Porabo ima? pa kar podobno kot jaz, le da imam zadnje ?ase jaz od 7,4-8L/100km ?e ga teram je pa hitro ?ez 8, 9 ampak maksimum je bil pa 9,5 samo to so bile izredne razmere (natankal, teral ter spet natankal naslednji dan)
Green stuff so "street plo??ice". Zato jih je potrebno malo ogreti, da primejo maksimalno ampak po moje se ti ni treba bati, da bi se zato kar zaletel, da ne primejo ni?. Le optimalno delujejo, ko so ogreti.
Sam ?e ma? ?e vredu pleh(nepo?kodovan) se mi zdi da ?e ni potrebe po za??iti, ?eprav ?kodi pa ni? ne:
Sploh ni res. Pleh za?ne prej ali slej rjaveti, to je dejstvo. In to ne glede na to ali je avto po?kodovan. ?e zaradi kamen?kov in praskic je lak tanj?i in ponavadi za?ne rjaveti okoli tak?nih luknjic in pa seveda okoli blatnikov. Skratka zeloo koristna zadeva.
Ne vem to?no kdo to dela ampak vem, da se za to uporablja nekak?no olje KROWN. Aha zdaj sem se spomnil, mislim, da gre za podjetje TRI KRONE, ki to olje uva?a (kanadski produkt). Avto se res opere, potem ga pa nekako s paro tega olja posprejajo, vsaj tako sem prebral v AvtoMagazinu.
Ne izklju?ujem pa, da se da zadevo za??ititi tudi z drugimi preparati ampak kolikor mi je znano je ta ena najbolj?ih zadev.
V bodo?e se bom njihovim ?rpalakam izogibal in mogo?e ne bi bilo slabo, ?e bi to storili tudi drugi. Gre za znanega prodajalca, ki je v bli?nji preteklosti prodajal "pokvarjen"dizel.
Petrol? OMV? V dizlih nisem doma ampak me pa tale podatek zanima. ?al je res tako, da dana?nji dizli niso ve? Golfi 2, kamor so ljudje nalivali vse kar je vsaj malo spominjalo na dizelsko gorivo. Prodajalci pa o?itno premalo skrbijo za kvalitetno gorivo. Mimogrede na koliko let morajo imeti pregledane rezervoarje? Vem, da imajo plombe gor na ?rpalki in sem si jih enkrat ogledoval ampak sem pozabil popolnoma.
Mogo?e bi lahko naredili kar novo temo z naslovom "nekvalitetna goriva pri nas"?
Jaz sem na zadnjem rednem servisu zamenjal tresoce sprednje diske z novimi in sicer od nipparts. Cas bo pokazal svoje.
Jaz imam Nipparts diske in plo??ice. Kljub trdemu delu se ne vdajo kar tako. Zaenkrat sme zadovoljen, celo, ?e jih zelo zlorabljam so, ko se ohladijo spet dobre!
Sirius zolo dobro zadevo si na?el tole o serijski napaki!
In na fuckin' servisu se niso mogli o tem pozanimati?? Sramota. Ti jim kar povej, da si SAM poiskal in na?el v ?em je najverjetneje napaka, oni so te pa ves ta ?as amo po doma?e povedano nategovali. Sramota! Dnar nazaj pa zastonj u?timati zadevo manj se niti ne pogovarjaj.
Izlet na ?tajersko in nazaj pol tanka, pa potem druga polovica v slu?bo in nazaj (15 km v eno smer) v?asih do podna v?asih var?no ampak v glavnem nisem ravno ekstremno po?asi mogu vozit.
Pa mi je avto ?rl 7.7 litra kar je za mojo nogo 2. absolutni rekord. Najmanj mi je ?rl, ko sem ga kupil in sem prvi tank imel porabo 7.5 litrov.
Druga?e je imel pa avto ravnokar menjano olje, sumim, da se je morda zato poznalo kak?en deci. Mogo?e, ne vem. Zdajle sem pa ?e sve?ke menjal, pa je avto spet dober za kak?no leto. Japonc power. Bratranc je moj mehanik pa me od sedaj, ko imam Mazdo skoraj ne spozna ve?, ker sem tako redko na obisku.
Tale poraba je malo huda cifra, ampak eno so podatki na papirju, drugo realnost...
Ja ampak konec koncev je pa ja bolje, da (naprimer Mazda) napi?e realno porabo v tovarni?ke podatke, kot pa kak?en Lupo 3L ali pa kak?no podobno preseravanje, ko ti v resnici nikoli ne uspe porabe spraviti na tovarni?ke podatke, ker so le ti bili stestirani v idelanih pogojih. Mazda te vsaj ne goljufa!
Isto je pri nekaterih firmah, ko napi?ejo slab?e pospe?ke in kon?no ket sta v resnici. Nissan 350Z od valeta iz Avtomobilizem.com ima tako naprimer kar ob?utno bolj?e pospe?ke kot naj bi bili. Ampak, ?e se ne motim so ti podatki nekje (mogo?e UK) eden izmed faktorjev za zavarovanje.
Tako kot imajo dolo?eni avti manj?o mo? od optimalne zaradi zavarovanja v dolo?enih dr?avah. 2.0 V6 ima po Yavaryejevih besedah ravno zaradi tega tako butasto narejen kolektor, da so konji omejeni. Ali pa 1.8 V6, ki ravno ?e ujame ni?ji razred itd...
Jest sem tudi za foro sedaj malo prera?una ko sem ?el na morje in pride povpre?na poraba 7,8 litra in je tudi nisem ?paral
Matr jaz sem pa pred ?tartom resetiral ?tevec, da smo videli koliko km je tako, da ne vem to?no, koliko km sem imel pred ?tartom. Ampak glede na hitrosti, trije v avtu pa to tudi ni bila var?evalna vo?nja. Mogo?e je ?e bolje, da ne vem porabe.
Cuka ko pospe?im pri nizkih obratih. Ampak prvi pogoj mora biti totalna vlaga (de? ali fajn megla). Pozimi ni cukalo ni?. Recimo imam v drugi pred kri?i??em in se skoraj ustavim in potem peljem naprej ker je cesta frej za?ne trokirati. Bolj ko pritisnem gas bolj trokira. Pogosto se to zgodi tudi, ?e imam v ?etrti ali peti in manj?a hitrost pa probam pospe?iti. Skratka takrat ko se avto malo bolj napreza. Trokira pa res tako blesavo ej. Tko nekaj ?asa ful ?udn pol pa cukne in je spet vse v redu. Nadle?no je, saj ni drugega. ?e bi bilo kriti?no bi ?e crnilo ampak vsi vemo, da japonci prej zgnijejo, kot jih pa motor izda.
Hja po moje je to bolj odvisno od servisa, ki ti rihta avto. Saj ?e so po?teni bi oni tako ali tako vrgli odbija? v smetnjak in v tem primeru je vseeno, ?e ga dajo tebi. ?e pa so "barabe" in je ?e relativno uporaben bi ga lahko pa po moje zadr?ali in ga popravili. To je bil arecimo situacija, ko sem na nekem servisu delal kot ?tudent. Je nek klepar za prijateljico pripeljal avto in so odbija? samo pokitali in novega mislili zadr?ati... Nakar se je peljal domov z njenim avtom in se mu je sodelavec zaletel v rit! Potem so pa ponucali ?e un odbija?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No in tole je epilog teme "kako obdelati ljubico"
?estitam. Da bo zdrav, priden pun?ek ali fantika, karkoli!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani