Ker nikjer drugje nisem zasledil, z vami delim rešitev glede random vklapljanja alarma pri Mazdi 6 2. generacije (2008-2012). Do rešitve sem prišel zgolj naključno, pri prebiranju enega od tujih forumov.
Simptomi: pri zaklenjenem avtu se alarm vklaplja brez razloga, včasih za par sekund, včasih tuli tudi več minut. V primeru, da avto dlje časa stoji, se sprazni tudi akumulator - nikoli ne gre v fazo mirovanja (sleep).
Za popravilo ne potrebujemo nobenega posebnega znanja/orodja.
1. odklop minus pola z akumulatorja (OBVEZNO!)
2. iz škatle z varovalkami v motornem prostoru odstranimo pokrov.
3. odklopimo konektor (bele barve), očistimo oksidirano/zažgano spojko s kontakt sprejem in spihamo morebitne ostanke - glej sliko.
4. sestavimo v obratnem vrstnem redu.
Po očiščenem konektorju je 1 mesec že mir, sosedi niso več jezni
Zdaj kličem še na en servis glede cen za vijake...enega sem moral konkretno predelat, ker mi je pri odvijanju ratala okrogla glava Ostali so pa kr fajn zarustani...in navoj ne teče lih najbolš.. Bojim se samo, da zadnja dva nista dovolj zategnjena..in potem pokna vsakič, ko zategne avto.
Mi lahko kdo pomaga pri momentih privitja za dele podvozja Mazde 6 GH? Na spletu namreč dobim vse druge modele, le GH ne Potrebujem momente za 3 vijake, ki držijo spodnjo vodilo in zgornja dva, ki držita zgornje vodilo - spredaj.
Če morda kdo dela na servisu, bi mi zelo pomagal s ceno in dobavljivostjo vijakov za spodnji vodili.. torej dva zadaj (vertikalno) in en spredaj (horizontalno). Prilagam sliko, mislim da so ta označeni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni!
Ker nikjer drugje nisem zasledil, z vami delim rešitev glede random vklapljanja alarma pri Mazdi 6 2. generacije (2008-2012). Do rešitve sem prišel zgolj naključno, pri prebiranju enega od tujih forumov.
Simptomi: pri zaklenjenem avtu se alarm vklaplja brez razloga, včasih za par sekund, včasih tuli tudi več minut. V primeru, da avto dlje časa stoji, se sprazni tudi akumulator - nikoli ne gre v fazo mirovanja (sleep).
Za popravilo ne potrebujemo nobenega posebnega znanja/orodja.
1. odklop minus pola z akumulatorja (OBVEZNO!)
2. iz škatle z varovalkami v motornem prostoru odstranimo pokrov.
3. odklopimo konektor (bele barve), očistimo oksidirano/zažgano spojko s kontakt sprejem in spihamo morebitne ostanke - glej sliko.
4. sestavimo v obratnem vrstnem redu.
Po očiščenem konektorju je 1 mesec že mir, sosedi niso več jezni
null
Povezava za deljenje
Deli na druge strani