Sumim na okvaro temostata, ki je zablokiran v deloma zaprtem polo?aju. Pri kak?nem re?imu vo?nje se ti je to zgodilo? Uglavnem ne se vozit in obi??i mehanika, takoj!
Predlagam poklicat mojstra Simona Pelka (ali kak?en poobla??eni Mazda servis) ter se naro?iti na termin, da ne bo kak?ne ve?je te?ave. Simona dobite na; 041 667 335
Pri meni menjana pri cca 200kkm... ?e po pri?igu lu?ke pade motor v zasilno delovanje je navadno to res lambda.
Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel
Poskusi odklopit + na akumulatorju za 1h. Tako mi je Simon Pelko svetoval, ko sem imel na A3 tako tezavo in se mi je prikazovala kontrolna lucka ter ni zelel vzgat. Morda imas podobno tezavo, poskusi, saj je poseg le par sekund in potem 1h cakanja!
Pob, mojster Pelko mi je enkrat rekel, da je menjava verige za odtenek drazja kot zobatega jermena. Takrat sem imel sicer Mazdo6 2.3B, pa upam da za dizle ni kaj bistveno drazje.
Scream, moja ex 6ka ima ze preko 400000km in ne kaze nobene potrebe po menjavi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Morda je le loputo za scistit, preveri!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani