Mogo?e se pa res pojavi, ko v?gem avto ampak za par sekund lahko pa tudi med vo?njo, ni pa nujno pa zjutraj se mi ?ipe zarosijo kot sem ?e zgoraj napisal, ?e je avto ?ez no? zunaj. Vonj se je pa pojavil en mesec nazaj po nekaj dneh, ko sem ?el iz avtopralnice in je podoben ?amponu iz avtopralnicem, mogo?e celo po zatohlem. Kako pa se izvede ?i??enje klime?
?e je tako, je prav gotovo za vonj kriva klima. Obstajajo neki spreji za uni?evanje glivic, ki se rado naselijo v klimi, niso pa poceni. Preveri filter mogo?e se je navla?il in se usmradil.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Preveri okolje turbine. Lahko je kaj narobe s cevko ki dovaja olje na le?aje turbine in to kaplja na izpu?no cev. To povzro?a neprijeten vonj. Ne vem kako je to pri mazdi speljano, vendar zna biti, da je vzrok za vonjave problem se?iga olja na izpu?ni cevi. Kontroliraj ti tudi porabo olja, katera pa ni nujno, da opazno poraste.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Aha, to se pravi pri vsaki menjavi na 15000km ena fla?ka, ?e prav razumem. V eni temi sem prebral, da ga zelo priporo?a?. Koliko ?asa pa ti to ?e uporablja? in kako se obnese na dolgi rok?
Ne nisi prav razumel. ?e bi menjal na 30.000 km pride v po?tev ena fla?ka.
V tvojem slu?aju pa zadostuje prvi? 1, v nadaljevanju pa 1/2.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Prosil bi, ?e lahko nekdo napi?e kako se uporablja zlatko oz. koliko se ga vlije ob menjavi olja. Ali se ga na za?etku vlije ve? in potem s?asoma manj? Avto je M6 136CD 2005.
Hvala
Tu je nekaj iz najnovej?ega navodila za uporabo.
Zamenjajte 5 do 10 procentov motornega in 10 procentov menjalnega olja z dodatkom.
Zgolj enkratna uporaba ni zadostna, postopek je najbolje ponoviti pri vsaki menjavi olja v enakem razmerju.
Dodaten nasvet:
V koliokr gre za manj?e intervale menjave olja se pri naslednji menjavi olja koli?ina zlatkota prepolovi.Polovi?ka velja tudi za normalno vo?ena vozila. Zgoraj navedenih do 10% se uporablja izjemoma pri zelo obremenjenih motorjih (tekmovalni namen). Tako da ena doza 250 ml gre v 4,75 l olja, kolikor ima ve?ina motorjev.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
uporablja se verjetno pred menjavo olja. Druga ?istila delujejo tako da preden menja? dolije? to not laufa? 10 min pa vse skupaj vlije? ven. pol pa da? noter novo olje mo mo?nosti z zlatko takim ali druga?nim
Tako je.
Kdaj pa bi naj "?istilca" dodal, po servisu ali pred servisom?
Strogo neposredno pred menjavo olja
S ?istilom ni dovoljeno voziti. Motor mora delovati na mestu na minimumu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Prej je bilo olje po 500-1000 ?e skor ?rno zdej pa kr skoz lepo prozorno. Kje je zdej tista svinajrija, ki bi po?rnila olje, ?e ne bi bilo 'zlatka' Sirius?
?istilo, ki sem ga zgoraj omenil nima istega efekta kot zlatko. Zlatko deluje na bolj?e delovanje tesnjenja z nanosom na povr?ine bata pa cilindra in z bolj?o viskoznostjo maziva na teh povr?inah, ki ga povzro?a temeljna sestavina aditiva. ?e dobro pogleda? je sedaj olje za nianso potemnelo. To je posledica ostankov umazanije pred menjavo. Po menjavi pa zlatko ne dovoljuje prodiranja stranskih produktov izgorevanja v motor. Torej zlatko ni o?istil motor, samo ne dovoljuje, da se olje ma?e.
Super cleaner pa spere umazanijo, ki se potem s starim oljem odstrani iz motorja. Odstrani tudi nabrane ne?isto?e v motorju in zaznavno izbolj?a delovanje motorja z izravnavo kompresije.
"Kaj se pa zgodi z motorjem, ki mu je nabrana svinjarija omogo?ala tesnjenje?
Verjetno isto kot takrat ko zamenja? proizvajalca olja pa za?ne avto kadit."
Umazanija v motorju ni koristna, vsaj tista na batnih obro?kih in v oljnih kanalih. Kovinski odpad in zgoreli ostanki goriva niso dobri za obrabo motorja Res je da po "pranju" lahko pride do izpiranja "koristne" umazanije na tesnilih in, da lahko pozneje opazimo nekoliko bolj masten motor, vendar, ?e v kombinaciji uporabimo pozneje zlatkota, pri te?jih slu?aji pa speciala, ne bo tega negativnega (pogojno re?eno) vpliva in olje bo, ?e posebej pri benzincih ?e dolgo ?isto, brez umazanije, ki zmanj?uje mazalno sposobnost in tako tudi ?ivljenjsko dobo motorja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vso svinjarijo ki se nabere pri dolgotrajni uporabi motornih olj, ?e posebej dexelije vam o?isti po enostavnem postopku: MOTOR Supercleaner iz bondove "?tale", skraj?ano ----bond CL za vsega 18,50?.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tefloni se dajo zamenjati brez demontaranja glave motorja. Potrebno je imeti ustrezno orodje, da se stare potegne ven. Odstrani se bregasta osovina, da je dostop do ventilov prost. Mislim, da je tudi kak forumovec, ki to zna narediti (mogo?e YavarYe???).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tko, da se kar spla?a (?e gledamo samo porabo) imat gume raje malo bolj napumpane kot pa premalo. Premalo napumpane gume so mi "odnesle" malo ve? kot 4? pri tem tanku. V enem letu torej bi bilo to cca 100? samo v gorivu.
To pa je bussines. Vlo?i? 0? in zaslu?i? 100? na leto .
A je ne bi prodajal za 20? po kosu, idejo namre?. Pa si na na "dobrem" ti, ?e bolj pa svetovani.
Je pa dobro sli?at. Pri tem smo ugodnej?em polo?aju mi, ki vozimo "mehke"
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
vseen mi je crknu akumulator preden sem prisel do servisa
no, sem sel na kolo, hop do btc-ja, kupil akumulator (yuasa 95Ah) placal 102 (s popustom za frajer-stranke , vzel testno mazdo 5, dal novi akumulator noter, sel domov, zamenjal akumulator, dal starega v mazdo 5, sel nazaj do btc-ja, vrnil stari akumulator in mazdo 5, vzel kolo in zdaj pisem na forumu
skratka: 95Ah, 102eur, mazda btc
Mogo?e bi bila druga?na pot ?e cenej?a.
Vzame? bicikl =>"pravac" BTC
Vzame? testno mazdo => "pravac" domov.
Vzame? iz testne akumulator in ga da? v svojo mazdo, v testno pa svojega.
Posku?a? v?gat (topel motor se la?e za?ene), ?e ne gre uporabi? kable in v?ge? testno mazdo.
"Pravac" BTC. Parkira? testno mazdo vrne? klju?e.
Vzame? bicikl => in hitro domov.
Rezultat. Ima? akumulator zastonj.
Samo hecal sem se
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Stric.... sej veliko vem, ampak ?e ve? pa ne vem. Eno meni popolnoma temno podro?je je galvanika oziroma. Zdej, ?e sm ustrelu totalnga kozla, se seveda opravi?ujem. Prebral sem vse ?e enkrat in mi je jasno ravno toliko kot prej. Torej, ?e si tok in podu?i? mojo nevednost... bom seveda zelo vesel. ALhko pa znanost obdr?i? zase, jasno.
Pe?k pa vseeno nebi kupoval, hvala....
******
jernic
28 Sep 2009, 08:18
Objavljeno #7
To komot lahko vidi? v vsakem pristani??u..
******
Zgoraj ti je jernic povedal, kje si lahko sistem ogleda?. Lahko pa tudi povpra?a? kakega mojstra, vzdr?evalca bark, da ti poka?e, kako je to izvedeno na ladjah, pa morda dobi? idejo za vgradnjo na avtomobilsko podvozje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Stikalo za izklop zadnjih senzorjev mislim da ni smiselno, razen ?e bo? vla?il prikolico. Takrat znajo biti senzorji sitni.
Ne, niso sitni, ker bi morali biti vezani na vzvratne lu?i in delujejo samo. ko se prestavi v vzvratno prestavo. In zato je treba paziti, da je vzvratna vedno vklopljena, ko se gre nazaj, tudi na strmini, ko avtomobil gre nazaj brez pomo?i motorja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Za za??ito ladijskih motorjev se uporablja magnezijava anoda.
Ta bi pri?la prav tudi za za??ito podvozja. Zakaj prihaja do te korozije? Povsod kjer se uporabljajo razli?ni metali, se v pogojih vlage spro?ajo glavanski tokovi, ki povzro?ajo korozijo. Pocinkano podvozje je za??iteno vse dokler ni za??ita po?kodovana. Ko pa se za??ita po?koduje (to se pogosto dogaja pri monta?i), se ob prisotnosti vlage spro?ijo ?ibki tokovi, ki najprej po?rejo cink nato pa, ko ni ve? za??iteno, razpada ?elezo.
Obstaja lestvica elektopotencialnega zaporedja kovin, ki pove, katera bo v kombinaciji z drugo v elektrolitu (v tem slu?aju je to vlaga) najprej stopljena.
Del lestvice :
Ca - Na - Mg - Al - Mn - Zn - Cr - Fe - Cd .......
?e vzamemo par iz zgornje lestvice se bo v pogojih vlage najprej stopila tista kovina, ki je na lestvici prva z leve strani, torej kombinacija Fe in Zn v prisotnosti vlage bo "po?rt" najprej Zn, nato pa Fe. ?e bi tej kombinaciji dodali Mg, bi Zn in Fe ostala cela dokler se ne stopi Mg.
Zato bi lahko za??itili podvozje z Mg anodo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tako, kot nepravilno delovanje EGR vetila vpliva na delovanje motorja in porabo, tudi njegova blokada v zaprtem polo?aju ni dobra. Pove?uje se poraba goriva in v zrak gre ve? NOx.
Torej je najbolj?a varianta "zahtevati" od EGR, da deluje pravilno. Temu je tudi namenjen.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zanimivi so "mojstri", ki ocenijo viskoziteto olja med prsti.
To mi je nekako podobno bosanskemu radarju za merjenje hitrosti, ki deluje na audio principu, torej po glasnosti in hitrosti pojemajna zvoka, ki ga dolo?a Mujo.
Zuum je v mejah omejitve, zuuum pa ?e predstavlja prekora?itev.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mogo?e ena neumesna. Danes zjutraj ?tartam avto, in gorita lu?ki za motor in DSC (avto z vijugami). N? jasno. V?eraj ko sem parkiral je bilo vse ok. Takoj sem pomislil, da sem kaj pobrbljal, ko sem nastavljal toleranco na potovalnem ra?unalniku.
Do Ljubljane to ni izginilo, zato sem ga med slu?bo peljal na celov?ko. Zapisana napaka je bila ta, da olje kao ni ve? dobro..oz. naj ne bi bilo. Servis sem delal 2000 km nazaj, mazda dexelia + Metabond Gold.
A je mo?no, da Zlatko kaj serje??
?eprav, potem sem se spomnil, da ko sem zve?er pri?el domov, sem v bistvu prekinil regeneracijo. Mogo?e zna bit to razlog?
Zlatko prav gotovo ne more biti vzrok za to napako.
DSC, ali Dinamic Stability Control je sistem za popravljanje napak voznika vo?nji, kjer elektonika deluje na zavore, volan in "gas" in tako popravi zana?anje vozila.
Da nisi pred kratkim pral vozilo na avtomatski pralni napravi, ki po?teno namo?i tudi podvozje avtomobila in tako tudi kabla?o do raznih senzorjev.
Zanimivo je tudi to, da tester zaznava "slabo olje" o DSC pa ni?. O?itno sistem sprejema mazanje z oljem pome?anim z nafto kot dobro in za motor koristno, zlatko pa mu ne "di?i".
Glede zlatkota lahko mirno spi?, glede dsc pa ne, ker lahko v dolo?enih pogojih "zleti?" s ceste.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pregledali smo vse komponente razen motorja. Vse je OK ampk motor ?e zmeraj olje ?re. Rezultat, na vsakem servisu ?e dodatno kupim 5 litrov olja....
V mojem primeru so "vejetno" oljni batni obro?ki. Kot sem ?e napisal, avto gre odli?no le to, da pri vsakem tankanju moram kontrolirati olje. Kar je tudi po Mazdinih standardih potrebno-za?eleno, baje je pa poraba 0,7 litra olja na 1000 km, "normalna"...
Glede na poreklo avtomobila je res mogo?e, da je pri?lo do obrabe, pove?anih tolernc med bati in cilindri in morda tudi slab?ega funkcioniranja batnih obro?kov (onesna?eni utori). Tudi meni ni jasna teorija slabih bakrenih podlo?k na injektorjih. ?e nastane izguba komresije zaradi pu??anja teh tesnil na injektorjih, je motor "usran" na zgornjem delu.
?e je poraba rezultat obrabe, pomaga aditiv old special (blagovno znamko poi??i sam), ki zaznavno zmanj?uje porabo olja.
Na tebi je, da se odlo?i?, kaj bo? preizkusil, ali menjavo podlo?k, ali uporabo aditiva, ali pa obe varianti, ?e po menjavi podlo?k ne bo rezultata.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Plin prav gotovo ne ?koduje motorju, kve?jemu mu koristi.
Debate v stilu, zakaj kupuje? avto, ki ga ne more? "hraniti" z namenskim gorivom so za mene nekoliko malome??anske, ?e posebej v dana?njih ?asih, ko je jasno, da je plin ekolo?ko sprejemljivej?i od ostlih dveh vrst goriva. ?e se pa upo?teva vo?nja za polovico cene v primerjavi z bencinom, je veliko vpra?anje koga "hranijo" z drugo polovico, ki jo zme?ejo za bencin.
In z mano se najverjetneje strinja kar neka ?lanov tega foruma, ki so pred kratkim vgradili plin v svoje "ko?ije".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kot sem ?e navedel ne gre za iste re?i, ?eprav je sistem do neke mere podoben. BMW ustvarja razli?ne stopnje odpiranja sesalnih ventilov enotno za vse cilindre, kar ima dolo?ene omejitve v delovanju. Fiat lahko krmili vsak ventil posebej in ima razpon odpiranja in zapiranja veliko ve?ji od BMW vanos sistema, saj odmikanje posameznega ventila dolo?a elektrohidravli?no. Ta sistem omogo?a krmiljenje in prilagajanje dotoka zraka za vsak cilinder posebej. V enem sesalnem taktu lahko pripre in ponovno odpre ventil in omogo?a bolj?e doziranje zraka. Ventil se pretvori v neko vrsto injektorja zraka in zato je na nek na?in sistem revolucionaren tako, kot je bilo revolucionarno odkritje sistema skupnega voda.
BMW ohranja loputo, ki sicer deluje druga?e kot pri "normalnih" motorjih. Pri Fiatu pa ta ni potrebna.
Kolikor se spomnim bo dvo-cilindri?ni turbo multiair motor iz 900 ccm izvlekel 115 KS ob zavidljivo nizki porabi in Euro 6 normativih onesna?evanja.
BMW-ji prav gotovo malo rabijo v primerjavi z mo?jo. Moj znanec ima 520i s 170KS in mu rabi v povpre?ju nekaj ?ez 7 l.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne bom trdil, da nima? prav v trditvi, da imajo nekaj pribli?no podobnega. Vendar je multiair sistem za benzince taka re?itev kot je skupni vod za dizle. Zanimivo je to, da sta oba sistema Fiatova iznajdba, le da je skupni vod dejansko prodal Boschu, drugega pa je za??itil. ?e ne bi sistema skupnega voda zaradi finan?ne stiske prepustil splo?ni uporabi, bi danes pobiral "davek" od vseh proizvajalcev dizel motorjev, tako pa...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Da namesto du?ilne lopute dozira pretok zraka spremenjliv hod ventilov..?
Ne,
to je novost. BMW in ?e nekateri drugi imajo mehani?ni variator faze odpirana in zapiranja ventilov, ki se ne more primerjati s fiatovo iznajdbo, katera omogo?a elektronsko krmiljenje vsakega sesalnega ventila posebej preko elektro-hidravli?nega solenoida. Poraba 100kw Mita (motor turbo 1,4) je v mejah 5,6 l/100, pri tem pa dosega standarde onesna?evanja skoraj Euro 6.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani