Uf sm se že ustrašu, tole kar si opisu je večji servis, generalka je pa menjava ojničnih in glavnih ležajev, menjava tesnila glave, menjava teflonov, ponovno uležajanje ventilov, menjava batnih obročkov...
Mi je pa blo cudno to, ko sma z mehanikom menjala sito, je blo tistih 5l olja premalo, lih zolk, da je prsu nivo mal cez minimum. Naslednji dan, ko sm hotu it olje dolit je bil ze na maximumu 😳
Ste me prepričali, da zamenjam te podložke. Menda res niso več bakrene, pa tudi malo bolj so zategnjene sedaj - kolikor sem razumel pogovore po tujih forumih. Mogoče sta to razloga, da sedaj na servisih tega ne "priporočajo več".
Koliko pa je stroškov s temi podložkami (same so menda poceni, koliko pa je dela)?
Kaj pa strošek menjave oljnega sita? Se pri tem verjetno olje zamenja? To sprašujem zato, ker sem ravno po servisu, pa verjetno tudi ni preveč smiselno.
podložke čist odvisno v kakem stanju so, če so zelo slabe je velka vrjetnost, da je šobo umazanija zapekla not in jo komi ven snameš (to se je pri men zgodil, ampak sm si zdej nabavu orodje za zbijat ven šobe), če pa gre lepo ven pa nimaš 1h kej delat.
Oljno sito sma pa skupi z mehanikom zamenjala, cedilo je 70€ za delo sm dal pa lih tu nekje (opis maš pa na prejšnji strani)
Vidim 😉
Imam namen to urediti, samo preverjam, ker sem nov pri Mazdah.
Po naravi za avto skrbim in marsikaj (smiselnega) zamenjam tudi preventivno. Torej tudi, če proizvajalec tega nima predpisanega - prejšnji teden recimo olje v avtomatskem menjalniku.
Pa tudi sicer imam rad, da v avtu res vse funkcionira in ni niti škripanja. Za razliko od kakšnega kolega, ki ima hišo in okolico urejeno v nulo, avta pa se loti, ko pride do konkretne težave. Vsako tele ima svoje veselje.
Torej - če naredimo povzetek - pri dizlih svetujete menjavo podložk, sita in verige oljne črpalke?
Pa scistit sesalni kolektor z loputo vred, EGR ventil, pa map senzor, ki ga mores pa itak odstranit, ce cistis kolektor, da ga ne poskodujes
Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.
Mi je zal, da nism mojih sliku, bi se na lastne oci prepricu a je treba al ne 🙂
Enako. Bolj, kot je neka nova tehnologija vmes, bolj imam občutek, da se stvar lahko bolj kvari in povzroča več težav. Tak primer je tudi pri dizlih.Imam občutek, da na starih dizel Mazdinih motorjih brez dpf filtra lahko skoraj pozabiš na menjavo olja, vzdrževanja (hec)😊 pa bo laufalo brez problemov. Te skayactiv dizel ( + nove benzinske) motorje pa moraš gladiti in crtati kot nedonošenčke. Pa še potem ti lahko povzročajo preglavice. 🤔
Uf, kr spomni se kolk tezav so mel mazdini motorji pri 6ki prve generacije. Se najbolj hvalezen motor je bil pri drugi generaciji 2.2D
Dejan super, sedaj imaš 1 skrb manj ;). Par informacij:
si karter brez problema dobil dol, sam sem se namreč kar zajebaval, ker je tesnilna masa fullll držala. Katero tesnilno maso si uporabil?
dosedaj sem sito le čistil, naslednjič, ko bom karter jemal dol, ga zamenjam. S čim si prijel zobnik na oljni pumpi, da si lahko odvil vijak. Mazda priporoča namensko orodje, nekateri pa uporabijo kar nekoliko večje klešče?
si že zamenjal pogonsko verigo?
Aless vprašanje zate, zasledil sem, da podobno kot nekateri priporočaš "engine flush". Mogoče napišeš postopek, kako se to najležje izvede. Je pa zanimivo, da nekateri engine flush odsvetujejo?
ps. ta vijak je, ki drži oljno sito je res na sila nerodnem mestu. Sem zbrusil ključ in ga odtegnil, vendar ga nikakor nisem spravil ven :(, oljne pumpe si takrat nekako nisem upal sneti :p. Razmišljal sem, da bi ob menjavi ta vijak nekoliko skrajšal, čeprav bi verjetno bil nato prekratek 🤔.
Lep dan in lp,
Samo
Delal mi je mehanik, js pa sm zraven mal pomagu. Bi tut sam, ampak nekak se mi ne da vec pod avto lazit brez dvigala.
1. Ja se je vidlo, da je se cist tovarniska dihtmasa bla gor, ni bil karter se nikol dol. Na zacetku je mal zajebaval, pol je pa kr naenkrat spustila. Potem sma uporabla tesnilko od Victor reinza.
2. Zobnik sma prijela s klescam ja, pa odvijacla s kompresorsko pistolo.
3. Pogonska veriga bo pa na vrsti cez naslenjih 10kkm (se pravi pri 200kkm)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Uf sm se že ustrašu, tole kar si opisu je večji servis, generalka je pa menjava ojničnih in glavnih ležajev, menjava tesnila glave, menjava teflonov, ponovno uležajanje ventilov, menjava batnih obročkov...
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani