Kam na čiščenje sajastih oblog (carbon buildup) pri nas? Bi ob rednem servisu še to naredil in kolikšen je okviren strošek?
Po 230kkm si avto verjetno zasluži malo notranjega čiščenja.
p.s. Bi kdo znal diagnosticirati kaj bi bilo lahko narobe ob vedno ob pregledu zabasanem oljnem situ, tudi po 2kkm? (oljna pumpa in podložke že menjane)
Odstranitev DPFja reši kako znano težavo teh motorjev?
Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?
Bo potrebno na uradni servis frimware ecu posodobit, da se ujema z mazda connect sistemom. Sam sem imel enak problem in so rekli, da je bil to problem.
To ni olje niti na max. Do x ?rtice ti manjka ?e dva cm. Kot sem napisal, meni se je iz?lo z rednim servisom in nisem rabil it prej zamenjati olja. ?e pa bi se mi zgodilo, bi pa? naredil cel servis hkrati. Sigurno ne bi vozil avta dvakrat na servis. Sicer pa sedaj, ko se mi je iztekla garancija-by by uradni servis.
Polno je krogec, X je pa kriti?no stanje.
Pol to nima veze s kontaminacijo olja, ampak so drugi dejavniki.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
To probam ugotoviti, glede na kaj tisti procenti padajo. Ker v navodilih pi?e na 20kkm ali 1 leto. Mogo?e lahko spremenijo na servisu interval in ti sveti 5kkm prezgodaj.
P.S. Ta moj naslednji servis je na 200kkm (sicer zaradi neto?nih prihodov bo to 196kkm ) tukaj navodila za uporabo nimajo ve? smernic, kaj je za zamenjati, se mi je ?e zgodilo, da so na servisu samovoljno presko?ili dolo?eno stvar iz navodil in sem moral ?e enkrat peljati nazaj.
Procenti za olje padajo hitreje, kot te?ejo kilometri ... tudi ne vem, glede na kaj padajo teli procenti? Se res meri kaka viskoznost/kvaliteta olja. Lahko, da padajo glede na km in so meni pa? "na?timali" 15 kkm saj se je opozorilo pojavilo to?no na 5000 km do rednega servisa! Kar se mi zdi nenavadno. V prej?njih dveh ciklih nisem mogel biti pozoren saj so se pojavile napake tega opozorila (pojavil se je 1500km po rednem servisu), kar je re?ila posodobitev programske opreme in sem imel vse malo zme?ano.
Ostalim s tem avtom se poklaplja servis inu istro?enost olja? Predvidevam tudi, da ?e sam resetiram, brez menjave olja bo opozorilo zginilo za naslednjih 15kkm.
Ugrabljam temo, ker ima taprav naslov v tapravi kategoriji.
Samo preverjam... servisni interval za doti?no mazdo je 20kkm, olje se pa iztro?i po 15kkm? Vsaj tako me opozarja indikator za menjavo olja.
Kako se drugi odpravljate na servise? Naredite redni servis toliko prej in imate zaradi tega vi?jo frekvenco rednih servisov ali pripeljete dvakrat v dveh mesecih na servis?
Kakor naleti? ... za svoje skoraj dva meseca. Zaradi zadovoljive kvalitete sem ?e za pun?ino hondo vzel in so pri?le v 12 dneh. Loterija je tole s prevozom.
To na aliju je kar drago, jaz sem jih vzel na AUTODOC Bosch za Mazdo6 17,..? in neke njihove za Premacy 11,..?
Verjetno samo spredaj + po?tnina ... ali spredaj&zadaj 18? vse skupaj.
Js sm ?e mal gledu te na?e trgovine, majo ve?ino te trgovine z avtodeli tut kr gumice, najvrjetneje se bom res ustavu v Bartogu v ?alcu, glede na to, da je nekdo tle ?e izjavu, da je zadovoljen z njimi. Se mi zdi ?koda stran metat teh kovinskih nosilcev, glede na to, da niso slabi, pa ?e cenej so te same gumice. Sporo?im, ko in ?e bom zamenjal ...
Sem na podlgi te teme tudi spra?eval v Bartogu na Rudniku pa niso meli pojma o gumici na metre oz. da se je to v?asih prodajalo ...
Jaz priznam, da v 30kkm sploh nisem opazil kdaj se regeneracija izvaja. Ene dvakrat sem posumil, ko se mi je zdela glasnej?a ma?ina pa nisem ?isto prepri?an.
Sam moj link nima veze s programiranjem. Gre za 'zateg' vijakov
Nekje bolj spodaj sicer omenijo problem, ki ga imava s TiEnom navedenega v vpoklicu.
Mazda further says other problems can occur concerning voltage changes in the injector control circuit that can exceed the allowable current in the circuit, causing short circuits and blown fuses, resulting in a stalled engine.
Ja raj reskiraj da kje ostane? jst peljem v petek do Kopra
Prosim poro?aj ali ob?uti? kak?ne spremembe na vozilu. In predvsem imam v mislih porabo.
Nek dalj?i nad 20 km odsek avtoceste, ki ga prevozi? vsak dan na tempomatu, bo pomoje ok za primerjavo?
Samo nekaj. Stvar je bila programirana in na osnovi testov je dobila ?temple o izpustih (ki so nenazadnje tudi osnova za davek itd) ?e sedaj zadevo reprogramirajo ker je bil original program o?itno napa?en (pa dvomim da strokovnjaki pri Mazdi tega nebi vedeli), potem pri dobrem litru ve? porabe tudi sami izpusti niso ve? enaki in je to vseskupi enako kot afera pri ljudskem vozilu.
?e se ne motim so tudi pri mazdi ugotovili prirejanje rezultatov, nakar se je odzvala, da so bile le nenamerne napake pri testiranju, da se ne bo ponovilo in sledil je mno?i?ni vpoklic. :ne vem:
Ravno danes dobil za reprogramiranje PCMja zaradi ?ob ... na tujih forumih sporo?ajo, da se jim je po tem vpoklicu izrazito pove?ala poraba goriva, ve? kot l/100 km. Ne vem, ?e si ?elim opraviti omenjeno reprogramiranje.
Ima kdo te?ave s tresenjem zavor pri predzadnjim FL od 2105 naprej? Ne zavedam se ali so sprednje ali zadnje, verjetno sprednje bolj ker trese volan. ?e posebej izrazito, mote?e pri zaviranju ob visokih hitrostih.
Navkljub podobnim komentarjem na drugih forumih sem se odpravil do njih in upal, da se meni ne bo zgodila slaba izku?nja, saj je ?e preteklo nekaj let od napisanega. No, bilo je ?e slab?e, kot se bere
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala.
Mogoče vseeno kaj bližje osrednji Sloveniji, L-oko?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani