Skoči na vsebino
Prisilna regeneracija DPF
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Vsi motorji imajo veliko rezerve, tako, da jim povečanje moči ne škodi, če so prav zasnovani. 

Seveda v mejah normale zaradi menjalnika, ki prenese določeno moč oziroma obremenitev. Tejle Mazdini dizli naj bi brez problemov zdržali povečanje moči do 240 konjičev  in nekje do 480 Nm navora. (govorimo za ročni menjalnik) 

 

Sin mi zadnjič pove, kakšna je razlika med matematiki, fiziki in inženirji.

 

Preizkusijo se v gradnji mostu. 🤔

Matematiki ga izračunajo, zidarji sezidajo in se takoj podre. Matematiki gruntajo in gruntajo, a ne ugotovijo vzroka.

Podobno se zgodi fizikom, most se takoj podre. Fizikom se približno zdi, zakaj se je podrl.

Začuda pa most inženirjev obstane. Ampak inženirji ne znajo pojasnit zakaj. 😅

 

3 leta spremljam ta forum in spoznam človeka, ki ve več od matematikov, fizikov in inženirjev skupaj. 🙃 😂 Poleg tega pa je tudi pošten, kot se za Slovenca zagre, a ne Alex. 😩

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Alex napisal:

Najmanj dva s tega foruma. 😉

 

Upam, da čimprej začnejo merit te zlorabe na tehničnih ali na cesti. 

 

A če se pa kopaš v dreku, ki ga eni spuščajo mimo predpisov iz hiš v morje, ti je tudi OK? A ga mogoče tudi sam spuščaš v morje? 😮

 

WWW.PORTALPLUS.SI

Zaprtje največje plaže hotelskega kompleksa Bernardin v Portorožu je novica sama po sebi. Ne samo zato, ker se to doslej še nikoli ni...

 

SIOL.NET

Hrvaški potapljač je v morju ob obali severne Istre posnel, kako iz kanalizacijske cevi v morje iztekajo fekalne vode.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Tine1966 napisal:

 

IMG_20230124_220913.jpg

 

Če mene vprašaš nimaš druge opcije, kot zapeljat avto k nekomu, ki pozna dizelske Mazde in njihove finte. Če te skrbi strošek, mislim da so diagnoze brezplačne. Potem se še vedno lahko odločiš in avto popravljaš sam. Mogoče je pa samo kakšen senzorček.

 

Fino opravi in po možnosti poročaj. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Tebi  mora človek itak vse z grafi in barvicami narisat, da ti je kaj jasno. 😄

Pustimo stat. 😊

 

Ne, res mi marsikaj ni jasno, kar napišeš. S tem rošenjem si spet brcnil v čisto temo. 🤨

 

Komu se v ledeno mrzlem avtu v tem vremenu ne zarosijo šipe, ko se v avto usede ves moker?

 

Rešitev = segrevanje + menjava zraka z bolj suhim, običajno zunanjim, če so oblačila in tepihi polni vode. Kroženje notranjega vlažnega toplega zraka povzroči dodatno izhlapevanje vse tiste vode, ki je v tekočem stanju. Najhitreje se jo znebi z zamenjavo z zunanjim mrzlim in zato bolj suhim zrakom. Ko se ga segreje je v veliki meri nenasičen in lahko sprejme veliko nove vlage, zato ga je treba čimprej spet odvesti ven. Tako se kabina hitro posuši. Brez vlage na šipah notri ne more biti rošenja!

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

A veš, kdaj se ti znotraj rosi šipa? Ko je mastna. Sedaj pozimi se še veliko hitreje zamasti. Poskusi jo dobro očistiti pa boš videl, da bo bolje. Drugi vzrok je lahko, da imaš vlago v avtu. In ker je ta drugi vzrok malo verjeten pri tvojem novem avtu, se vrniva na točko 1. 

A sem prav razumel, da se Bossu v 4 leta stari Mazdi šipe rosijo od masti in ne od vlage??? ?zmeden? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

klimatska naprava
Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme. 

 

Zanima me, kakšna je osnovna razlika v delovanju klimatske naprave-kompresorja v Mazdi med režimoma "A/C" in "A/C ECO"?

 

Kompresor dela tudi v današnjih mokrih/sneženih razmerah pozimi in suši zrak v kabini?

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je FuManchu napisal:

Navaden WD 40 ni vreden pol vedra mrzle vode. Je na trgu toliko boljših žavb, da kr glava boli. 

Konkretno katerih? Pričakujem, da si olajšaš glavobol in jih iz glave vržeš vsaj 10. :)

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

Mja, sej 100% seveda ni, je pa logično da ko šoba mal ščije potem tudi tukaj gre malo mimo. Vprašanje pa če je bila tvoja težava res povezana z injektorji. 

 

Kaj so pa tukaj naredili? 2 podložki pod injektor??

Po principu "od viška ne boli glava" 😀

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

ČIm manj bi rekel, pri zdravem avto tja do 6g/l recimo, kolikor pa berem, so pa pri težavah z injektorji vrednosti tudi preko 100g/l.

Mah ne vem SpEkTr, če se gre na te parametre zanašat. Na CD175, na katerem sem želel narediti doktorat, pa prej obupal, je bila ta vrednost med 1-6, tudi vse ostalo OK. Regeneracije pa vsaj 2 x prepogoste. Nobeden od serviserjev si ni upal postaviti diagnoze oz. je bil avto za njih odličen in zdrav. So pa vsi sumili injektorje. :) Lahko pa je N različnih vzrokov in njihovih kombinacij. :(

 

To se pa lahko zgodi, če je material tako poceni ... spodaj je z enega od tujih forumov:  😀

"Problem vibracij je bil rešen. In vse to zaradi mehanikov, ki so se oglaševali kot strokovnjaki za mazde. Fant mi je pod enega od injektorjev dal 2 podložki. Kolikor lahko vidim, je bil to tudi vzrok za pogosto vžiganje dpf. Dobra stvar je, da je nekdo drug čim prej poskrbel za avto in upam, da bo zdaj vse v redu. Eden od plusov vseh teh ukrepov je, da je bil sesalnik očiščen, saj sem iskal nasvete tukaj na forumu."

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prisilna regeneracija DPF
Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

 

Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ...

Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem

Za kratko vožnjo se šteje vožnja krajša od 50 km. :)

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 zamenjava motorja
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Doctor napisal:

Pozdravljeni! 

 

V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2010 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.

 

Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.

 

Ima kdo kakšen predlog? 

Ali pašejo motorji od 2007? 

Ni mi čisto jasno. Če je garancija, zakaj iščeš ti rešitev? ?zmeden?

 

Čez nekaj minut:

 

Sem prebral pogoje GSV in počasi mi je jasno ... za 2.000 € narediš mogoče pol male generalke ...

 

GSV storitve pogojih »GSV 1« predstavljajo opravila opredeljena v tej točki Splošnih pogojev. Partner z veljavno sklenitvijo Pogodbe o izvajanju storitev pridobi pravico do koriščenja 15 (petnajst) ur storitev družbe GSV vendar največ v vrednosti 550,00 EUR z DDV, kar zajema:

1x popravilo motorja: Bati, batni obročki, cilindri, ojnice, ojnični ležaji, glavna gred, ležaji glavne gredi, pogonski zobnik, glava motorja, tesnilo glave motorja, sesalni in izpušni ventili, odmična gred, zobnik odmične gredi, dročniki in nihalni vzvodi; 1x popravilo ročni menjalnik: Pogonski in odgonski prestavni zobniki, ohišje, vsi podmazani rotacijski deli, ležaji, sinhroni. 1x popravilo osni pogon: Vsi pripadajoči mazani deli, vključno z diferencialom, ležaji. 1x popravilo električni sistemi: Alternator, zaganjalnik. 1x popravilo volanski sistem: Mehansko krmilno gonilo (mehanska volanska letev). 1x popravilo hladilni sistem: Hladilnik vode motorja, termostat, viskoznostni zračnik, hladilnik olja. 1x popravilo turbo 1 kos (opcija): Turbinski polnilnik, kompresor, hladilnik za polnilni zrak; prevzem škode do prevoženih maksimalno 200.000 km. 1x popravilo 4x4 (opcija): Razdelilno gonilo, viskozna sklopka.

 

Storitev iz prejšnjega odstavka vključuje tudi material v vrednosti do 1.450,00 EUR z DDV. Vse druge ali nadaljnje storitve družbe GSV in porabljen material se obračunajo po ceniku dodeljene oziroma izbrane pooblaščene servisne delavnice GSV. Ne glede na ostala določila te točke znaša doplačilo ob vsakokratnem koriščenju posameznih storitev družbe GSV 100,00 EUR, oziroma v kolikor gre za popravilo, katerega vrednost je ocenjena nad 1.500,00 EUR z DDV, znaša doplačilo 200,00 EUR. Stroške krije uporabnik vozila. Prvih 60 dni od sklenitve Pogodbe o izvajanju storitev se doplačilo ne obračuna. GSV si pridržuje pravico pri popravilu uporabiti brezhibno delujoče rabljene nadomestne dele.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Alex napisal:

Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.

Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. 

Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani  motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉

 

Ja, lahko se tudi tako razlaga (X186 potrebuje izredno natančno obliko iskre, ki jo omogoča le zelo čista svečka). 

 

Glede primerjave "performansev" motorjev X186 in G194 pa kakšna posebna razlaga ni potrebna (pospešek prvega

8.2 - 8.6 s, drugega 7.6 - 7.9 s). 😀 Glej Alex, nasedel si nekim EKO parolam, v resnici so te osmodili. 😂

 

WWW.CAR.INFO

Mazda 3 Sport generation BP 2.0 e-SKYACTIV-X M Hybrid

 

WWW.CAR.INFO

Mazda 3 Sport generation BP 2.5 SKYACTIV-G

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Shrek napisal:

Če bo zdržal 50 000 km... 

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉

Nekaj ne razumem. A so tudi cilindri, bati, obročki, ležaji pri X186 plastični, da v olju ni kovinskih ostankov? 🤔 😀

 

Kaj je pri X186 drugače od G122, G165 ali G194? Bi rekel, da ima prednost edino G194 z 2,5 motorjem, ki deluje pri nižjih obratih in se posledično pri enako prevoženih km manjkrat zavrti in toliko manj obrabi, recimo 20% manj.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Alex napisal:

Se pravi, prevoženih 12570 km, olje Supra x O-20. Temnih lis, ki so v krogu ne upoštevati, to so črte, ki so nastale ob tem, ko je sodelavka

papir zmečkala in ga vrgla v koš, ker ni vedela, kaj je to. Upam, da se vidi ostalo. 😊

IMG_20230106_081316.jpg

 

Kaj ti to vse narediš kar med službo? ?zmeden? Se je sodelavka skoraj usedla na vzorec olja? Si ga pustil na svoji delovni mizi? In predvsem, zakaj se je usedla na tvojo mizo? 😂

 

In potem imajo eni tolk za povedat o zaposlenih v javnem sektorju. 🙃 😲 😔

 

Vzorec pa izgleda 👌 ... tako super, da nisem prepričan, da ni to kakšna druga kapljica in ne motorno olje. 🤣

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Temperatura
Napisano
pred 23 minutami je abi1 napisal:

Na servisu brez pomisleka termostat baje pri 120 konjski to napaka🤔naročili drug teden javim stanje

 

A Mazda na eBayu naroča komponente? ?zmeden? Naredijo nov premijski avto, potem pa take neumne okvare osnovnih komponent ... 🙃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je Alex napisal:

Ja. Samo ga bom "skuril" že po dobrega pol leta. Do jeseni bom zopet naklepal 10-15000 kilometrov. In bo potrebena zopet menjava olja. 🤔

 

Predlagam, da začneš tukaj zbirat donacije za motorno olje za tvoj premijski avto ..... 🙃 🤣 Avto se mi smili, ne ti. 😀

 

Joj bi tako stranko, ki tako jamra, hkrati pa se na vse pretege hvali, udaril po žepu. 😂

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Alex napisal:

Upam, da mi bodo dovolili prinesti svoje olje. Ne pa, da mi isto zaračunajo po 20€.🙄

MOTORNAOLJA.COM

Kvalitetno sintetično motorno olje Mazda Original Oil Supra 0W-20 z najnovejšo tehnologijo je...

 

Bodo, še posebej, ker ti častijo servis. 😃

Na tvojem mestu bi prinesel še podložko in oljni filter-na najbližji servis in vzel račun.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Bini napisal:

Še vedno mi pa ni jasno zakaj je povsod drugje prej razen v Evropi je menjava na 20kkm ali 1leto 🤔

Bi rekel,da zaradi eko standardov EU.☹️ 

 

Jaz bi pa rekel, ker je evropejec len in komot (se mu ne da 2x leto na servis) in bogat (si lahko po 10-ih letih kupi nov avto).

 

Bil je trend pred 20-timi leti, da se je interval podaljševal. Trgovci so tako privabljali nove kupce. Opel je šel celo na 50.000 km, kar se je za motorje izkazalo uničevalno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Saj ravno v tem je problem, dokler je avto v garanciji. Kaj pa, če ugotovijo, da si sam kaj čačkal okoli avta (zamenjava olja in filtra) in ti garancijo "ukinejo". 🙄

Pozneje ni problem menjavati olje prej. 

Edina rešitev je, da enkrat februarja pokličem na servis IV BTC n zahtevam, da naredijo servis. Samo potem bo nekje konec leta drugi in bom zopet moral plačati 240€+.🤔 Kar pa bo drag špas. 

Pa to smo že tolkrat predelal. :) Sedaj je problem za največjega zagovornika pogoste menjave olja 100€ za "predčasni" servis, ki za druge konce sveta za isti motor ni predčasni, ampak običajni. :)

 

image.png

 

https://www.juliojonesmazda.com/service/mazda-cx-30-maintenance-schedule/?__cf_chl_f_tk=X_YtddZxCikFzQB1ZFXiXFP_6CnsTTSl8FUnhhH4I50-1672925905-0-gaNycGzNCFE

 

 

image.png

 

Mazda Skyactiv-X service costs and intervals to match current engines - Car News | CarsGuide

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.