Sedaj naredil vse skupaj nazaj. Aku je bil odklopjen za cca 1 min. Pri?gem in gori dpf, verjetno je bilo premalo nafte da bi zagnal regeneracijo in za?ne dpf utripati.
Jutri natankam in probam zagnati dpf.
Vakuum sem priklopil na ro?no injekcijo in lepo premika lopatice, pol aktutor dela?
Pred ?asom sem imel te?ave z lu?kami na armaturki. Gorele so vse mo?ne napake ki pa jih je mojster odpravil.
Sedaj pa je nastal nov problem.
Najprej se je v?eraj za?elo z izgubo mo?i v nizkih obratih, kasneje vse normalno, danes zjutraj pa brez totalno brez mo?i in nobene servisne lu?ke ali kaj podobnega. Danes pop pa se pojavi utripajo? dpf in check eng.
Preveril sem ?e vakuum in pa cevi od turbine. Lopute na turbini se premikajo. Egr ni zama?en, servisi redno delani. Ve?ino ?asa je avto na ac nad 150km/h.184000 prevo?enih, lu?ka za regeneracijo dpf pa se od zadnjega posega ni pri?gala.
Ker sem v tujini je priklop na ra?unalnik skoraj nemogo?.
Upam da skupaj re?imo.
Bi naredil Hard zagon dpf? Kaj se je takega da bi moral preverit?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nabavil tester, pobrisal napake, ostala je samo p242f.
Sedaj mi je uspelo se zagnati dpf regeneracijo.
Upam na najbolje.
Lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani