Skoči na vsebino
Poki pri sprednjih kolesih
Napisano

Zdravo,

 

Se javlja ?e eden, ki mu poka. Ravno danes sem opazil, ko sem zapeljal dol s policaja (le?e?ega), da mi je v sprednjem delu pri kolesih po?ilo. Mazda je 3 (2/2017). Taubek lepo prosim javi, kaj ti bodo rekli, ker me zelo zanima predvsem to, ali lahko po?aka do rednega servisa v februarju.

 

LP

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odstopanje laka na plati??ih
Napisano

Saj pred tem so ostali garancijski zahtevki vsi bili reseni brez problema.

 

No se povzetek kaj je bilo vse ze menjano do februarja, ko je avto bil star sele 8 mesecev:

- sprednji zarometi

- obojna zunanja ogledala

- naprej usmerjena kamera

- racunalnik naprej usmerjene kamere

- neke gumice na podvozju spredaj

- platisca

Ojoj  mi je prav hudo, da si imel toliko te?av. No pa saj, ?e so na servisu korektni in uredijo tako kot se spodobi ?e gre, samo da te pa s plati??i tako zezajo pa je malo preve?.

Upam, da to uredi? in da bo? potem imel mir in u?ival v avtu. Upam tudi, da sam ne bom imel toliko te?av.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Odstopanje laka na plati??ih
Napisano

Saj clovek vec ne ve ce se delajo norca ali kaj. Iz konca junija imam elektronsko posto takratnega vodje servisa, da so platisca narocena in bi naj prisla 19. julija.

2 meseca in pol sem vsak drug teden klicaril in spraseval, zmeraj odgovor da zal se niso prisla (medtem je takratni vodja servisa dal odpoved).

 

V zacetku oktobra pisem se na MMS, kjer dobim odgovor da platisca, narocena zame pri tej in tej avtohisi, zal trenutno niso dobavljiva zaradi velikega povprasevanja (japajade).

 

Prejsnji teden klicem na avtohiso zaradi montaze zimskih gum in povprasam se glede platisc. Seveda gospod ni nicesar vedel in po celi razlagi se mu zazdi da le nekaj ve in da platisca niso narocena, da bi moral avto tja pripeljati da se 1x vse pomerijo - seveda mi v vseh 3 mesecih tega nihce ni rekel, zmeraj je bil samo odgovor, da se niso prisla.

Sem mislil da bom znorel. Jutri imam termin, kamor jim bom nesel izpiske mailov in izpiske telefonskih klicev. Trzni inspektorat je tudi ze obvescen.

Naj grejo nekam...

Te popolnoma razumem in jaz bi na tvojem mestu tudi izgubil ?ivce. A ni ?koda, da s takimi bedarijami in nor?evanjem iz strank oz. lastnikov delajo slab vtis znamke. Ne razumem ampak res pa ne razumem MMS da so tako levi in tako neodzivni. Ne vem o?itno jim gre predobro. Morali bi se zavedati da ravno poprodajne storitve in odnos naredi pozitiven odnos lastnikov do znamke. Avto zna skoraj vsak prodati.

Res ti ?elim, da ?im prej re?i? zadevo.

A lahko prosim sporo?i? na katerem servisu se ti to dogaja. Naj se ve kdo te tako grdo se opro??am nateguje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.