Jeben čas dopustov, tako da sem avto peljal do prijatelja, ki je mehanik in je preveril ta mikro jermen in mi sporočil, da je ketna za zamenjat. Ker je sedaj tudi on šel na dopust, bom imel čas premlevati o tem, kam bom peljal avto na popravilo. Bilo bi fajn, če bi mi uspelo avto nekje pustit med mojim dopustom in se vmes lepo porihta, potem pa ga jaz samo prevzamem.
Ali je morda kdo tukaj, ki je menjal ketno na svojem avtu in ve koliko približno je to stroškov?
Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled.
Sem poklical Pelkota. Na hitro je povedal, da naj snamem mikro jermen in če še vedno ropota, pol je kriva ketna, drugače pa kompresor (al neki). Dost prepričan je bil da je eno od tega.
Grem zdej googlat, kako snamem ta mikro jermen, ziher ni potrebno celotne mašine razdret, an.🤣
Že nekaj časa mi šklopota v motorju moje Mazde (dizel 2.2) in mi lokalni mehanik pri tem ne more pomagati in mi je svetoval, da se pozanimam pri kakšnem mehaniku, ki šraufa Mazde.
Mazda ima prevoženih cca 285k km in lahko, da je za to šklopotanje kriva ketna. Mi pa je mehanik omenil tudi, da bi lahko bila kriva odmična gred.
Dejstvo je tudi, da sem včeraj menjal olje in se je iz mašine iztekel tudi višek tekočine, ker očitno se mi olje meša z nafto in je to še dodatni problem.
Zanima me, ali imate kakšen predlog za mehanika, ki bi lahko zadevo diagnosticiral za začetek?
Mehanik je razdrl karter in dejansko je bilo sito zabito do amena (slika) in iz tega naslova se je pri?gala lu?ka za olje. Ni pa vmes bilo nobenih opilkov, tako da je ma?ina pre?ivela.
Grem ?e danes malce potestirat zadevo na avtocesto...
Bo pa potrebna menjava menjava podlo?k na ?obah, kar bom storil, ko pridem iz dopusta.
Hvala za vse nasvete vsem, bili ste mi v veliko pomo?!!
Torej, do petka se bo spucalo sito in pa menjalo pravo olje + filter. ?e bo to re?ilo problem, bo fenomenalno, druga?e bomo re?evali dalje.
Mogo?e bi bilo dobro kljub temu preveriti pritisk oljne pumpe, ampak nimam naprav (OBD) za kej takega. Se da to do petka to kje zrihtat, izposoja ali nakup? Hvala!
Sem ?el z avtovleko do svojega mehanika, ki bo preveril zadevo in spucal, kar se spucat da. Sem preklicaru en kup mehanikov in je ravno tak cajt, da noben nima cajta oz. so na dopustih. Sem jim razlo?il problem in so mnenja glede tega problema deljena, je pa ve?ina rekla, da je potrebno spucati sito in zamenjati olje in filter in bo zadeva ?pilala dalje. Upam, da bo temu res tako in so stro?ki minimalni.
Sem se vsedel v avto in zalaufal, da bi se odpelal do Amzs in lu?ka trenutno ne sveti ve?. Sem se peljal 1 km in avto ugasnil, sedaj ?akam, da se olje ste?e in bom ?e to preveril, kak?no je stanje.
Sedaj razmi?ljam, ?e se ?em vsedit v avto in zapelat bli?je domu, ?e ne, kar domov. Drugega mehanika danes ziher ne bom dobil.
Sem pa poklical mehanika in mi je sporo?il, da je znamka olja, ki ga mam v ma?ini Fuchs Titan GT1, kar je po specifikaciji za mojo ma?ino.
Uff...pri tej lu?ki bi se moral takoj ustaviti....in avtovleka do doma!
Zdaj edino kar lahko naredi? da da? dol pokrov karterja in pogleda? oljno sito ?e ni notri opilkov.
?e gori rde?a lu?ka pomeni da motor nima olja od senzorja vi?je.
Lahko upa? da je samo okvarjen senzor pritiska olja (to obvezno preveri!).
Tista kraj?a ustavljanja ne pomenijo ni? pri regeneraciji....va?no da jih ne prepogosto prekine?, ?e prekine? samo enih par ni ni? narobe.
Vse to lahko preveri? po trenutni porabi (kar je v?asih te?ko) ali pa, da si kupi? OBD ?italec in namenski program za Android, ios, Win (torque ali forscan npr.)
To, kar pravi?, da lahk edino naredim, a to si mislu, da lahk sam preverim al pa? mora to mehanik naredit?
A je to mo?no, da bi blo premal olja, ?e pa mi ka?e, da je polno? Jao.
Tako je ustavljanje med regeneracijo nimajo nekega vpliva na olje. ?e npr pogostokrat uga?a? motor med regeneracijo pa lahko privede do pove?ane koli?ine olja v motorju, ko pride olje do X oznake pa ti javi napako in je potrebno zamenjat olje.
Izvajanje regeneracije lahko ugotovi? z obdjem ali la po trenutni porabi, ?e se recimo pelje? in spusti? gas ti trenutna poraba mora kazat 0L, ?e dela regeneracijo pa ka?e 1,5L
Javi napako s tem, ko se pri?ge rde?a lu? za olje al je ?e kak?na druga lu?ka za kej takega?
Olje je po specifikaciji za ta avto (ne vem na pamet, vendar mehanik daje striktno pravega noter in mu zaupam) in dajem istega odkar sem kupil avto 3 leta nazaj.
Dejstvo je, da se je promet iz ?tajerske do ljubljane pove?al spomladi in sem ?akal v gu?vi tudi po 20 min od lukovice do ?entjakoba (prva-druga prestava in ?akanje vmes na mestu) in lahko da je bil to razlog, da se mi je dpf zabasal. Moram pa poguglat, kako sploh ?lovek ve, kdaj je avto v avtomatski regeneraciji, da se takrat avta ne uga?a in podobno.
Tole z oljno lu?ko se je za?elo po tistem, ko sem opravil manualno regeneracijo (26.6.), po kateri bi se naj menjalo olje, kar sem prebral ?ele naknadno in tako, da olja nisem menjal. Lu?ka se mi je tako pri?gala ene 3 tedne nazaj (in ene 3 tedne po opravljeni regeneraciji) med vo?njo iz slu?be domov (ko je bil motor hladen, je samo gorela, ko se je segrel na AC, pa je za?ela blinkat kot na posnetku) in sem na po?ivali??u v lukovici ustavil in preveril olje, kjer sem se prepri?al, da olja ni premalo. Lu?ka je potem malce utripala tu in tam do doma in to je blo to. Sem mislil, da se je vse uredilo in nato se mi je v?eraj znova pri?gala...
Moj mehanik sicer danes dobi olje in filter, ostalega materiala ne more dobiti v tolk kratkem ?asu in je rekel, da bi se menjalo samo olje in filter in se potem po mojem dopustu vidi, kako in kaj...
PS: pri tej utripajo?i lu?ki - kolk nevarno se je vozit s tem? Hvala za nasvet.
Verjetno se je olje za?elo penit po regeneraciji DPF, tako da danes sledi nova menjava olja. Lesson learned - ne delaj menjave olja tik pred regeneracijo DPF.
Glede EGR-ja bom pa po?akal tole dalj?o furo do dalmacije in nazaj in bom videl, ?e bo potem kaj bolj?e.
Nekdo mi je rekel, da bi bilo mogo?e potrebno po?istiti egr filter. In pri tem sem se spomnil, da je bil pred regeneracijo dpf-ja tudi on zabit. Mogo?e bi blo dobro ?e to preverit...
Hvala za nasvete glede olja. Dejansko me je za?elo skrbet glede tega zdej. Sploh, ker vsak dan naredim 130 km. Bom ?el do mehanika tudi glede tega.
Avto po regeneraciji DPF filtra cuka pri nekje 1800 obratih, ko pa pride ?ez mejo 2000, pa potegne kot mora.
Pa ?e pohodim gas, se pri teh obratih ?uje nek zvok, kot da je prepih nekje v ma?ini (Mo?no tudi, da si zvok narobe interpretiram). Izven obmo?ja 1800-2000 obratov ne zaznam te?av.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej ni druge, kot da obiščem majstra in pove najprej kaj je in kaj se da narediti...
Avto je 2010 in na veke vekov tako ne bo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani