Skoči na vsebino
Imv-scv ventil
Napisano

Počene, pretrgane, preluknjane stvari nikoli ne delujejo ravno blagodejno na normalno funkcioniranje motorja. Za test mogoče samo malo očisti in zalimaj z izolircem cev pa boš hitro videl a je kaj drugče. Pol pa naprej, če ne bo boljše.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zagon motorja
Napisano

Sam men, k mam zadnjo generacijo pa tega turiranja ni več. Ne glede na temperaturo, avto prižge popolnoma z normalnimi obrati prostega teka in tudi nobenih neobičajnih zvokov ni. :nevem:

 

Očitno je bilo res preveč moteče pa so to "popravili".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Hehe pa sej nisem Vizjak :hudicek:

pred 9 urami je Alex napisal:

A je avto kaj bolje letel? 😊

Men avto vedno dobr gre, tako da nisem opazil, da bi bila razlika. Bom videl a se kej na porabi pozna, ko bo tank mimo.

 

Ampak je pa treba priznat, da cena je pa oreng "muška". 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano

Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dpf filter
Napisano

O tem smo že veliko debatirali je pa ogromno možnosti kaj je lahko narobe.

 

- preveč zamašen dpf

- MAF senzor ne meri pravilno

- zasvinjan MAP senzor na sesalnem kolektorju

- umazan in zabasan sesalni kolektor

- zasvinjan EGR ventil

- okvarjeni injektorji goriva

- senzorji pred in za DPF filtrom

 

pa še kaj sem verjetno pozabil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi s stranskimi ogledali
Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Mene sedaj desni zafrkava. Pa je bil že enkrat menjan.😬

A desni te zafrkava? Čudno prej bi mislil, da levi. :hudicek:

 

Ok mal zajebancije, zdaj pa resno. A vsi tisti, ki imate težave imate ogledala na auto in se vsakič zložijo ko ugasneš motor? Men se je to zdelo škoda, da bi vsakič motorček šibal, ker imam tako doma kot na šihtu dovolj placa levo in desno, da bi to rabil. Takrat, ko pa res kje parkiram, ko je prostora malo pa pritisnem gumb in zložim špegle.

 

Zakaj tako delam, sem pač pristaš tega, da če nekaj brezveze deluje, da je bolje da sploh ne deluje. Je pa vprašanje a tak način razmišljanja tukaj sploh pomaga, ker verjetno, če ogledala nikoli ne zložiš tudi ni glih dobro. Ampak edino čas lahko pokaže a sem se motil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

... In prideš z dežja pod kap. A miiš, da, so druge znamke kaj boljše? 🤗

Res je... Nekateri samo smetijo. Dajte kaj konkretnega povedati, ko vas kdo kaj vpraša. 

Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surla pa odhod s foruma. :whatever:

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zelo pomaga, da se mašina vsakodnevno vsaj pri pospeševanjih tudi zavrti v malo višje obrate (seveda ne pretiravat in v blokado tiščat, ker to ni Honda pa tud ne zgleda 😉).

 

Vseeno pa sem mal v dvomih, da bi neka konstantna vožnja pri višjih obratih čistila EGR. :nevem: Seveda se pa mašine najbolj pacajo takrat, ko uporabnik sledi navodilom na zaslonu kdaj je treba šaltat v višjo. Če to upoštevaš bo hitr veselica.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 urami je Jest napisal:

Sem prejle probal ja… dokler je samo toliko prizgano, da radio spila, kaze -%, ko sem pa dal kontakt, da se prizgejo se lucke v stevcih … pa kaze dejanski procent…

 

Jaz imam 100%, ker sem bil prejsnji teden na servisu…

 

A0E8390C-3E71-44D3-904A-09B595E7A439.jpeg.df10ffb84f1bcb1dc2144ea7ed3bc2c1.jpeg

 

61411706-853F-4DA5-85C9-51A99A4C7414.jpeg.dae4259333392494ffce44132cfbcb9f.jpeg

 

Lahko pa kot kaze sam resetiram… nisem pa probal, kaj se zgodi ;)

 

 

 

 

Pol je dejansko tako kot sem omenil. Notri ima določeno, da moraš na naslednji servis v roku enega leta ali do prevoženih 20kkm. Pri tebi se kot kaže vidi, da si od servisa prevozil 315km. 😉 Torej to ni nobeno aktivno prevejanje kvalitete olja, da bi s tem določalo servisni interval.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.