ampak po slabem mescu se mi je pojavilo v naslovu omenjeno obvestilo. Ker je avto res dolgo stal se je na pooblaščenem srevisu v LJ naredila regenracija DPF.
1 teden je bilo ok potem se je obvestilo zopet pojavilo.
Peljal sem ga na pooblaščeni servis v CE kjer so mi povedali, da je pokvarjen senzor za uravnavanje tlaka izpušnih plinov (al neki taga). + regeneracija.
po 1 tednu se mi spet prižge to obvestilo...
in sedaj nekdo (eden od pooblaščenih servisov) govori šobe, senzorji, .... drugi zapacan izpušni koletor - to spučeš pa bo ok ... konkretno pa nihče noče zagotovit kaj je potrebno naredit da bo to ok..
Poleg tega imam občutek ko se vozim po avtocesti (vsak dan 100 km) , da mi avto skos malo trese, kot bi delal regeneracijo. In ko dam po gasu avto v 6 pri 2500 obratih nima moči.
Zanima me če je kdo imel podobni primer in kaj je naredil, da je zrihtal...
Haha.. Neki taksnega...dokler ne najdem pravega ra?unalnika... Ker v slo ne najdem bom mogu iskat izven meja.. To pa traja... Novega za 1700 pa ne bom kupoval ker sem za avto dal 1000
Dela dela... ?e bi bil problem verjetno nebi na poobla??enem servisu delali kar je nevarno.. Po moje... Bil bi ve?ji problem ?e bi se sam igral z ra?unalniku pa naredil ?e ve? ?kode kot jo delajo eni z samo menjavo plo??ic...
Bom pa preveril tole s tehni?nem,da vidim koliko je na tem...
Misli? da bom imel probleme na tehni?nemu... Zdej je avto brez dsc. Sej avti brez tega tudi obstajajo... 160 evrov sem dal za delo pa 100 za ra?unalnik... Pa mehanik Borut je to tak v redu zrihtal da ?e klju?a ni bilo treba kupit...
Evo zadeva kon?no urejena.... Avto s5 dela ko urca... ?koda je samo da avto v katerem je bil ra?unalnik ni imel dsc... Tako da mi sedaj gori lu?ka za dsc....
Uglavnem... Imam star ra?unalnik, ki je seveda hin... Ampak ker me zanima kaj in zakaj je crknil ga ?enkam ?e se bi rad kdo igral z njim... Pogoj je le to da javi kaj se je pokvarilo...
Sem dobil ra?unalnik... Zanima me samo ali kdo ve zakaj bi mi prej?nji odpovedal... edina sprememba na avtu je bila da sem 14 dni prej menjal avtoradio... Je mogo?e to krivo da je crknil..
Na moji Mazdi 3 letnik 2004 1.6 bencin, imam problem, da avto ne v?ge ve?. Najprej sem mislil da je prazen akumulator. Poskusil sem z drugim a ista pesem. Potem sem imel v mislih starter a tudi to ne verjamem da je, ker avto tudi na poriv ne v?ge.
Zadeva z v?igom ima po mojem tudi povezavo s predhodnim cukanjem avta. Na posnetku se vidi, da ko sem stal na kri?i??u, so obrati na enkrat padli nato pa je avto nekaj sekund dr?al obrate na 3000 in jih kasneje spustil nazaj na normalno vrednost. Vidi se da pri speljevanju po tistem ko prestavim v drugo avto pocuka. Naj povem da to cukanje avta ni pogojeno z drugo brzino in ni predvidljivo. Enkrat je pocukal drugi? sem se lahko cel dan vozil ne da bi kaj pocukal.
Sedaj pa ne v?ge. Naslednji teden mam tako naro?en avto pri mehaniku. Ampak me zanima ?e kdo ve kako bi ga lahko v?gal da mi nebi bilo potrebno klicati vlekle.
Uglavnem, glede v?iga. Na posnetku je videti da mi utripa lu?ka s klju?em. Ko obrnem klju? mu pobere vso elektriko v kabini.
Kupil bi rad kit glavnega jermena in sem zasledil, da mi vedno isklanik ven vr?e za moj motor 2 jermena. en ima 150 zob en pa 153 kateri je sedaj pravi.. avto pa:
Dva dni ?e opa?am, da mi gorita lu?ki za ro?no in dsc po kakem kilometru pa ugasneta ... opazil sem tudi da bota lu?ke gorele le takrat ko bo avto dlje ?asa stal... kako dolgo nevem, ampak ko stoji ?ez no? se pri?geta ?e pa pustim avto stat kak?no uro pa se ne pri?ge .. mogo?e ker je ?e ogret....
Dogaja pa se to v mazdi 6 letnik 2007 147000 km prevo?enih
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj točno si pa menjal?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani