Skoči na vsebino
Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Več kot ga perem več rje najdem na njem.

 

Zaključek: manj perem, manj vem za rjo...

Ampak tako ne veš, kdaj se boš vedel v avto in pristal s sedežem na tleh skozi luknjo v podu. 🤪

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:


Potem pa probaj druge hvalit… ne da pises potem bedarije… Lahko pa tudi enostavno nic ne napises, ce ne znas brez pikrih… 

Saj pohvalim pri drugih, kar je za pohvalit. 😉 Ni pa vse. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
Pravkar je Jest napisal:

Ce ze moras nekaj napisat, bi bilo dovolj, da bi napisal, kaj delas sam in sam sebe pohvalis… ne pa, da zraven se pametujes in spotoma negativno oznacis ostale, ki si drznejo misliti drugace kot mislis sam…

Se ne rabim sam hvalit. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je Slivka napisal:

 

Enkrat na leto! Daj, ne pretiravaj! Ni čudno, da vam na obali zmankuje vode, ko ste tako potratni...

Enkrat na leto operejo avte "strokovnjaki", ki jim dol visi za svoj avto. Mi, pravi ljubitelji jeklenih konjičkov to opravimo najmanj enkrat tedensko, še raje večkrat. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 13 minutami je skritikrt napisal:

Hmmm...jaz bi rekel malce drugače kot ostali,ker moraš vedeti,da obstajajo različne vrste čistil,in tako tudi različne vrste predpralne pene....

Vse v smislu PH-vrednosti...katero smer čiščenja boš izbral-nevtralno,bazično ali pa kislinsko.

Vedno več je "kao" nevtralnih....in "kao" da dobro sčistijo🤔...a v osnovi drži,da le kislinske res dobro odstranjujejo umazanijo...so pa pač "kisle" in imajo za to druge slabosti...

V Detajlingu je "sveti gral" borba proti drobnim trdim delcem (zaradi prask)...in jaz sem po dolgih dnevih in nočeh študiranja tematike prišel do zaključka,da ni "tistega idealnega pristopa"...oz. vsak mora za svoj primer in "žep" najti svoj optimalni pristop k negi oz. pranju avtomobila.

 

Sam gledam na "snow foam" kot del predpranja in pomoč k čim temeljitejši odstranitvi trdih delcev pred "mehanskim-kontaktnim" čiščenjem z gobo,rokavico ipd....ker ga ni zares učinkovitega in blagega čiščenja brez "kontakta"...žal😧

Obstajajo kot sem že napisal kislinski itd....k "super" operejo brez ročnega drgnjenja...skratka agresivni....ampak z časom tudi izsušitev laka (čao clearcoat)....

In obstajo "nežni",k pa so manj učinkoviti....

 

Ta dilema je bil osnovni razlog,za kaj sem se na koncu odločil za keramiko....ker tako to predpralno peno uporabljam le kot "mazivo" za tiste absolutno najtrodvratnejše (najbolj prilepljene) trde delce. Odločil sem se za t.i. "one Bucket" metodo (+6 rokavic) in kompletna kozmetika od enega proizvajalca-isti kot je tudi keramika (Nanolex)...ker se nočem ubadati z kompatibilnostmi med različnimi proizvajalci.

Če se spustiš v to tematiko...res dobra pištolca je prec 60€+ cca. 200-300€ vse ostalo (2 kante,čopiči,rokavice,ščetke,razne vrste mikro krp,vse ekstra še za feltne+vsa kemija....se nabere k "listja in trave"😬)

Da bo jasno ta snow foam se po 2-3 minutah spere z vodo...a poskrbi,da vez med lakom in delci malce oslabljena,in se delci tako lažje ločijo od laka.

Dva zanimiva videa-priporočam ogled-oba kanala pa sta TOP!

 

 

Razlaga...če ti je čudno,za kaj ta pena,če jo po tem itak sperem...poglej do konca!

 

Uh, lepo napisano. Nekateri te bodo pa napadli, da zakaj za vraga moraš tako lišpati in polirati avto. 😊

Avto je za vožnjo od točke A do točke B in, da ga enkrat na leto opereš. To bi bilo po njihovo vse. 😊

pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Eni čist preveč komplicirajo z tem pranjem. Ne rečem, da vozim nek redek in drag primerek avta za 500K€... 

 

To je nekaterim pač užitek. Jaz ne razumem recimo ljudi, ki cele dneve nekaj delajo okoli hiše in na vrtu. Čista izguba časa. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Senzorski ventil tlaka v gumah
Napisano
pred 6 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni 

 

Pripravljen imam komplet alu platišč, zimskih pnevmatik in senzorskih ventilčkov, katere bom dal zmontirati. Pri pogovoru z vulkanizerjem me je začudilo, da je po montaži potrebno omenjene ventilčke sprogramirati (cca 20eur za komplet). To pomeni, prekopirati signal z obstoječih ventilčkov (na letnih pnevmatikah) na nove. Po njegovi trditvi naj bi bil tako posamezni zmontirani ventilček (in s tem pnevmatika) vezan na izbrano "lokacijo" na avtomobilu. To bi posledično pomenilo, da ne smem v življenjski dobi pnevmatik zamenjati njihovega položaja "spredaj/zadaj". Prosim, bi hotel kdo to zadevo razjasniti (ali potrditi), da me ne bodo prepeljali žejnega čez vodo? 

 

Boštjan (vaš kolega mazdaš od letošnjega maja) 

Prvič slišim za kaj takega. Nama z Gelipterjem so na uradnem servisu Mazda, kjer bova montirala zimske gume rekli, da se po par prevoženih kilometrih sami nastavijo. 

Ta o menjavi gum spredaj zadaj mi je tudi nova. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Bini napisal:

Imam nekaj čez 11kkm in se mi niti enkrat ni zataknila ročica menjalnika!😊

Jaz bi na tvojem mestu šel na servis in naj oni rešijo pod garancijo ta problem ali menjajo olje (redline)

Na moji cx30, 8000 km, menjalnik tudi mehek kot puter. Resda sva zamenjala z Gelipterjem oba na svojih ročko menjalnika (teža 300 g) in seveda to znatno pripomore k mehkem pretikanje. V bistvu pade samo v brzino. 

Če boš kaj na obali se javi, da probaš. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Janez007 napisal:

Torej prehoda režima obratovanja pri okoli 2.000 obratih lastniki X186 ne čutite? 😮

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/e-skyactive-x-flat-spot.243221/

 

Pri mojem je ni. Kvečjemu takrat motor dobi nekaj dodatne moči (kompresor) in imaš občutek kot, da je mali turbo vgrajen. 😊 Po 3500 obratih se mu pa itak zrola in samo vleče. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je NevLado napisal:

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

Nas je več takih, ki oba avta, (tako benzinarja kot dizla) samo segrejemo in gasa. Brez priklapljanja bilo česa in kontrolirana bilo česa. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

Moja 6-ks  je tudi izgubljala moč. dokler se je izvajala regeneracija. Poudarek je na "je izgubljala". 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 1 uro je D_g1n1 napisal:

Pozdravljeni.. Sem nov na forumu in prav tako sem ponosni lastnik Mazde6. Zal se tudi sam srecujem s podobno tezavo kot TiEn in sicer da avto ne vlece vec ko pride do 140kmh in to takrat ko spustim plin in ga nato se enkrat stisnem (ko cuknem na avtocesti). Ko sem postal bolj pozoren na to sem dojel da to naredi na 2500 obratih to v vsaki prestavi ko ga pritiskam (ne vedno ampak vsak dan sigurno). V 6 pestavi je to tocno pri 140kmh. Nekaj minut traja da pride do 150kmh potem ga pa spet odpre in gre avto brez problema lahko do konca. Tezava nastane torej pri 2500obratih. Mislim da se takrat odpre loputa za veliko turbino. 

Naj poudarim da ima avto zamenjani obe turbini in stikalo. Avto je 2013 letnik in ima prevozenih 130000km. Je 2.2 175konjski Aut. Letos je bil avto temeljito pregledan (turbina z loputo) in ni bilo nobene napake ampak sam menim da se morda ta loputa ne odziva pravilno..

Ker od 2500 obratov in naprej se obnasa kot da je SDI heh. Prisilno regeneracijo sem naredil 2 tedna nazaj ko mi je pos etilo dpf lucko. 

Prosim za kakrsen koli nasvet oz napotek do Mazda mojstra. Najblizji pooblasneni servis imam v Britofu pri Kranju (ima kdo izkusnje, so dobri?) 

Lep pozdrav, David

Hmm. Posvetila ti je dpf lučka. A veš kaj to pomeni? Da imaš zabasan egr, pa kolektor in na koncu tudi dpf filter. 

Na koliko km pa ti dela regeneracije? A se ti olje dvigne kaj proti oznaki max? 

Najprej to preglej. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 21 minutami je scania napisal:

Koliko bi prišlo vse skupaj za paket težak 1,5kg in cena 140€?

Pošiljke z blagom, katerega vrednost (brez vključene poštnine) ne presega 150 EUR, so ob uvozu oproščene plačila carine. Zanje se plača samo DDV, ki se izračuna od vrednosti blaga in stroškov poštnine...(22%). 

Se pravi, da bi plačal samo davek 22%=30,8€.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vztrajnik in sklopka
Napisano
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Ti ga pelješ naslednjič v BTC, potem pa še 4 x kam? 🤣

V BTC ga moram peljati, ker imam prvi  servis zastonj. Za naprej pa bomo videli. Mogoče ju z Gelipterjem zapeljeva kar v Trst na Mazda servis. 

Tam so res mački. 

Ker v Kp na uradnem servisu je res tuga glede tega. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vztrajnik in sklopka
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

Kaj je s temi mehaniki? Se lahko na koga sploh še zaneseš? 🤔 😪

Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Smola na avtu
Napisano

Najbolj učinkovito pa je, da, sploh ne parkiraš pod borovci. Ja, lepo je imeti avto v senci poleti. Sam se temu izogibam in s tem nisem še imel teh problemov. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Smola na avtu
Napisano
pred 18 minutami je zimurg napisal:

smolo odstraniš tako, da namažeš del z putrom, pustiš nekaj časa avto na soncu in sčistiš ...

Kaj pa, če ta čas pride ptič, pa puter pozoba? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Smola na avtu
Napisano
pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

Nitro razredcilo ni problem, ker laku ne skoduje 🙂

He, He, probaj ga pustit na barvi nekaj več časa. 😊To niso več barve kot včasih, ko si jih lahko čistil z acetonom. Tisto so bile dvokomponentne poliuretanske barve. V glavnem, jaz se ne bi igral z nitro po današnji avtomobilski barvi . Ja, če ga daš malo na barvo in takoj obrišeš, ne bo hudega. Če ga pa daš malo večjo količino na barvo in malo počakaš, bo najprej zmehčal že strjen prozorni lak in ko ga boš hotel obrisati, ga bo potegnilo s tega mesta  dol. Ostal bo "lep" flek. Drugače se nitro razredčilo uporablja za čiščenje ličarskih pištol,ker lepo topi lak. 

Čeprav je meni ljubši za ta dela aceton. Nitro je bolj "masten". 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Smola na avtu
Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je MazdaBoy napisal:

Na avtu imam nekaj smole. Kako ste ostali to rešili, se je znebili? Kake so vaše izkušnje? A drži, da pomaga jedilno olje oz. kako je pa z acetonom, WD-40....? Nekje tko prebereš, spet drugje ti tko svetujejo.....Hvala.

Jaz sem tudi bral enkrat na FB, da pomaga jedilno olje. Če pomaga tudi olivno olje, ne vem. WD40 barvi ne škodi, če pa odstrani smolo, ne vem. 🤔

Nikoli z acetonom ali nitro razredčilom po barvi!!! 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Turbina info?
Napisano
Pred eno uro je MBoki napisal:

Če komu koristi, tu sem naročil obnovljeno turbino.

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Bi-Turbolader Mazda 3 6 CX-5 2.2D 110 kW 129 kW 810356 810357 SH01-13700 in der großen Auswahl bei eBay...

 

Lepo, da si tole objavil. Res pohvalno. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.