Počene, pretrgane, preluknjane stvari nikoli ne delujejo ravno blagodejno na normalno funkcioniranje motorja. Za test mogoče samo malo očisti in zalimaj z izolircem cev pa boš hitro videl a je kaj drugče. Pol pa naprej, če ne bo boljše.
Sam men, k mam zadnjo generacijo pa tega turiranja ni več. Ne glede na temperaturo, avto prižge popolnoma z normalnimi obrati prostega teka in tudi nobenih neobičajnih zvokov ni.
Očitno je bilo res preveč moteče pa so to "popravili".
Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.
Mene sedaj desni zafrkava. Pa je bil že enkrat menjan.😬
A desni te zafrkava? Čudno prej bi mislil, da levi.
Ok mal zajebancije, zdaj pa resno. A vsi tisti, ki imate težave imate ogledala na auto in se vsakič zložijo ko ugasneš motor? Men se je to zdelo škoda, da bi vsakič motorček šibal, ker imam tako doma kot na šihtu dovolj placa levo in desno, da bi to rabil. Takrat, ko pa res kje parkiram, ko je prostora malo pa pritisnem gumb in zložim špegle.
Zakaj tako delam, sem pač pristaš tega, da če nekaj brezveze deluje, da je bolje da sploh ne deluje. Je pa vprašanje a tak način razmišljanja tukaj sploh pomaga, ker verjetno, če ogledala nikoli ne zložiš tudi ni glih dobro. Ampak edino čas lahko pokaže a sem se motil.
A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?
... In prideš z dežja pod kap. A miiš, da, so druge znamke kaj boljše? 🤗
Res je... Nekateri samo smetijo. Dajte kaj konkretnega povedati, ko vas kdo kaj vpraša.
Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surla pa odhod s foruma.
Jz mam od menjave 10.000 prevoženih pa mi tud kaže 30%. Tole olje res hitr hudič jemlje. Ne vem kako naj bi zdržalo 20.000 km kot je predviden servisni interval.
Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.
Zelo pomaga, da se mašina vsakodnevno vsaj pri pospeševanjih tudi zavrti v malo višje obrate (seveda ne pretiravat in v blokado tiščat, ker to ni Honda pa tud ne zgleda 😉).
Vseeno pa sem mal v dvomih, da bi neka konstantna vožnja pri višjih obratih čistila EGR. Seveda se pa mašine najbolj pacajo takrat, ko uporabnik sledi navodilom na zaslonu kdaj je treba šaltat v višjo. Če to upoštevaš bo hitr veselica.
Sem prejle probal ja… dokler je samo toliko prizgano, da radio spila, kaze -%, ko sem pa dal kontakt, da se prizgejo se lucke v stevcih … pa kaze dejanski procent…
Jaz imam 100%, ker sem bil prejsnji teden na servisu…
Lahko pa kot kaze sam resetiram… nisem pa probal, kaj se zgodi
Pol je dejansko tako kot sem omenil. Notri ima določeno, da moraš na naslednji servis v roku enega leta ali do prevoženih 20kkm. Pri tebi se kot kaže vidi, da si od servisa prevozil 315km. 😉 Torej to ni nobeno aktivno prevejanje kvalitete olja, da bi s tem določalo servisni interval.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Počene, pretrgane, preluknjane stvari nikoli ne delujejo ravno blagodejno na normalno funkcioniranje motorja. Za test mogoče samo malo očisti in zalimaj z izolircem cev pa boš hitro videl a je kaj drugče. Pol pa naprej, če ne bo boljše.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani