OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...
Civic/Acord 2.2 dizl. En izmed redkih, ki so me pozitivno presenetili.
pred 14 minutami je Alex napisal:
Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo.
1. In 2. jim grdo hitro sfali. Tudi drugače je vožnjo s bencincem na hibridno turbino svetlobna leta spredaj.
Vedno se primerja, na tem forumu, atmosferca bencin s turbo dizlom. Dajte prosim primerjat enako. Če primerjaš atmosferca, ga daj s SDI in podobnim. Če pa turbo dizla, ga prosim s turbo bencincom. Vse ostalo je norost. In seveda prosim podobne kubikature.
Ni ga 1.5 dizla, ki bi se vsedel ob bok Fordovemu 1.5 bencincu. Kaj šele 1.6 dizla, ki bi sedel ob bok Hyundai 1.6 mašini.
Zadeva je taka da 3/4 stvari med njimi tudi ledice kupljeni pri nas (EU) je v veliki vecini ravno iz kitajske. Kitajske poceni ledice so za en k... Tiste kvalitetne imajo pa tudi tapravo ceno in je kamot pimerljiva z nasimi cenami.
Ne gledat samo znamko, ampak tudi kje je narejeno. Đabe kupis osram, ce potem pise made in china. Isto je z baterijami VARTA in nesteto ostalimi znamkami. Pac proizvodnja dol je cenejsa.
Doma imam BOSCH hladilnik, pralni stroj, susulni stroj, udarni vijacnik. Niti en izdelek ni made in germany in niti en ni narejen v isti drzavi.
EDIT: Ko smo ravno na mazda forumu, vedno kupujem vse filtre od MAHLE pa do sedaj se nisem dobil nobenega k bi na njem pisalo made in germany. Vse ostale drzave samo germany ali avstrija ne.
Varta AA/AAA dobim made in Germany, včasih so bile USA.
Button cell težko dobim non china. Pogosto jemljem muRata, Panasonic. Te so Japan ali Indonezija.
Mahle oljni filter za Mazdo 2 je bili avstrijski, odkar sem dobil kitajca, kupujem Mann.
Konec koncev če dela kitajc iz AliXpressa ali Temu-ja ni iste kvalitete, kot iz Osramove fabrike na Kitajskem.
Me pa osebno ful moti. Da hišne led, sem včasih dobil made in EU za Panasonic in Osram. Zdaj pa je še to vse kitajsko.
Po drugi strani, pa zopet pravim( ker smo pri LED žarnicah, tukaj tudi ostanimo), Osram je HOMOLOGIRAL LED žarnice. Super. Ko jih bo za VSE luči potem je RES nekaj naredil. Do takrat pa kdor upa, Kitajc enako sveti.
In Scr3am je odlično povedal.
Ostanimo torej na žarnicah.
Zakaj jih kitajci ne homologirajo?
Ker imajo preveč nekonsistetno robo, da bi skozi homologacijo prišli.
Ko pridejo do kvalitetne robe, težko ceno držijo, ker kolko so cenejši pa prevoz znese.
Mogoče Trabant. Mazda (DE) 1.5 GTA s projekcijskimi žarometi pa dobro leto naj še ni bila.
Kar podpirajte kitajce, boš počasi brez službe, ker bojo še tvoje delo prevzeli 😉
Delajo namenoma dumping za Evropo, da nas uničujejo. Most na Pelješac, je bil ceneje grajen, kot bi bil na Kitajskem. To pa za to, ker so ga Kitajci sumbvencionirali, kot vse gradbene projekte izven Kitajske. Torej namerno uničevanje evropskega gradbenega sektorja.
To se dogaja na vseh področjih. Bo treba kaj prebrat......
Pa se vrnem na Pelješac, že ima prve razpoke. Hmmm kdo ga je gradil?
Na Savi se max. popust odobri preko sistema, kjer nekdo na drugi strani odobri. In te tvoje punce, ne morejo vsako polico dobiti max. popust, ker ga niti najbolj donosni agentje ne.
Na enem avtu pred BMW, ki je imel zadaj bobnaste zavore, smo tekom servisiranja zavor, ker je začelo nekaj ritmično se oglašat zadaj ugotovili, da so se zavorne obloge odlepile od tiste kovine, ki jo stisne na boben. Ubistvu kar nevarna situacija, ker jo lahko zagrabi. Avto je pa sicer takrat imel nekje 13 let.
Odlepla se je bobnasta obloga na 18 let stari Katri. Prvovgradnja.
Odlepla se je sprednja ploščica na Mondeotu, druge obloge, uradne....
Na spletni strani https://www.avp-rs.si/o-agenciji/kontakt/, sem izpolnil kontaktni obrazec: za moje vozilo sem kupil dodatna aluminijasta platišča, ker bi jih rad uporabljal kot zimski komplet. Platišča imajo omenjene podatke enake kot originalna platišča: - velikost v colah, - širina platišča v J, - ET oz. odmik od sredine, - število vijakov, - razmak med vijaki, - premer luknje za vijake, - CB oziroma premer luknje znotraj platišča. Torej, ni niti enega podatka, ki bi se razlikoval s dimenzijo prvovgrajenih platišč razen same oblike. Ali kljub temu potrebujem homologacijo za ta platišča? Dejansko sem z nakupom avtomobila prejel homologacijski kartonček, ki ima vpisano enako velikost, ET in širino platišča ter velikost pnevmatike.
S strani podjetij, ki nudijo homologacijo, dobivam različna mnenja, tako da bi prosil še za vaše.
Lep pozdrav
Po več kot mesecu dni, sem dobil tak odgovor:
Pozdravljeni, če gre za homologiran del, je potrebno za platišče pridobiti homologacijo skladno z določilom Zakona o motornih vozilih: "(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih kriterijev: 1. se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila; 2. vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila; 3. vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila."
To odgovor je prišel iz emaila vozila@avp-rs.si (s tem, da tega emaila na strani ne najdem, najdem samo uradni email naslov: gp.avp@avp-rs.si). Tukaj pa sem jim odgovoril:
Pozdravljeni,
mogoče se bo slišalo čudno, ampak v celoti ste se izognili mojemu vprašanju in mi posredovali dejstva, ki sem jih tudi sam našel v pravilniku/zakonu. Na vas sem se obrnil, ker pravilnik/zakon ni jasno zapisan in si ga pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje.
Prijazno bi vas prosil, če pogledate moje vprašanje in posredujete odgovor za dotični primer.
Verjetno je razlika, če so vse dimenzije enake, vendar je le drugačen kozmetičen videz, proti platišču, ki ima rahla odstopanja?
Po več kot enem mesecu, sem dobil v strani AVP-ja generičen odgovor s kopijo pravilnika/zakona.
Razložil sem jim, da sem to sam našel in ker ni jasno zapisano, si pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje, ter da jih vljudno prosim, da podajo mnenje za dotični primer.
(3) Pri pnevmatikah in platiščih se šteje, da ustrezajo pogojem iz prejšnjega odstavka, če so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal proizvajalec vozila.
A ni ta odstavek v protislovju s tem:
pred 1 uro je etcho napisal:
Sem pofirbcal na LPP homologacije. Če piše v homologaciji x širina, y premer in z ET, pomeni, da mora imeti drugo platišče x, y in z enak + platišče mora biti od istega proizvajalca! Torej za aftermarket platišča obvezna homologacija, čeprav so x, y in z enaki. Če homologacije ni, lahko zavrnejo na tehničnem in v primeru nesreče zavrne zavarovalnica.
Torej je imel AMZS prav in LPP narobe 🙂
pred 10 minutami je Janez007 napisal:
Vozilo je potrebno homologirati v primeru kakršnihkoli predelav, ki vplivajo na varnost, tudi diskov.
Kak, disk tovarniškim mer iz Zimmermana ni predelava, felna tovarniških mer pa je? 🤔
Jaz se pogovarjam o eksaktnih merah.
J, cola, ET, CB, število lukenj in razmak med vijaki.
Je iz Mb oz okolice? Pelko mi je predalec,med tednom me ni...cez vikend pa verjetno on in ne jaz nimava dosti casa. Bi ti bil hvalezen,ce bi mi lahko posredoval stevilko.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Civic/Acord 2.2 dizl. En izmed redkih, ki so me pozitivno presenetili.
1. In 2. jim grdo hitro sfali. Tudi drugače je vožnjo s bencincem na hibridno turbino svetlobna leta spredaj.
Vedno se primerja, na tem forumu, atmosferca bencin s turbo dizlom. Dajte prosim primerjat enako. Če primerjaš atmosferca, ga daj s SDI in podobnim. Če pa turbo dizla, ga prosim s turbo bencincom. Vse ostalo je norost. In seveda prosim podobne kubikature.
Ni ga 1.5 dizla, ki bi se vsedel ob bok Fordovemu 1.5 bencincu. Kaj šele 1.6 dizla, ki bi sedel ob bok Hyundai 1.6 mašini.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani