Jaz tudi se nikoli nisem imel problemov zaradi olja... pa se ne obremenjujem s tem, kaksno olje nalijejo na pooblascenem servisu... Pa ze preko 20 let vozim Mazde na pooblasceni servis v BTCju ... ze od bencinske Xedos6 dalje... pa vmes tri dizelske sestice in sedaj bencinska CX-5 ... Prav tako nimam problemov z zavorami ...
Ali pa kar nekaj nakladajo na servisu, da ti lahko zara?unajo meglo.
Nic ne nakladajo... Postopek menjave akumulatorja ni vec samo ta, da das star aku ven in nov aku not... Je treba se delat po pravem postopku, da potem vsi sistemi delujejo... in to traja vse skupaj vec kot pol ure...
A..ja bo treba na Mazda servis ..se zatika pri zapiranju in odpiranju zunanjega voznokovega ogledala..baje da se menja motor?ek.saj je ?e v garanciji Mazdurina..kaj je ?e kdo menjal to na Mazdi?? Pod garancijo.zoom zoom lp
Ce je se v garanciji, itak gres na pooblasceni servis... pa bodo uredili...
Ravno zato sem dal posnetek, kjer se lepo vidi, da je za vozilom pred mano kar ?crna lunkja? ker se segmenti izklopijo in sveti enako, kot ce bi svetile kratke luci...
Sem iz kamere snel posnetek, kjer se lepo vidi, kako se adaptivni LED zarometi peilagajo situaciji... Ko je recimo pred mano drugo vozilo, se osvetlitev na tistih mestih zmanjsa, da ne blesci ... Kamera sicer ne prikaze cisto realnega stanja, vseeno pa se vidi bistvo ...
Nekako podobno kot ored casom, ko je nekdo pisal cez sistem ?Coming home? ali ?Leaving home? ali kaj je ze... da ne dela tako, kot pri drugem... in ce se prav spomnim, je celo Mazdo3 takrat prodal zaradi tega ...
Ali je kdo ze dozivel tako teoreticno situacijo, da bi mu kdo tezil zaradi tega? Sicer pa je avto homologiran, da tako deluje in tudi ce policist tezi, nima kaj ...
@Nejc1986 Tocno tako... gre za dnevne luci... in takrat, ko imas rocno zategnjeno, ponavadi stojis (ce jo zategnes... jaz je npr. nikoli ne zategnem pri semaforju, ker je ponavadi aktiven AutoHold ). Cim se zacnes premikati, se dnevne luci spet prizgejo ... Pa ni vazno... ali si prvi pri semaforju ali pa zadnji v koloni ...
In ali je smiselno ali ne je brezpredmetno... Tako pac je... in treba se je pac s tem sprijazniti... ali pa zamenjati avto in verjetno tudi znamko in poiskati alternativo, kjer to drugace deluje
?e... ?e.... ?e... pa neki okoli ?ebule in bule ... Tudi ?E je ?e tak slu?aj... ?e vedno stoji? z zategnjeno ro?no in menjalnikom v P. P je pri avtomatiku polozaj, ko je avto parkiran... Pred semaforjem, ce ima? ?e to potrebo, da sploh kaj presta lja?, prestavi? v N in zategne? ro?no... Takrat pa DRL svetijo ... A gremo ?e mal komplicirat pa teoretizirat, kaj bi bilo, ?e bi... blablabla...
To so DNEVNE LUCI... ponoci se ne ugasajo... samo PODNEVI... In ce stoji v koloni pred semaforjem... je res cisto vseeno, ali DNEVNE luci svetijo ali ne... Sicer pa sem ze napisal, da se to redko zgodi pred semaforjem, ker ni potrebe, da bi dajal samodejni menjalnik v P in zategoval rocno... Pri rocnem pa sem tudi napisal, da ne vem, ce enako deluje...
Sicer pa... mene tudi motijo pri nekaterih, ko se v ovinkih prizigajo meglenke ali ko imajo prizgan smernik, da se na tisti strani, kjer utripa smernik, ugasnejo luci... Ampak me ne moti toliko, da bi sedaj iz tega naredil tak rompompom... Gre za ene ?faking? dnevne luci, ki vcasih pod dolocenimi pogoji ugasnejo...
Nevem zakaj je tako... ampak tako je... Sem preprican, da Mazda ni edina, ki ima kaksno stvar narejeno tako, kot jo ima... Me pa bolj cudi, kako to, da ene to tako zelo moti, sedaj, ko vedo, kako deluje ... Dokler niso vedeli, je bilo pa vse OK ...
sicer pa mogoce je pa pri rocnem menjalniku kaj drugace... Jaz sem napisal, kako je pri meni... in kaj pise v prirocniku...
Aa,ok.... Moja napaka. Nisem vedel da to sploh obstaja. In zadr?i avto na mestu v nedogled?
Kaj pa ?e vmes ugasnes avto ? Vr?e v "P" verjetno ,ne?
V P Mazda nikoli ne vrze... ker je rocica se vedno mehanska... Avto itak ugasne, ce je aktiven Start&Stop oz. iStop... Ce pa ga sam ugasnes, se pa pomoje zategne rocna ...
Hill holder je eno... to je za speljavanje v klancu... Autohold je drugo... da takrat, ko se ustavis, zadrzi avto na mestu in ni treba dajat v N ali P...
Saj pravim, da pri novejsih ni potrebe po tem, ker za to poskrbi funkcija autohold, ki poskrbi, da se avto ne premakne.. seveda pri avtomatskem menjalniku... Ne rabis dajat v P, niti stati na bremzi... Ko pohodis stopalko za plin, se avto spet premakne...
Ne vem pa, kako je pri rocnem... samo ce se prav spomnim, ko sem enkrat imel nadomestni avto z rocnim menjalnikom, da je isto...
In kaj je dobra stran tega , da se dnevne lu?i ugasnejo, ob zategnjeni ro?ni?
Btw; tega nisem vedel,pa tudi ne spomnim se, da bi kdaj videl kako ustavljeno novej?o Mazdo , ki ji spredaj nebi ni? svetilo.
Kdaj pa das v ler (ali v P pri avtomatskem menjalniku) in zategnes rocno, ko se ustavis v prometu? Taki primeri so zelo redki... sploh ker imajo novejsi itak tudi autohold, ki sam drzi avto na mestu... iptako da ni potrebe, da bi recimo ori semaforju zategnil rocno,,,
Se pa strinjam s TiEn-om glede tega, kako lahko neka situacija nekoga ?spravi iz tira? ... Vidi se pa tudi, koliko nekateri poznajo svoja vozila...
Aja... kaj je dobra stran tega? Nevem... tako si je pac nekdo to zamislil... Sicer pa... kaj je pa slaba stran tega?
Jaz rocne skoraj nikoli ne zategujem... samo dam v "P" in ugasnem ... edino ce ga pustim na kaksni strmini ... Enako sem pocel tudi ze prej z navadno rocno in recimo rocnim menjalnikom ...
Menajlnik pri Mazdi nic sam ne prestavlja nikamor... Ko je v "D" ga itak ne mores cisto ugasnit... Samo motor lahko ugasnes... vse ostalo pa se vedno sveti... Ne mores ga niti zaklenit ... Tudi ce je v "N" ga ne mores zaklenit ... Ampak rocno pa vedno lahko aktiviras, ko avto stoji... ne glede na to, v kaksnem polozaju je menjalnik ali v kaksnem stanju je sistem (OFF, ACC,...)
Moras pa dat v "P" ali v "N", ce zelis motor spet zagnati, ko si ga enkrat ugasnil, ko je bila rocica menjalnika v polozaju "D" ...
Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.
Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.
Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.
Naredis isto, kot pri navadni rocni... le da tukaj samo potegnes gumbek ... Se mi je ze parkrat zgodilo... Zategne se tudi, ce ni kljuca zraven... ali ko je popolnoma ugasnjen... Le sprostit je potem ne mores brez kljuca in tega, da pohodis pedal zavore ... Sem tudi ze sam imel tako situacijo ... ko je bil pri avtomatiku v "N" in sem sel nekaj ven... Ce das v "P" se itak aktivira tudi blokada ...
Ponavadi ne more? klju?a vzeti iz klju?avnice, ?e menjalnik ni v "P". Kako je pa to re?eno pri novej?ih avtih s karticami in kljuci v ?epih pa ne vem...
Kljuc imas v zepu pri novejsih ... in rocno lahko vedno zategnes ... Edini pogoj je, da je akumulator OK
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz tudi se nikoli nisem imel problemov zaradi olja... pa se ne obremenjujem s tem, kaksno olje nalijejo na pooblascenem servisu... Pa ze preko 20 let vozim Mazde na pooblasceni servis v BTCju ... ze od bencinske Xedos6 dalje... pa vmes tri dizelske sestice in sedaj bencinska CX-5 ... Prav tako nimam problemov z zavorami ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani