Pa potem bi verjetno zamenjal samo ključavnico na voznikovih vratih, ostalih dveh pa nebi...
Offtopic... Ni napak imeti telefonske napisane na obesku za ključe.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A lahko tud za druge znamke napišemo kaj smo menjavali ?
Pomojem bi se videlo,da so razlike manjše, kot bi si mogoče kdo želel verjeti .
Povezava za deljenje
Deli na druge strani