Definitivno vpra?aj za drugo mnenje, v Avstriji in Italiji, ker na? uvoznik MMS d.o.o. misli, da je ob konstrukcijski napaki dovolj, ?e stranki pri ?kodi 5000? ponudi 20% popust.
Druga?e pa v vpra?ajte pri Avto Jazbina - Zagreb, tam imajo vse rabljene dele, za vse modele mazd, ki jih i??ete.
Jaz sem tam kupil menjalnik za Mazdo 6, ker v Sloveniji ?e niso videli podobnega primera, da bi ?la glava na differencialu.
A v Avstriji mi je sodelavec takoj povedal, da so mu re?ili vse skupaj na kulanco in to brezpla?no, pri enaki kombinaciji, dizel 150KM in ro?ni menjalnik.
V DSK so zal zabelezeni samo redni servisi... izredni pa ne... vsaj ne tisto, kar odpravijo v garanciji... Imajo pa ta prav gotovo zabelezeno pri pooblascenem servisu...
Res je, vsaj v izvodu za stranko ne pise nicesar... Sem pa nasel en kontakt pri pooblascencu, ki mi bo preveril, ce se bo kaj naslo pod moj VIN. Sem pa klical na servis, kjer je bil avto redno servisiran vsa leta, ampak mi niso dali podatkov...
Glede merjenja padca tlaka mi je povedal g. Majes (servis BTC).
Sicer sem mnenja, da ?e je tvoj motor imel problemati?no odmi?no gred, so mu jo ?e zamenjali. Morda lahko na servisu najdejo ustrezen zapis?
Sem dal izpisati digitalno servisno knjigo, pa zal ni bilo nikjer zavedeno, ali so to naredili ali ne. Tudi sam sem predvideval, da bi pri teh kilometrih ze morala biti zamenjana, ce bi bila problematicna.
Sem pa dal povprasevanje, koliko bi me stale nove odmicne gredi, gospod Pelko mi je povedal, da bi pri njem delo stalo 200? + odmicne gredi in takrat sem na "varnem".
Ali mogoce kdo ve, koliko stane komplet odmicnih gredi?
Hvala za opozorilo, vendar to niso aktualne te?ave. Te te?ave so se za?ele re?evati pred tremi(!) leti.
Mazda je imela dva dobavitelja za odmi?ne gredi 2.2D motorjev in gredi enega od obeh so se premo?no obrabljale. Posledi?no (ostru?ki) je pri?lo do tolik?nega padca tlaka olja, da se je pri?gala rde?a(!) lu?ka za olje. Kdor je takrat ustavil, je imel sicer sitnosti, a Mazda je odmi?ne gredi zamenjala. Posledi?no pri rednih servisih kriti?nih letnikov redno preverjajo padec tlaka - in ?e je prevelik menjajo gredi.
Ker si vsi ne moremo privosciti avta za 35.000?, smo eni primorani kupiti star avto, ampak glede na to, da je Mazda zacela obvescati lastnike prvih SkyActive dizlc, sele Septembra 2014, je tema se zmeraj aktualna, predvsem za nekoga, ki hoce kupit "nov" model Mazde.
Jaz sem sam peljal Mazdo, ki sem jo kupil k Pooblascencu v Celje in so mi povedali, da mi ne morejo povedati, ali ima moja Mazda tezave ali ne, oz. jo naj vozim dolker ne obcutim da ji bo padla moc, ampak je tudi takrat ze prepozno.
O preventivnem preverjalnju tlaka olja ni bilo ne duha ne sluha.
@Tadej7Zad, a mi priporocas kakega drugega serviserja na Stajerskem/Prekmurskem koncu, ki preventivno preverja tlak olja?
ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.
Mazda je urgirala dokaj pozno, Septembra 2014, kada je poslala dopis uporabnikom Mazd v Nem?iji s to?no dolo?enimi ?tevilkami ?asij, ki bi lahko imele potencialne te?ave.
?al mi te informacije (s ?tevilkami ?asij) ob nakupu 3 leta stare Mazde 6 pred kratkim, niso uspeli povedati niti na uradnem servisu, kamor sem svojo mazdo zapeljal na pregled pred nakupom, so me pa opozorili na to tematiko te?av z odmi?no gredjo. Ampak ker mi je model res v?e? in ker sem se v njo zaljubil, sem jo kupil, kljub omenjenem riziku.
?al je tudi moja Mazda na seznamu sumljivih, ampak med zadnjimi 1000 modeli, po serijskih ?tevilkah in ker ima 150.000+ prevo?enih kilometrov, mi v tem primeru daje upanja. Saj so se odmi?na gredi obrabljale ?e pri 20.000 prevo?enih kilometrih!!!
Prilagam vam Link nem?kega foruma, kjer lahko preberete ?e kako informacijo, kogar le to zanima.
Prizadeti so bili modeli Mazda 3, Mazda 6 in Mazda CX-5.
Upam, da se vsaj nekomur pomagal.
Bi bil vesel, ?e ?e kdo deli kako informacijo z nami vsemi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Definitivno vpra?aj za drugo mnenje, v Avstriji in Italiji, ker na? uvoznik MMS d.o.o. misli, da je ob konstrukcijski napaki dovolj, ?e stranki pri ?kodi 5000? ponudi 20% popust.
Druga?e pa v vpra?ajte pri Avto Jazbina - Zagreb, tam imajo vse rabljene dele, za vse modele mazd, ki jih i??ete.
Jaz sem tam kupil menjalnik za Mazdo 6, ker v Sloveniji ?e niso videli podobnega primera, da bi ?la glava na differencialu.
A v Avstriji mi je sodelavec takoj povedal, da so mu re?ili vse skupaj na kulanco in to brezpla?no, pri enaki kombinaciji, dizel 150KM in ro?ni menjalnik.
Ampak ?al sem za to izvedel mesec dni prepozno.
Dr?im pesti, da boste ugodno vse skupaj re?ili.
Lp,
?iga
Poslano z mojega ONEPLUS A3003 z uporabo Tapatalk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani