Drži, 130 km/h ni idealno.
Za šparat je 120 km/h, za dinamiko pa 150 km/h, takrat ko že drugi turbo zagrabi delo.
Pa tam do 170 še ni take krize s porabo, nad tem je pa kar dvomestna cifra. 😃
@Alex:
Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.
Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.
Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...
Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...
Jaz vedno na Petrolu tankam. Lahko pa zdaj parkrat črpalko zamenjam. Npr. za OMV (še najlažje izvedljivo).
Prenežna vožnja dvomim, da bi bila razlog, saj razen dopusta, ko nisem sam v avtu, vedno pogleda proti rdečemu polju.
Sploh po koncu kakšnih del na cesti ipd. si rad dam duška, da pohodim vsaj do 3500 rpm, tudi na AC se vsak teden peljem vsaj nekaj km 150 km/h.
Saj ta "kratka regeneracija" traja samo par km in zaenkrat še ne opažam pravila, kdaj se pojavi.
Lahko pa naslednji tank čisto "po moško" vozim, pa bom videl, če se bo pojavila ...
Najlepša hvala @zimurg in @Aless. Uredim pa kaj zajamem. In ugotavljamo dalje, kaj se dogaja.
213.000 km
Kaj pa kaka mobilna aplikacija, npr. Torque lite, imam BT OBD ...
RazširiKako veš da ti dela vmes še eno? Predlagam spremljanje s forscanom.
No, saj ne vem, ampak simptomi so prakticno identicni.
Za tiste par kilometrov voznje mocno poveca povprecno porabo goriva - isto kot pri klasicni regeneraciji. Pa se to ne dela vedno, 1x mogoce 2x na cel tank goriva.
Zdaj imam nastavljen prikaz na trenutno porabo goriva, da ga opazujem, kaj dela, pa sem to pogruntal.
Zadnje čase opažam spremenjeno obnašanje regeneracije DPF. No, mogoče prej nisem bil dovolj pozoren in se drugače obnaša odkar je bil na avto nameščen oni tovarniški popravek (update) programske opreme zaradi loput.
2.2D mi sicer večinoma regeneracijo dela na cca. 250 km, tako kot "oglaševano". Ta regeneracija traja nekako od 15-19 km vožnje.
Zadnje par tankov pa opažam, da dela še eno krajšo regeneracijo po cca. 130-160 prevoženih kilometrov, ampak ta traja samo 5-7 kilometrov vožnje. Je še kdo opazil kaj podobnega?
Če pa lepo vozim in imam veliko AC normalne vožnje, se regeneracija lahko zažene tudi šele po 350 km.
Ah, my bad, piše da paše.
Torej naročim 4 kose:
Tesnilno obroc, nosilec sobe BOSCH F 00V C17 504 — Kupite zdaj!
Jaz imam GJ model in 2.2 Skyactiv-D mašino, verjetno je druga podložka?
Tole?
Tesnilni obroc, steblo ventila REINZ 70-10162-00 — Kupite zdaj!
Ker je že toliko govora o tem, bom pa še jaz ob naslednjem servisu (ki bo 10.000 km po menjavi olja) zamenjal podložke in očistil karter.
Zanima me, kje naročite ustrezne podložke - kje na netu ali na uradnem servisu?
Tesnilna masa mi je ostala še od menjave filtra v avtomatskem menjalniku in bo porabljena še za karter.
@mihaing:
Kakšen imaš pa režim vožnje? Veliko kratkih voženj? Spremljaš, kdaj dela regeneracijo DPF?
Seveda lahko priklopiš, celo zaželeno je, če bo avto dlje časa stal.
@NevLado:
Lahko vzameš in vgradiš neoriginal rezervni del, ki pa mora po specifikacijah ustrezati tvojemu vozilu oziroma originalnemu delu.
Lahko pa se preveri tudi, če je izpušni lonec dobro pritrjen ... Sicer bi bolj drgnilo kot klokotalo, pa vendar, ne stane nič.
Mogoče je bilo pa ravno po opravljeni regeneraciji - takrat poraba malo pade, ker je olje bolj vroče ...
RazširiNa koncu sem se odločil za najboljše, Motul 5w30 8100 x clean+.
Hmmm. A nimaš dizla?
To olje je "mid SAPS olje" in ne "low SAPS"?
Lahko tudi na njihovi strani prebereš, da je "mid SAPS" ...
@uklopko: Koliko kilometrov pa ima prevoženih ta avto? In kje tankaš?
RazširiOk. Hvala. A ma kdo kak predlog kako naprej da se mi ne bo to ponavljalo. Hvala za pomoč.
Malce bolj dinamična vožnja, da se obloge ne nabirajo.
Pa menjava olja - na takšnega, ki je kar najbolj "low-saps". In pogostejše menjave olja - na 10.000 ali 15.000 km, če imaš več mestnih voženj.
Seveda je bilo napisano za normalno količino olja. A ob veliki bočni sili ga je odneslo le v en predel motorja, druga stran pa je zalaufala na suho. Tega scenarija med normalno uporabo vozila nikoli ne doživiš, ne glede na to, kak ovinek "položiš". 😃
Napisano
V Sloveniji držijo dizel motorje na cca. 3000 rpm na tehničnem pregledu ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani