Evo, dobro da imamo zgodovino in datume na tem forumu.
Aprila bo torej moja M3 2 leti z mano.
Včeraj sem opravil mali servis, tokrat samo olje in filtre. Nato sem mehaniku dal listek, na katerem so priporočila od @scania. Torej zaenkrat ima moj avto 164.000 km, na naslednjem intervalu sva se pa z mehanikom zmenila, da zamenjava nekaj stvari iz listka. Torej na nekje 180.000 km.
- napenjalec
- mikro jermen
- jermen vodne črpalke
- očistit loputo za zrak
- vse 4 diske in ploščice
- namazat bate v čeljhustih
Iz listka sva pa črtala stabilizator in štangice, rekel je, da se to sliši ko je fuč.
In pa čiščenje sesalnik kanalov. Nekaj je pojamral da je treba vse razdret da prideš do njih.
Nekaj mi je še kazal da mi vodna črpalka spušča, je nek zelen posušen prah okoli. Potemtakem lahko še to poleg jemena? Sicer nisem opazil da mi pije, edino ko sem ga kupil, sem zamenjal komplet tekočino in dolil 1 dcl, ker je manjkala.
Sedaj pa... bi prosil za kakšne linke na autodoc da naročim zadeve oziroma nasvete kaj vzeti.
Za diske in ploščice sem našel na foumu da priporočate Zimmerman diske in ATE ploščice?
Diske in ploščice menjaj enak komplet, torej oboje isti proizvajalec.
Če jemleš dol jermen in napenjalce, menjaj še vodno pumpo in maš mir.
Sesalnih kolektorjev po moje ne rabiš pucat, razen če opažaš povišano laufanje motorja v prostem teku - naj nekdo z G120 pove na kolkih vrtljajih mu avto miruje.
Je razlika. Za Mann najdražji kabinski filter sem plačal na Autodoc cca. 15 €, Mazda ti podobnega zaračuna cca. 30 € + delo. Podobno je verjetno z zračnim filtrom.
Lahko kupiš 5 litrsko kanto olja za 45€ (pri olju prihraniš 50€) in ti bodo zaračunali še okoljsko takso in stroške z odpadnim oljem ... mogoče bo na koncu 20€ prihranka. Pri morebitni okvari znotraj motorja, pa bo krivo tvoje olje. Sam tega zato ne bi naredil, saj gre za najdražja garancijska popravila.
Če pride do okvare motorja ti bodo tudi za zračni filter komplicirali
Sodelavcu je astra pila liter olja na tank goriva. So mu na servisu rekli,da generalka pride 1500€, samo da mu ne garantirajo, da po generalki ne bo več olja pil.
Frend dela na Reno servisu,pa je reku, da menjajo 1.2 tce motofje zaradi porabe olja, pa da se je tudi že zgodilo,da je nova mašina isto imela prekomerno porabo olja 🥴
me pa zanima,kako se boš odločil, ker tudi meni 6ka, 2.0 (147KM) popije liter 10 000km. Sicer poraba še ni pretirana,samo glede na to, da bi rad avto še nekaj časa imel, me zanima, koliko pride tak strošek popravila/generalke ?
VSAKA MAZDA BENCIN pije olje. Odvisno je sam od vožnje (pri mestni se v skyactiv-g generira ful goriva v olju in pol ti nivo olja naraste kar te lahko zavede), pri relaciji in AC pa pridno papca. Pol litra na 10kkm prevoženih je povsem normalno, 1 liter je pa fora med min in max, tako da če se držiš uradnega intervala ne boš nikoli pod minimumom.
No kar sem hotel povedat je, da ti je džabe delat generalko, če spije liter na 10kkm.
pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.
Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?
Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?
Hvala vnaprej za pomoc!
Diagnosti na pooblaščencu - izpišejo ti % kapacitete in upornost in potem svetujejo menjavo ja/ne.
Ampak glede na to, da je 2017 letnik, bo najverjetneje za zamenjat. Na pooblaščencu je cena okoli 220 eur.
Al bi pa skupirali od Renoja, kjer folk drma te špegle že celo večnost pa še nisem slišal enega, da bi mu crknil. Francozi res znajo s plastiko očitno.
Pri meni se sploh ne da izključiti tega zlaganja. Niti v menijih, niti s tistimi kombinacijami tipk, niti na servisu ne morejo/znajo/nočejo.
Sej na tej gajbicah od CX-30 tudi ne, pa je @Alex spregledal moje vprašanje.
Zdaj si pa predstavljam Slivko, ko kupi takole gajbico in mu sredi zime tam v višavah pri -10 zamrzne špegu.... in to zaradi tega, ker ni mel niti šanse to izklopit
Novodobni avti ratujejo plastične igračke, narejene za čim manj denarja. In vse manj stvari boš imel možnost izklopit....
Ogledala imajo funkcijo preklapljanja, in ogledala se morajo preklapljati vedno. Magari 20 krat na dan. Zato ni potrebe, da bi ogledala ostajala vsakokrat odprta. Seveda tega nepotrebnega dodatka premiumska cx 30 tudi nima. Lahko jih pa ročno zapreš, če je to res nuja. Če to ne deluje, kot je toa problem pri naših Mazdah je konstrukcijsko narobe narejeno. Pika.
Ali imaš možnost izklopit poklop ogledal? Torej da se ne zaprejo, ko zakleneš avto.
Jaz osebno nikoli ne startam od doma tako da bi se samo usedel v avto in takoj odpeljal, vedno prižgem avto, klima na 3/4, pihanje v šipo in potem grem od doma čez par minut...nimam težav ne z zarošenimi šipami, ne z zmrznjenimi šipami....
p.s. zadnjič sem nekaj gledal na tv, da naj bi riž pomagal, da se ga malo nasuje v neko bombažno vrečko in da na armaturko, ne vem pa ali je to bolj mit ali to res kaj drži....
Ja, riž veže vodo/vlago, to je povsem realno dejstvo.
AMPAK PROBLEM JE V TEM, DA JE GOLF 2 BREZ KLIME ODROSIL ŠIPE, moderni avti pa komaj dohajajo odrosavanju.... + dejstvo, da je več vlage v luftu
Mah ne vem SpEkTr, če se gre na te parametre zanašat. Na CD175, na katerem sem želel narediti doktorat, pa prej obupal, je bila ta vrednost med 1-6, tudi vse ostalo OK. Regeneracije pa vsaj 2 x prepogoste. Nobeden od serviserjev si ni upal postaviti diagnoze oz. je bil avto za njih odličen in zdrav. So pa vsi sumili injektorje. Lahko pa je N različnih vzrokov in njihovih kombinacij.
To se pa lahko zgodi, če je material tako poceni ... spodaj je z enega od tujih forumov: 😀
"Problem vibracij je bil rešen. In vse to zaradi mehanikov, ki so se oglaševali kot strokovnjaki za mazde. Fant mi je pod enega od injektorjev dal 2 podložki. Kolikor lahko vidim, je bil to tudi vzrok za pogosto vžiganje dpf. Dobra stvar je, da je nekdo drug čim prej poskrbel za avto in upam, da bo zdaj vse v redu. Eden od plusov vseh teh ukrepov je, da je bil sesalnik očiščen, saj sem iskal nasvete tukaj na forumu."
Dpf je praktično zadnja stran v "verigi" pogona. Tako da pri dpf lahko na prepogoste regeneracije vpliva praktično vse
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, 3 krat ugibaj kdo
@scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani