@Spektr: ja, na porabi se poznajo te regeneracije (ni mi v?e?, da to odpadno gorivo zlivajo med motorno olje, bljak). Ko sem bil na ?e?kem, kjer sem z njim delal dalj?e relacije, sem pr?u s porabo tut na 5.9 l/100km, zej v slo je pa 6.4 l/100km.
Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.
Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD
@ZMAJ: te ga pa ?e pra?i, ?e je smiselno dol jemat intercooler po tem, ko crkne loputa na turbu od Skyactiv-D 2.2, in ga preverjat za preostanke od odpadlega/zmletega zati?a tiste lopute.
Js sem nedavno ob menjavi turbine koristu zavarovalni?ko. Je trajal, da so mi nadomestni avto prpelal, ampak je ?lo, seveda pa je moral servis najprej potrdit, da avto nebo ready v roku 8 ur in ?ele potem je steku postopek za nadomestnega (servis ni meu na zalogi avta, ker ni blo v naprej dogovorjeno).
Dajm, hvala za prestavljanje, pa sn probu searchat, pa ni ni? najdl pod besedo "usb".
Torej, ?e prav razumem je zadeva taka, da je treba menjat modul, ?e ho?em odpravit te?ave "predvajanja prve pesmi"? Ajajaj, ja ni? se bom ustavu v Celu pr Selmarju, pa da vidmo, kaj bojo povedal.
tokrat sem tukaj z tehni?no te?avo, ki je bolj kot ne samo "annoying".
V M6 2015 (pred faceliftoml) mi zmeraj predvaja prvo skladbo iz USB klju?a, potem ko dam kontakt oz. ?tartam.
Na internetu sem bral, da bi naj hodli cel BT modul menjavat na servise in ne vem kaj ?e. Mene pa najdbolj zanima, ?e ma kdo tule kak?ne izku?nje s tem oz. mogo?e ?e na?el re?itev?
?e bo komu pomagalo - pri moji m6 so na dveh uradnih servisih rekli, da je razlog za cukanje avtomobila v ?obah. Razlog za obisk dveh razli?nih je zgolj slu?aj, so pa na obeh naredili diagnostiko. Tudi ?tevilke nastavitev senzorjev so temu tako govorile (vsi 4 injektorji so imeli korekcijske faktorje >-80). Predlog je bil naj sprobam prvo s ?istilom. Sprobal, kar so mi dali na servisu (mislim da je bilo fortron) in ni bilo neke pametne spremembe. Potem sem se pa spomnil na metabon in vzel megasel, nalil v tank maks predpisano dozo in po 250km je avto nehal cukati. Korekcijski faktorji so bili takrat cca -60.
Avto je bil na rednem servisu prej?nji petek (narejenih cca 2000km z rednim dodajanjem megasel) in faktorji so sedaj med -20 in -50 in ni? ne ka?e da bo zaenkrat treba menjati.
Js sm ?e mal gledu te na?e trgovine, majo ve?ino te trgovine z avtodeli tut kr gumice, najvrjetneje se bom res ustavu v Bartogu v ?alcu, glede na to, da je nekdo tle ?e izjavu, da je zadovoljen z njimi. Se mi zdi ?koda stran metat teh kovinskih nosilcev, glede na to, da niso slabi, pa ?e cenej so te same gumice. Sporo?im, ko in ?e bom zamenjal ...
Vrjetno je ?e irelavantno odgovarjat TiEnu, ampak za zadnjo nisn ?ist ziher, sprednje mam ja jst tut sam metlice, zato pa sem sedaj tukaj.
Bral sem tule v tom threadu, da se je predlagalo Bartog trgovino samo za gume. Me pa zanima ?e, ?e je kteri lastnik M6 2013+ menjal sam gume in ?e ste kupoval kje drugje ?e?
@jures ?e ma? novi odbija? seveda ga je treba pofarbat. Oni dobijo ali ?rnega ali belega, potem pa se ?ez da dejansko barvo avtomobila Kak bi pa zgledalo z vidika proizvodne delat odbija?e vseh barv...
Uf.. zaenkrat la?ni preplah. Ni blo ne olje ne hladilna, ampak tale srebrna "izolacija" na desni strani slike:
Ta kos izolacije, ki je kr tako nataknjen na dva zati?a in ma prosti hod pribli?no 1 cm, se je pritiskal na turbino. Ko sem ga vzel ven, je na enem koncu bil ?isto ?rn, tak da sm odrezal ene pol centimetra na tisti strani, kjer se je pritiskalo turba. Sedaj pa po 200 razgibanih kilometrih ?e ni bilo "dodatnih" vonjav, tak da yay.
Hm ... po izpu?nih plinih ni. Al je olje al pa hladilna, js sumim razlito olje ali pa uhajajo?e olje. Nardim ?e par sto razgibanih kilometrov pa bomo vidli Ker ?e je olje, tako ali tako mora dol zgoret, ni druge.
Pa da ne bo sam zokijev thread popularn v teh dneh, za?inimo ?e tole. @mazdaman ma? kej v spominu, ?e ste mel takoj po menjavi turbine, kaj smradu po "?ganem" v kabini? Js opa?am/voham neprijeten vonj v kabini (po ?e prevo?enih 300 km z novo), v primeru, da jo fajn razgibam potem pa se nekje ustavim in pustim v prostem teku. Zej gruntam, da bi to res lahko ?e blo od tega, da je vse novo in ko se mal bolj zagreje spu??a vonj, pa ?e glih pri sesalnih ?obah za ventilacijo je turbina.
Turbina + menjava okoli tiso? osemsto. Moral sem menjati ?e zavorne kolute in plo??ice + menjavo olja s filtrom (zaradi regeneracij je olje ?e narastlo nad maximum, ni pa ?e blo na X, ampaks sem vseeno raje menjal). Vse skupaj pa je potem zneslo tva jurja tristo in nekaj malega.
Va?no je, da smo po tednu in pol zopet na cesti
Druga?e pa mene skrbi, da ni ?lo kaj naprej do intercoolerja. Na sliki, kjer se vidi lopatica male turbine, se fino vidi kako je po?kodovana od zati?a.
Turbino so zamenjali pri CSS (ker je ?la mazda tja na obnovo), sama turbina je bila pa potem kupljena pri Ferku v MB.
Vrjetno se ne spomne? o kak?nih denarjih ste se pogovarjal, ne? Danes sem klical in baje stane turbina nekje 1600 ? pri njih. Se javi kdo ki bi ponujal ceneje?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Spektr: ja, na porabi se poznajo te regeneracije (ni mi v?e?, da to odpadno gorivo zlivajo med motorno olje, bljak). Ko sem bil na ?e?kem, kjer sem z njim delal dalj?e relacije, sem pr?u s porabo tut na 5.9 l/100km, zej v slo je pa 6.4 l/100km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani