Skoči na vsebino
preventivna generalka
Napisano

Uf sm se že ustrašu, tole kar si opisu je večji servis, generalka je pa menjava ojničnih in glavnih ležajev, menjava tesnila glave, menjava teflonov, ponovno uležajanje ventilov, menjava batnih obročkov...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

Kupi, dokler je taka akcija. 

 

Js sm ze narocil, sem podal sem, ce se kdo rabi 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano

Bom preveru intervale... 

 

Mi je pa blo cudno to, ko sma z mehanikom menjala sito, je blo tistih 5l olja premalo, lih zolk, da je prsu nivo mal cez minimum. Naslednji dan, ko sm hotu it olje dolit je bil ze na maximumu 😳

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)

Evo, pa je pretekl 24h, se slabse je kokr je kazal se mi zdi

IMG_20210912_195214_edit_349157642023804.jpg

 

Blo je pa narjen v zadnjih 2 mescih vse tanujno (bakrene podlozke injektorjev menjane, sito menjano, sesalni kolektor, loputa, EGR, MAP ocisceno) 

 

Za olje pa zde razmisljam, da bi res kr Motula uzel. 

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Slaba kvaliteta olja? 🤔

 

Nvem, par ostalih tut daje original pa je slika drugacna 🤷‍♂️

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Sol, kamenčki? Verjetno ne koristijo barvi. :jezicek:

Pozimi je cel dan tema in pol zime je avto umazan tako, da je vseeno kako izgleda. Še mene ne prizadene, ko je tajo grd. 🤗

 

Tocno to

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Aless napisal:

@Deeyan Uff, to pa ne zgleda dobro za te kilometre🥴😳

Glede na to da imaš dolge relacije, zgleda res katastrofalno. 

Čist preveč nečistoč, rezerve več ni videt, precej goriva v olju. 

Če gledamo strogo po tem vzorcu je olje za zamenjat. 

Hmh, s tem avtom so bili delani 20kkm intervali a ne? 

Koliko imaš prevoženih? 

Moj nasvet, zdaj menjaj olje in čez 5kkm spet, da malo očistiš motor. 

Kilometrov je 197kkm

 

V mojem lastnistvu na 10kkm,prej pa vrjetno na 20 ja. 

 

Bom uposteval nasvet, je pa blo 5kkm nazaj zamenjano sito 🙂

Aja, se eno uprasanje, a more ta kapljica olja kej stat? Tole je namrec pol urce po odvzemu na papir

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Feltne za zimo za mazdo 6 2018+
Napisano
pred 2 urama je Matjaz80 napisal:

Pozdravljeni

 

Sem novi lastnik mazde 6, katero sem kupil z letnimi 19’ original feltnami. Zdaj razmisljam kako se pripravit na zimi.

ali kupiti 17’ feltne + zimske gume + senzorje za tlak

ali kupiti zimske gume za 19’ feltne in placevati malo vec vsako leto pri vulkanizerju


kako se odnese 19’ feltna z zimsko gumo v praksi?

 

kaj mi svetujete?

 

js sm vzel 17-ker, ker mi je 19k škoda za pozimi. Kater letnik pa maš? FL modeli niso mel več senzorjev za tlak v gumi, zadnji FL pa spet se mi zdi

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Me je kar strah, ko pa ima moja cx30 predpisano olje 0-20w pa še na pol "disel" je...... :vskalo:

 

Pomoje ni straha, Alfa Giulia 2.2 diesel ma tut predpisano 0W20 pa nimajo težav

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je kacnje napisal:

Ste me prepričali, da zamenjam te podložke. Menda res niso več bakrene, pa tudi malo bolj so zategnjene sedaj - kolikor sem razumel pogovore po tujih forumih. Mogoče sta to razloga, da sedaj na servisih tega ne "priporočajo več".
Koliko pa je stroškov s temi podložkami (same so menda poceni, koliko pa je dela)?
Kaj pa strošek menjave oljnega sita? Se pri tem verjetno olje zamenja? To sprašujem zato, ker sem ravno po servisu, pa verjetno tudi ni preveč smiselno.

 

podložke čist odvisno v kakem stanju so, če so zelo slabe je velka vrjetnost, da je šobo umazanija zapekla not in jo komi ven snameš (to se je pri men zgodil, ampak sm si zdej nabavu orodje za zbijat ven šobe), če pa gre lepo ven pa nimaš 1h kej delat.

 

Oljno sito sma pa skupi z mehanikom zamenjala, cedilo je 70€ za delo sm dal pa lih tu nekje (opis maš pa na prejšnji strani)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 minutami je kacnje napisal:

Vidim 😉
Imam namen to urediti, samo preverjam, ker sem nov pri Mazdah.
Po naravi za avto skrbim in marsikaj (smiselnega) zamenjam tudi preventivno. Torej tudi, če proizvajalec tega nima predpisanega - prejšnji teden recimo olje v avtomatskem menjalniku.
Pa tudi sicer imam rad, da v avtu res vse funkcionira in ni niti škripanja. Za razliko od kakšnega kolega, ki ima hišo in okolico urejeno v nulo, avta pa se loti, ko pride do konkretne težave. Vsako tele ima svoje veselje.
Torej - če naredimo povzetek - pri dizlih svetujete menjavo podložk, sita in verige oljne črpalke?

 

Pa scistit sesalni kolektor z loputo vred, EGR ventil, pa map senzor, ki ga mores pa itak odstranit, ce cistis kolektor, da ga ne poskodujes

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 34 minutami je kacnje napisal:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

 

Mi je zal, da nism mojih sliku, bi se na lastne oci prepricu a je treba al ne 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

Enako. Bolj, kot je neka nova tehnologija vmes, bolj imam občutek, da se stvar lahko bolj  kvari in povzroča več težav. Tak primer je tudi pri dizlih.Imam občutek, da na starih dizel  Mazdinih motorjih brez dpf filtra lahko skoraj pozabiš na menjavo olja, vzdrževanja (hec)😊 pa bo laufalo brez problemov.  Te skayactiv dizel ( + nove benzinske) motorje pa moraš gladiti in crtati kot nedonošenčke. Pa še potem ti lahko povzročajo preglavice. 🤔

 

Uf, kr spomni se kolk tezav so mel mazdini motorji pri 6ki prve generacije. Se najbolj hvalezen motor je bil pri drugi generaciji 2.2D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAP senzor lokacija
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Mda napisal:

hvala!

to je na sprednjem delu motorja gledano proti hladilniku?

 

je tako, na sesalnem kolektorju

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAP senzor lokacija
Napisano
pred 47 minutami je Mda napisal:

Oj

A morda kdo ve točno lokacijo Map senzorja na 2.2 R2 motorju?

Imam namen v naslednjih dnevih očistiti vse senzorje.

 

 

 

map.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

@Deeyan: kje si kupil sito za olje?

 

Bom dodal še to na seznam opravil za "generalko" na 230k km. 😃

 

Na uradnem servisu, ker ponaredkov zal ni 🙂

Popravljeno od Deeyan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 24 minutami je samuel napisal:

Dejan super, sedaj imaš 1 skrb manj ;). Par informacij:

  • si karter brez problema dobil dol, sam sem se namreč kar zajebaval, ker je tesnilna masa fullll držala. Katero tesnilno maso si uporabil?
  • dosedaj sem sito le čistil, naslednjič, ko bom karter jemal dol, ga zamenjam. S čim si prijel zobnik na oljni pumpi, da si lahko odvil vijak. Mazda priporoča namensko orodje, nekateri pa uporabijo kar nekoliko večje klešče?
  • si že zamenjal pogonsko verigo?

Aless vprašanje zate, zasledil sem, da podobno kot nekateri priporočaš "engine flush". Mogoče napišeš postopek, kako se to najležje izvede. Je pa zanimivo, da nekateri engine flush odsvetujejo?

 

ps. ta vijak je, ki drži oljno sito je res na sila nerodnem mestu. Sem zbrusil ključ in ga odtegnil, vendar ga nikakor nisem spravil ven :(, oljne pumpe si takrat nekako nisem upal sneti :p. Razmišljal sem, da bi ob menjavi ta vijak nekoliko skrajšal, čeprav bi verjetno bil nato prekratek 🤔.

 

Lep dan in lp,

Samo

 

 

Delal mi je mehanik, js pa sm zraven mal pomagu. Bi tut sam, ampak nekak se mi ne da vec pod avto lazit brez dvigala. 

 

1. Ja se je vidlo, da je se cist tovarniska dihtmasa bla gor, ni bil karter se nikol dol. Na zacetku je mal zajebaval, pol je pa kr naenkrat spustila. Potem sma uporabla tesnilko od Victor reinza. 

 

2. Zobnik sma prijela s klescam ja, pa odvijacla s kompresorsko pistolo. 

 

3. Pogonska veriga bo pa na vrsti cez naslenjih 10kkm (se pravi pri 200kkm)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.