Jaz sem se zopet malce poglobil v simptome itd.. Bolj v razmislek, ?e morda ?e kdo na napa?nem mestu i??e probleme:
Na servisih v glavnem zatrjujejo, da z menjalniki praviloma ni te?av. Ko sem nato malce bolje poslu?al svojo ko?ijo, sem pri?el do zaklju?ka, da bo zani? sklopka&vztrajnik ter da je zelo verjetno zaradi tega tudi prestavljanje slab?e. Simptomi: Pri vi?jih obratih sli?im potisni le?aj, pri mrzlem motorju ob?asno (sicer komaj zaznavno) malce "zvon?kastega" ropota, ob ti??anju sklopke motor glasnej?i.. Lahko se pojavlja ?e cukanje, neenakomerno speljevanje itd.
Na poobla??enih gre to prav simpati?no ?ez 1000? (dvomasni original vztrajnik gre proti tiso?aku), zato razmi?ljam da bi menjal z enomasnim vztrajnikom, ?e ga bom seveda na?el (cenej?i, praviloma bulletproof).
To nima veze z izpravnostjo avta. Kaj pa ce mas lucko za vitrex?
To velja za vse, ki redno kontrolirajo tlak, se strinjam
Zanima pa me zakonsko/birokratsko.. ?e kdo ve.. 2012 so to uvedli kot obvezno opremo novih avtomobilov - zato me zanima, ?e je to obvezno tudi na tehni?nem.
Ne me razumeti narobe, pa? marsikaj butastega je ?e bilo obveznega.. Kot je bila pred ?asom nekaj let (2?) na vetrobranskem steklu obvezna dodatna nalepka za veljavnost tehni?nega pregleda.
Ker sta me do sedaj ?e dva osebno vpra?ala, bom nalimal kar tukaj in pa v eno podobno temo o menjalniku. (?e pretiravam, admin, v miru bri?i - za v DIY ni primerno, ker sem vmes pozabil dokumentirati.) Menjava olja M6-2009, 2.0D.
Meni osebno je bilo najbolj "zoprno" najti luknje. Niti ni bilo te?ko, samo nisem bil siguren, dokler nisem v roke vzel klju?a in odvija?il najbolj o?itne vijake/?epe. Torej najprej dvigne? (vsaj) sprednji del avta in odstrani? za??itni pokrov (8 ali 10 vijakov, klju? 10).
Se ule?e? na kak star armaflex ali karton. Le?i?, malo si odpo?ije?. Zelo verjetno med tem ?e najde? vijak za dolivanje olja v menjalnik. ?ep za dolivanje izgleda takole:
?e gledamo avto od spredaj, je to mal?ek iz sredine desno. Vijak je popolnoma vodoravno privija?en in iz sprednje strani menjalnika. Klju? 24.
?ep za praznjenje pa je ume??en pri roki/obesi levega prednjega kolesa (?e najde? ?ep za dolivanje, je viden tudi na tej sliki, za la?jo orientacijo). Zopet 24 klju?. Tu je malce te?ava, ker je malo prostora (za prst) in nati?njega klju?e ne spravi? gor. Treba je imeti obi?nega (vilice ali pa tisti "polnati?ni hibrid", ne vem kako se re?e) https://www.dropbox.com/s/sjgv49qki8ood7e/WP_20161119_17_42_54_Rich_LI.jpg?dl=0
Tu je lepo viden predvsem ?ep za praznjenje, ki je na prvi sliki "slikan" bo?no, s strani levega prednjega kolesa.
Odvije? ?ep za dolivanje (a.k.a. da ne bo morebitnega podtlaka pri iztoku). Podstavi? posodo (vsaj 3L) in odvije? vijak za praznenje. Po?aka? da se menjalnik izprazni. Privije? ?ep za iztok. Malo pazi na moment!
Prakti?no nujno potrebuje? vsaj ene 70cm cev (?e kupuje?, bo 1m super) zunanji FI ene 2cm in lijak (optimisti lahko nalivajo brez). Z vrha ma?ine cev spusti? dol in en konec zatla?i? v luknjo za dolivanje (meni je ?lo not samo ene 4-5cm, ampak je ok). Lijak natakne? na cev in za?ne? vztrajno, a po?asi nalivati (75w-90 pa itak ne te?e hitro).
?E je vse, kot mora biti, potem nalije? toliko, kot pi?e (pri meni 2,5L) minus morebitni dodatki, doda? morebitne dodatke in privije? ?ep (zopet pazi, ne premo?no). Vkolikor nisi siguren glede koli?ine, je tako: ?e ima? sre?o in ima? avto lahko dvignjen cel - lepo, vodoravno - ti bo vi?ek olja za?el curljati ven. Takrat je dovolj Jaz te sre?e nisem imel in sem nalil malo ve? ter samo z roko privil ?ep. Avto sem spustil iz ramp. Podstavil sem posodo, odvil ?ep, da je iztekel vi?ek olja. Vse skupaj privija?i? nazaj.
Upam, da bo kaj v pomo?. Pardon, ker ni ve? slik. Vmes sem pozabil slikat samo na koncu naredil dve sliki.
Ker sta me do sedaj ?e dva osebno vpra?ala, bom nalimal kar tukaj in pa v eno podobno temo o menjalniku. (?e pretiravam, admin, v miru bri?i - za v DIY ni primerno, ker sem vmes pozabil dokumentirati.) Menjava olja - M6, 2009, 2.0D.
Meni osebno je bilo najbolj "zoprno" najti luknje. Niti ni bilo te?ko, samo nisem bil siguren, dokler nisem v roke vzel klju?a in odvija?il najbolj o?itne vijake/?epe. Torej najprej dvigne? (vsaj) sprednji del avta in odstrani? za??itni pokrov (8 ali 10 vijakov, klju? 10).
Se ule?e? na kak star armaflex ali karton. Le?i?, malo si odpo?ije?. Zelo verjetno med tem ?e najde? vijak za dolivanje olja v menjalnik. ?ep za dolivanje izgleda takole:
?e gledamo avto od spredaj, je to mal?ek iz sredine desno. Vijak je popolnoma vodoravno privija?en in iz sprednje strani menjalnika. Klju? 24.
?ep za praznjenje pa je ume??en pri roki/obesi levega prednjega kolesa (?e najde? ?ep za dolivanje, je viden tudi na tej sliki, za la?jo orientacijo). Zopet 24 klju?. Tu je malce te?ava, ker je malo prostora (za prst) in nati?njega klju?e ne spravi? gor. Treba je imeti obi?nega (vilice ali pa tisti "polnati?ni hibrid", ne vem kako se re?e) https://www.dropbox.com/s/sjgv49qki8ood7e/WP_20161119_17_42_54_Rich_LI.jpg?dl=0
Tu je lepo viden predvsem ?ep za praznjenje, ki je na prvi sliki "slikan" bo?no, s strani levega prednjega kolesa.
Odvije? ?ep za dolivanje (a.k.a. da ne bo morebitnega podtlaka pri iztoku). Podstavi? posodo (vsaj 3L) in odvije? vijak za praznenje. Po?aka? da se menjalnik izprazni. Privije? ?ep za iztok. Malo pazi na moment!
Prakti?no nujno potrebuje? vsaj ene 70cm cev (?e kupuje?, bo 1m super) zunanji FI ene 2cm in lijak (optimisti lahko nalivajo brez). Z vrha ma?ine cev spusti? dol in en konec zatla?i? v luknjo za dolivanje (meni je ?lo not samo ene 4-5cm, ampak je ok). Lijak natakne? na cev in za?ne? vztrajno, a po?asi nalivati (75w-90 pa itak ne te?e hitro).
?E je vse, kot mora biti, potem nalije? toliko, kot pi?e (pri meni 2,5L) minus morebitni dodatki, doda? morebitne dodatke in privije? ?ep (zopet pazi, ne premo?no). Vkolikor nisi siguren glede koli?ine, je tako: ?e ima? sre?o in ima? avto lahko dvignjen cel - lepo, vodoravno - ti bo vi?ek olja za?el curljati ven. Takrat je dovolj Jaz te sre?e nisem imel in sem nalil malo ve? ter samo z roko privil ?ep. Avto sem spustil iz ramp. Podstavil sem posodo, odvil ?ep, da je iztekel vi?ek olja. Vse skupaj privija?i? nazaj.
Upam, da bo kaj v pomo?. Pardon, ker ni ve? slik. Vmes sem pozabil slikat samo na koncu naredil dve sliki.
P2454 Kot ka?e ima? odklopljen senzor (oz, ?e je "low" mogo?e v stiku)? Morda ka?na napaka pri menjavi filtra? Od tod lahko tudi izvira prva napaka..
P2458 Tole pa javi ker se DPF ni mogel regenerirati.
Po mojih izku?njah je bilo tako.. Imel napako na IAT senzorju (cviknjen kabel) -> ravno takrat fa?em regeneracijo med vo?njo, ki se zaradi safe mode-a ni uspe?no izvedla in je pri?lo do tretje napake. Z IDSom mi je uspelo odkrit napako s pomo?jo "live" pogleda na izbrane senzorje. Lahko je vse skupaj tudi "samo" posledica druge napake. Mal?ek bo? moral na ra?unalnik. Lahko ti tudi jaz pomagam kak?no popoldne.
?e ena ideja - ste po menjavi DPFa sploh brisali napake, oz poresetirali drivetrain ra?unalnik?
Problem odpravljen. Najprej ?e enkrat hvala Markym-u, ker mi je posodil MAF za test.
Vedel sem da sta senzorja za temperaturo vhodnega zraka dva, vendar je bilo to na ra?unalniku malo "zakamuflirano".
Na M-IDS programu je bil senzor z napako deklariran kot IAT2, v npr. funkciji za opazovanje obna?anja senzorjev pa mu je ime BAT (boost temp. sensor). Po logiki se nahaja nekje "po turbini", vendar ga ni mo? najti pod pokrovom motorja. Nekako sem se dokopal do te strani: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0113f1801900.html
Ena ?ica do senzorja je bila prekinjena zaradi tr?ega ?rnega oklopa, ki je po?asi drgnil po izolaciji in nato ?ici. Zadevo sem pospajkal in zalil z lepilom.
Edit: ?e kdo potrebuje priklop na ra?unalnik v IDS okolje, z veseljem pomagam.
Besto Coco.. o vsem, kar se v tej temi pogovarjamo je v menjalniku. Ma?ina nima veze
Menjal sem olje. O?itno je ?e bilo menjano, ker ga je bilo prej 3dcl preve?. Ob?utki? Vse skupaj je malenkost bolj?e. ?e vedno pa zloglasna druga prestava ni v redu. Morda pose?em ?e po dodatku, kot je zadevo re?il smile34, ?eprav v to iskreno mal?ek dvomim. Malce me tola?i to, da je to o?itno serijska napaka, in da sem svoje pa? naredil. :ne vem:
Je pa olje v menjalniku res enostavno menjat, ?e bi morda koga skrbelo. ?e kdo potrebuje to?ne napotke z veseljem razlo?im.
Jaz sem menjal olje v menjalniku pred prib. pol leta, vendar ni ni? pomagalo pri zatikanju iz 1. v 2. Gre se pa za ro?ni menjalnik. trenutno imam prevo?enih 120k, prvi lastnik
Kot je prej Dipcul napisal glede 1. lastnikov - kot ka?e, si eden redkih katerega informacije bi lahko imele te?o.
Kako/kdaj so se pa pri tebi za?ele te?ave? Jaz imam ob?utek, da so tile menjalniki pa? bolj tako-tako narejeni.
Ko si menjal olje najbr? nisi dodal (na tem forumu velikokrat omenjenega) Metabond dodatka?
meni se pri segretem problem sicer skoraj odpravi, vendar sem kar nabavil Motul G300. Predvidoma menjam konec tedna - seveda poro?am .
Upam na rezultat, kot je ?e bil omenjen na forumu in na UK forumu, katerega povezavo je nalimal Minimalac.
Danes zjutraj sem avto peljal na ACosmos (k li?arju) - trenutno je bil na voljo zgolj tisti, ki sprejema. Pravi, da to res ni prvi?, vendar se te?ave skoraj gotovo odpravijo z menjavo olja (?e posebej ker imam temu primerne km), kar je seveda tudi takoj ponudil -> cena je 20?/L.
Jaz ob?asno (v?asih 1x na dan, v?asih sploh ne, v?asih 3x) med vo?njo ali kar takoj po v?igu fa?em napako P0098 -> IAT high. To razumem kot ob?asno odprt tokokrog, npr. odpeta masa ali kaj podobnega.
Peljal sem se z ra?unalnikom in res IAT temperatura prebije do -40?C. (zopet samo enkrat, potem spet lep ?as ni?). ?e "friziram" kable, se ne zgodi ni?, tako da verjetno ni kak kontakt..
Je ?e kdo imel kaj podobnega? Bi bil kdo pripravljen posodit MAF/IAT komplet za testno vo?njo, da ne kupujem drugega kosa brez veze? V zameno za kak?no pivce ali kontra diagnostiko, kak?no DPF regeneracijo itd
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo!
Jaz sem se zopet malce poglobil v simptome itd.. Bolj v razmislek, ?e morda ?e kdo na napa?nem mestu i??e probleme:
Na servisih v glavnem zatrjujejo, da z menjalniki praviloma ni te?av. Ko sem nato malce bolje poslu?al svojo ko?ijo, sem pri?el do zaklju?ka, da bo zani? sklopka&vztrajnik ter da je zelo verjetno zaradi tega tudi prestavljanje slab?e. Simptomi: Pri vi?jih obratih sli?im potisni le?aj, pri mrzlem motorju ob?asno (sicer komaj zaznavno) malce "zvon?kastega" ropota, ob ti??anju sklopke motor glasnej?i.. Lahko se pojavlja ?e cukanje, neenakomerno speljevanje itd.
Na poobla??enih gre to prav simpati?no ?ez 1000? (dvomasni original vztrajnik gre proti tiso?aku), zato razmi?ljam da bi menjal z enomasnim vztrajnikom, ?e ga bom seveda na?el (cenej?i, praviloma bulletproof).
Poro?am, seveda.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani