Mislim da je tole bl povezano s telefonom kot pa avtom. Pri prejsnjem telefonu, sem moral call history redno brisat da mi je v avtu pravilno pokazalo kdo me klice. Z "novim" telefonom pa teh tezav ni.
Se samo meni zdi, ali mi na servisu nabija pflance, da bo treba pri naslednjem servisu (to je pri cca 99000 prevoženih) zamenjati zadnje diske?
Avto je letnik 2018, G120...
Sem hotel kopirati pa prilimati MyMazda izpis, pa mi ne uspe iz aplikacije skinit PDF-ja...sem že prestar?
Ob enem...Maribor in okolica...dobrega avtoličarja/kleparja rabim...Toča je naredila svoje.
Spredaj so bile pri meni ploščice menjane na 70kkm, pa diski so bili pobrušeni, pol na 120kkm je bilo pa komplet vse menjano, diski in ploščice, spredaj/zadaj.
Za spredaj mi je takrat reku da so še vredu, samo so mi tresl, pa sm reku da naj kr menja vse naenkrat
Avtotehna Vis pa nevem kok nas je že sprobal v LJ (če gledaš striktno LJ)
Enkrat sem se tam ustavu, da bi kupu brisalce, pa jih nisem dobu, ker ni bilo tistega tipa ki prodaja rezrevne dele, mi niso mogl brisavcov prodat, ker sprejemc ocitno ne more tega narest...
Enako ravno danes sem imel pot v LJ in nazaj, poraba 7.3, liter manjša kot na letnih. Po mojem je vse, najine letne imajo očitno več kotalnega upora hkrati so pa zimski kompleti lažji.
Od letos imam hankook letne, in sem ze opazu da je mal vecja poraba kt je bila na michelin. Po racunalniku 1dcl (sem resetirov ob montazi).
Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz?
Jest imam na relacije pozimi nekje 2dcl manjšo porabo kot z letnimi. Jest bi reku da je to zato ker je lažja feltna (16" vs 18"), ne vem pa koliko vpliva ima razlika v širini, 1cm
Na kratke vožnje, do 20km, je pa poraba večja za par dcl, to je pri negativnih temperaturah, in avto parkiran celo noč zunaj.
Tole podpišem tudi jaz s svojo, ki ima 178.000 km.
Pač to je potrošni material, kot pri vsakem avtu.
Do sedaj nobenih problemov, razen da so mi očitno star akumulator prodali kot novega kakšen mesec ali dva nazaj. To je pa tudi vse kar se tiče problemov z mojo Mazdo 3.
No, saj je v tej temi vse napisano.
Jest mam še originalen akumulator. Pr kolk letih ti je pa crknu?
Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem. Moj zadnji avto je (bil) tankaj in vozi. Bi z veseljem kupil mazdo 2 ali 3 od kakega forumaša, ki je tako lepo skrbel zanjo kot nekateri tule. Mogoče kdo prodaja?
Razen rednega vzdrževanja jest v 120kkm nisem imel nobenih težav.
Poleg rednih servisov, se je še menjalo:
@kacnje, to mam pa jest tud problem da ce avto ne najde telefona defaultne na FM. Jest imam na FM neko postajo nastavljeno samo zaradi tega. Mislim da je pa tko v infotainment nastavljeno, pa se nisem najdu da se to spremeni na DAB
Je pa zanimivo, da vam večim zdele crkujejo baterije. Tut js opažam, da auto lock bolj bogo dela zadnje čase. Če sm predaleč, ko zaprem vrate, ne zaklene več.
Kukr vem, je @Bini kupu njegovo priblizno takrat ko jest, nekje proti koncu 2018, tako da, ocitno je 2 leti zivljenska doba baterije
Drugace pa da povem, sem gledov v user manual v avtu, in glede menjave baterije pise samo da mora to delat pooblasceni serviser, tako da ce bi rd tocno vedu kaj je notr, morm odpret pa pol do stacune
Ni te?ka, okrog 1200 kg ima, ?e ne celo malo manj. Vse kar je 6,5 litrov v me?anem ciklu, je preve?, razen ?e je ves ?as nad 150 km/h ali pa v zastojih.
Moja ima 6.4 relacijo Lesce-LJ. Voznja pa pac tako kot se da vozit zjutraj in popoldne v guzvi
Jest sm klicov v Srbiji asistenco, pa ne bi reku da je dolg trajal, odvisno od kje morjo poslat kamion po tebe. Npr. Jest sm klicov 80km vn iz Nisa, in prvo sm govoru z asistenco, potem me je pa poklicov direktno iz mazda servisa v nisu da je ugotovu ce se da popravt na mestu kjer cakam, ali pa ce je bols na prikolico pa do vulkanizerja. Na koncu je poslov prikolico, vse skupaj je pa trajalo ene 3ure. Se pravi, od prvega klica do takrat ko sem bil spet na poti smo v 3 urah uredil.
Sej, jest ce bi bil kupec in da pise da pri avtu nekaj ne dela, pol bi ponudil veliko mnj denarja, ali pa ga sploh ne bi vzel. Bi pa pred nakupom definitivno ga dal nekemu mehaniku ki mu zaupam da on preveri to zadevo in da oceni strosek, kar pa ne verjamem da bi se prodajalec strinjal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim da je tole bl povezano s telefonom kot pa avtom. Pri prejsnjem telefonu, sem moral call history redno brisat da mi je v avtu pravilno pokazalo kdo me klice. Z "novim" telefonom pa teh tezav ni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani