Ponovil sem samo, kar so mi rekli pred 3 tedni na Mazda servisu v Ljubljani. In to sem si zapomnil in napisal.
Sem doživel na uradnem servisu da so sneli avtomatski menjalnik in je steklo malo olja ven, ko so ga nazaj namestili so to olje probali z roko, besede majstra: vlij nazaj to je doživotno olje. in so ga iz vedra vlili nazaj v menjalnik.
Mene so na ZF učili da doživljenskega olja ni, vsak element ki vsebuje tekočine se menja.
Primer 6HP menjalnik v BMW Jaguarju Audiju ima nalepko na menjalniku da se olje ne menja ker je doživljensko polnjen in da ob poškodbi plombe med karterjem in ohišjem garancija več ne velja. No potem pa greš na šolanje k ZF in tam je predvidena menjava olja v 6hp menjalniku na 80000km, in ti sami razložijo da bo menjalnik 100% zdržal brez vzdrževanja torej ob redni uporabi tam nekje 200000 do 250000km potem pa adijo kupi novega (4000€ - 5000€) oziroma boš raje kupil novi avto, kar je v prid prodajalcem in še kao vzdrževanja ni, torej si še nekaj prišparal, kao. Če ga pa vzdržuješ redno torej olje in filter na 80000km in na vsake 150000km menjaš tesnilo med hidroplato in ohišjem je pa menjalnik večen, so imeli za primer trpežnosti pri ZF službenega bmw E60 ki je imel nekaj čez 600000km s prvim menjalnikom samo redno menjavanje olja in tesnila.
Tako da pri 180000km si lahko že prepozen in boš z menjavo na 180000km menjalniku zabil zadnji žebelj v krsto, zaradi spiranja gumjastih elemntov (mulja) med sklopkami in v cilindrih se pojavi prevelika zračnost kar čutiš kot zabijanje in cukanje, to ti potem dela kake pol leta, zračnost se veča in lepega dneva ga več ne prestaviš niti metra.
Zakaj brez spiranja?Mi je ravno nekdo razlagal,če boš menjal olje v menjalniku,gacdan se spirat.
Če ga redno menjuješ na 60000km ga nerabiš spirat ker ni tako umazano (zažgano in obrabljeno), če ga menjaš na 120000km+, potem je dobro sprat celoten sistem, torej spereš wandler (ker wandler nima čepa za izpust olja) in vse hladilne vode ter hladilnik. Potem pri spiranju je obvezna izvedba adaptacije, torej reset in elegantna vožnja da se vrednosti nastavijo (učenje menjalnika) s tem da pri wandlerju lahko učenje lock up sklopke traja tudi do 300km. Vglavnem bolj na varni strani si če menjuješ olje na 60000km, manjša obraba in manjša verjetnost spodletele adaptacije (prevelika zračnost in s tem vrednosti izven optimalnega delovanje- sledi cukanje in zabijanje)
Na uradnem servisu so mi rekli, da ga menjajo po navodilih proizvajalca pri 180.000 km, tako pri avtomatskem in tudi ročnem menjalniku.
Uradni servis olja v avtomatskem po servisnem intervalu ne menjuje, na 180000km se menja olje samo v ročnem menjalniku. V avtomatskem menjalniku se menjuje olje na okoli 90000-120000km, čeprav sam bi ga na 60000km brez spiranja.
Jaz sem kupil mercedesa s204 leta 2013 isto z Italije pa je bil avto last leasing hiše s svojimi serviserji, no pozabili so izbrisat imenik pa sem klical očeta od bivšega uporabika, pa sem zvedel da je bil karamboliran in vzdrževan da ti mine. Ok dobil sem ga za res majhen denar ker je po prodajalčevo bil avtomatski menjalnik uničen (kar sem potrdil samo da sem dodatno zbil že tak nizko ceno), ko sem sam priklopil na tester in opravil testno vožnjo sem pogruntal da je elektro plata vmenjalniku šla, sem kupil avto sam si menjal plato (cena plate je bila 160€), in vse tekočine, olje filtre, diske ploščice cena vsega materiala je bila takrat okoli (300€) in gasa, šel je super 5let z njim sem naredil 120000km potem so se začele težave z raznimi senzorji in sem ga prodal za večji denar kot sem ga kupil. Vglavnem take naložbe se ti splačajo če si veš sam kaj naredit, drugače so jama brez dna.
Pri meni je isto, ampak na servisu trdijo da menjajo samo motorček. Ko sem se naročil sem tudi povedal da mi gre garancija z naslednjim letom ven in da pričakujem da se bo znana napaka ki še ni rešena s strani mazde popravljala na njihove stroške, rečeno je bilo da bo. Ampak verjamem da nam bo dopiz.... in bomo sami pogruntali rešitev, pred mazdo (žalostno ampak resnično). Glede servisiranja na neuradnem in uveljavljanje garancije je pa ludnica, imam izkušnje s podobno zadevo glede kamionov in dokler nismo zagrozili z prodajo dotične znamke kamionov se niso ganili.
Tudi na moji mazdi so se danes začele težave z ogledalom na voznikovi strani. Sedaj bo na voznikovi strani menjano drugič. Bolano se mi zdi da mazda to ne reši. Kaj jo bo pa konec garancije pa na svoje stroške al kako?
Meni tam ni vsec na 148000km (15000km od servisa) menjano samo olje (ni bila uporabljena asistenca MES vendar se je nekaj zgodilo) možno da se je lučka prižgala za nizek tlak olja (zadelano sito). Potem naslednji servis pa 24000km od servisa. To me malo bega.
Kaj je pa bilo tam na 148000km? nek izreden servis? Jaz bi definitivno menjal olje in vse filtre, sčistil sito v koritu, podložke injektorjev, preveril verigi, speskal kolektor, menjal olje in filter v menjalniku, menjal hladilno tekočino, menjal zavorno tekočino, dal na tester in po potrebi napravil prisilno regeneracijo. Potem naprej bi pa servise delal na 10000km max.
Tudi toyota je imela v Usa in Avstraliji servisne intervale na 7500km torej na pol kar je v Eu 15000km. Kolega je vodja servisa v usa in baje se ze pojavljajo napake pri strankah ki upostevajo interval 15000km zato strankam ze predlagajo intervale na 7500km (samo olje in filter)
Za takšne modele je super scania dolge luči, meglenke in za super finiš še dolge luči na vrhu kabine. Takrat pa ne vidiš nič, kot da bi dobil reflektor direkt v vsako zenico posebaj, da spregledaš nazaj rabiš 15minut. Takšne frajerje se samo na tak način izuči.
Kapljica Mazda Supra-X 0W20 v Mazdi 6 G165 l. 2018, 3.300 prevoženih km od menjave olja, skupaj dobrih 55.000 prevoženih km, na vseh servisih do sedaj so notri vlili Supra-X 0W20.
Meni zgleda ok, mogoce malo goriva. @Aless lahko podaš oceno prosim 🙂
Pred eno uro je vzeta kapljica in to olje je 'voda' .....😊😂🤣
Jutri bodo slike in kot zgleda na prvi pogled bo ok,saj tudi mora biti po 3500km.....
Me že skrbi, novi yaris ki ga čakamo ima predvideno olje 0w8 ja prav si prebral 0w8, motor je baje temu prilagojen ampak jaz že imam plan prvi servis na 2000km, drugi na 7500km tretji uradni na 15000km potem na 22500km, 30000km uradni in tako dalje. Olje nebo več v avtu kot 7500km. Me že zanima vzorec @Bini hvala ti, @Aless zelo se priporočam za razlago vzorca od Binija jutri
Jaz imam malo površinske rje, res malo. Avto je star 4leta in imam v planu decembra naredit crown pri treh kronah. Drugače glede uradnih servisov, Selmar Celje mi je top se posveti zadevi, mehaniki se potrudijo, o ostalih servisih nebom komentiral. Sam sebi narediš najbolje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem doživel na uradnem servisu da so sneli avtomatski menjalnik in je steklo malo olja ven, ko so ga nazaj namestili so to olje probali z roko, besede majstra: vlij nazaj to je doživotno olje. in so ga iz vedra vlili nazaj v menjalnik.
Mene so na ZF učili da doživljenskega olja ni, vsak element ki vsebuje tekočine se menja.
Primer 6HP menjalnik v BMW Jaguarju Audiju ima nalepko na menjalniku da se olje ne menja ker je doživljensko polnjen in da ob poškodbi plombe med karterjem in ohišjem garancija več ne velja. No potem pa greš na šolanje k ZF in tam je predvidena menjava olja v 6hp menjalniku na 80000km, in ti sami razložijo da bo menjalnik 100% zdržal brez vzdrževanja torej ob redni uporabi tam nekje 200000 do 250000km potem pa adijo kupi novega (4000€ - 5000€) oziroma boš raje kupil novi avto, kar je v prid prodajalcem in še kao vzdrževanja ni, torej si še nekaj prišparal, kao. Če ga pa vzdržuješ redno torej olje in filter na 80000km in na vsake 150000km menjaš tesnilo med hidroplato in ohišjem je pa menjalnik večen, so imeli za primer trpežnosti pri ZF službenega bmw E60 ki je imel nekaj čez 600000km s prvim menjalnikom samo redno menjavanje olja in tesnila.
Tako da pri 180000km si lahko že prepozen in boš z menjavo na 180000km menjalniku zabil zadnji žebelj v krsto, zaradi spiranja gumjastih elemntov (mulja) med sklopkami in v cilindrih se pojavi prevelika zračnost kar čutiš kot zabijanje in cukanje, to ti potem dela kake pol leta, zračnost se veča in lepega dneva ga več ne prestaviš niti metra.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani