Skoči na vsebino
Krajši interval regeneracije
Napisano

@BiniMislim da ne boš rabil forumske pomoči, glede na to kako hitro ti menjaš avto. ;)

 

@AlexNe vemo vsega ja, vemo pa da tako kot laufa pri @Janez007 ni prav, pri njegovi vožnji so intervali regeneracij premajhni, če moja M6 z 295kkm še vedno zmore intevale med 150-200km pol bi morala njegova Mazda uspet 200km intervale z lahkoto.

Mislim pa da tudi če bo šel na pooblaščen servis mu ne bodo tega rešili, verjetno bodo rekli da je vse ok.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Ja lahko se samo menja, ni treba nič vnest.

Ne pa zdaj kupovat vse živo, na podlagi mojih opazk ;)

Sem ti samo napisal kaj mi je sumljivo, ni pa to končna diagnoza.

Jaz sem imel problem z senzorjem pretoka zraka MAF, ki je prikazoval nepravilne vrednosti, napake pa ECU ni zaznal.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Glede točke 2798 iz grafa pa nima veze če je na koncu regeneracije. 

Ker če greš gledat še ostale točke kjer ti vrednost MAF senzorja pade na 26kPa, ti na začetku grafa pade na 26 in je na začetku regeneracije, pol naslednja je t2798 na koncu druge regeneracije, pol imaš ttetjo regeneracijo kjer ni padca, in pol imaš četrto regeneracijo in padec vrednosti MAF proti koncu regeneracije. 

Nvm, meni je to sumljivo, in mi ni neke logike oz povezave zakaj padec vrednosti, mogoče sem tudi kaj spregledal. 

Prvo bi očistil MAF in z endoskopsko kamerco malo pogledal v notranjost sesalnega kolektorja če je slučajno fejst zapacan. 

Moram pogledat če je kaka procedura za prečekirat MAF če je ispraven. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Je ta izjava na osnovi analize podatkov? Je t"napaka" lahko zgolj posledica preveč sajastih oblog v EGR in kolektorju?

 

Obloge na EGRju lahko imajo take posledice ja, ker če je preveč saj se EGR ne zapira do konca in posledično gredo tudi izpušni plini mimo. 

Sem gledal pri tvojih podatkih in ti EGR zapira na 0% pod 93% obremenitvitvijo motorja (pospeševanje oz. Ko pohodiš gas) 

Tak da po podatkih iz dataloga ti EGR pravilno zapira, pod pogojem da je elektronika na egr izpravna. 🤔

Saje v sesalnem kolektorju lahko vplivajo na MAP senzor, ki je na sesalnem kolektorju. 

 

@Janez007verjetno si čistil  MAF senzor za pretok zraka?! MAF je na škatli zračnega filtra.

 

MAP senzor je pa senzor pritiska v sesalnem kolektorju, ti sti je pa na sesalnem kolektorju.

Poglej spodnje slike na prvi sliki je MAF, na drugi sliki je MAP😉

IMG_20210726_114356.jpg

IMG_20210726_114246.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

@Janez007sem malo pregledal tvoj datalog in opazil eno anomalijo v MAP senzorju.

Če pogledaš graf MAP senzorja v kPa imaš 3padce vrednosti, nisem pa uspel ugotovit zakaj bi bil ta padec, tudi nobene povezave z ostalimi senzorji ne najdem. 

Če pogledaš npr. Točko 2798, imaš na tej točki 2024rpm, MAP senzor pa vrednost pa 26kPa.

Medtem ko so med temi 3mi padci vrednosti cca 260-270kPa. 

IMG_20210726_093212.jpg

IMG_20210726_092551.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

 

Ja, to drži če se hitrjeje pelješ cca 180kmh+ se izvaja pasivna regeneracija, zato ker se izpuh oz. dpf segreje do te mere da se kurijo delci.

Je pa pri tem problem če z avto ni vse 100%, ker takrat pri taki vožnji tudi sam motor proizvaja dosti saj.

In če je recimo kaka napaka, bo avto proizvedel več saj kot jih bo skuril z pasivno regeneracijo, dpf se prekomerno polni in aktivne regeneracije so pogostejše, to se verjetno dogaja tudi @Janez007

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Ok. To je znano da dizli ne marajo kratkih voženj, ampak če @Janez007nima kratkih voženj in se mu to dogaja, je nekje napaka.

Problem je samo ta da je težko to napako ugotovit če sam ECU ne javlja nobene napake na kakem senzorju. 

Lahko je tudi egr, mogoče bi bilo dobro pri datalogu dodat še PIDe o egrju, recimo procent odpiranja in voltažo na egrju, pol mogoče lahko primerjamo kolk mora bit voltaža in če je kaka napaka. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje?
Napisano

@mazdaman2.generacija M6 bencinar nima posebnih zahtev glede olja, tak da načeloma lahko vliješ noter bilokatero 5w30.

Tudi obadva Divinola ustrezata in ju komot uporabiš. 

Lahko pa tudi kak Shell Helix Ultra, Mobil ESP, tudi Mazdino olje ni slabo. 

Glede na nezahteven motor priporočam tisto 5w30 olje ki ga dobiš ceneje 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hmja, po moje ne preverja kvalitete olja, ampak ima Ecu nek algoritem iz katerega izračuna življensko dobo olja. Npr. Število vžigov, prevoženi kilometri, povprečna hitrost v teh kilometrih... 

Je pa ta računska življenska doba olja v novejših motorjih nerealna, kar vidimo že po analizi s kapljico olja, kaj šele z laboratorijsko analizo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Žal tehnično gledano, ti noben režim vožnje ne bo očistilo saj iz kolektorja, egrja...

Edina varianta je fizično čiščenje. 

Sem pa pri moji M6 opazil da ji ne paše ne cincanje s prenizkimi rpm in  ne pedal to the metal variante. 

Najbolj ugodno na interval regeneracije pri meni vpliva normalno pospeševanje do 3000rpm, in konstantna vožnja 130-140kmh, pri vseh ostalih režimih pa se interval skrajšuje. 

Ne pa jemat mot avto za referenco ker je star 2.0dizel z 295kkm, tak da material ni glih nov. 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Jaka32Glede čistilne sposobnosti tvojega olja še imaš nekaj rezerve, glede na izmerjena območja bi ocenil da bo olje opravljalo čistilno funkcijo še kakih 4-5kkm.

Ti pa zelo kvari olje gorivo (bencin) v olju, ocenjujem na 2-3%, zato je olje boljše menjat malo prej. 

Moje priporočilo menjat na 12kkm, oz najkasneje 15kkm, zaradi goriva. 

Koliko % ti kaže avto za olje? 

Kakšen je režim tvoje vožnje relacija, ac, mesto? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Glede olja Dexelia pa moram zaupati mehaniku, da ima normative 5W30 DPF ACEA C3. Dopuščam možnost, da imaš tudi ti prav, ampak dokaza nimam prav nobenega razen te slikce, ki si jo pripopal in je celo vprašanje, če sploh ali še drži. Serviserju (da ne bo pomote - ni uradni servis) pa tudi ne morem gledati pod prste, saj nisem inšpektor. :)

Kaj je vlil notri (ni odpiral plastenk, kot to menda delajo v BTC), ampak je olje vzel in nekega soda zadaj ... Vprašanje, ali obstaja sploh kakšen laboratorij na svetu, ki bi znal ugotoviti, katero olje je bilo vlito v avto, sedaj po 3.000 prevoženih km.

 

Glede olja, seveda lahko ima vsak svoje mnenje. 

Ti pa prilagam uradne dopise od Mazde glede Mazdinega olja, eden dokument je od Mazde Švice kjer so obveščali stranke o novem Mazdinem olju ki nadomešča Dexelio, en dokument pa je uradni dopis za serviserje, kjer se pravtako poudarja na uporabo ustreznega novejšega Mazdinega olja. 

 

Seveda so dokumenti še vedno veljavni, in tudi v novejših servisnih navodilih, so predpisana olja Mazda Original Oil 0w30/5w30 za dizle. 

Ja mehanik pa ok ima verjetno specifikacije 5w30 ACEA C3 olje, ampak, hočem samo dopovedat da Dexelie več ziher nima ker je ne delajo že 10let,če ima Mazda original oil pa ok, je nalil pol isto olje kot je bilo na prejšnjem servisu in zato ne more imeti vpliv na regeneracijo. 

 

Laboratorij pa ti lahko vsak ki se ukvarja z analizami preveri kako je olje v motorju. Primerjajo se podatki iz analize novega olja z podatki rabljenega, primerja se IR spekter, in se takoj vidi če je Mazdino olje ali pa Castrol.... 😉

 

 

 

Screenshot_20210720_094606_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210720_094504_com.google.android.apps.docs.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Prej Mazda olje 5W30, potem pa DEXELIA 5W30 DPF ACEA C 3. Nisem ga dal na jezik, ampak tako je napisano na računu oz rečeno.

 

Se pravi si imel prej isto olje kot zdaj!

Zakaj bi se ti naj pol z istim oljem regeneracije spremenile?

Se pravi mora biti napaka drugje. ;)

DEXELIA ne obstaja že od leta 2012, se pravi že cca 10 let Dexelie ne delajo več, namesto Dexelie je Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30.

Na računu pa sicer nevem zakaj ampak PIŠE NAPAČNO ker kot rečeneo Dexelie več 10 let ne proizvajajo in je ne moreš kupit. Kateri servis ti je to izdal račun??? Jaz bi jih resno vprašal kaj so mi zaračunali za olja ki ga že 10let ni v proizvodnji in če bi npr. bilo še vedno za dobit bi bilo neustrezno za Skyactive-D motor! Prav zaradi Skyactive motorjev so šli spremenit tudi motorna olja!

Nvm no meni se zdi to od pooblaščenega servisa prav šalabajzersko da ne vejo kaj vlivajo oz važno da prodajo in nekaj piše na računu.

 

BTW : Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 je ACEA C2 specifikacije. Dexelia Ultra DPF 5w30 pa je bila ACEA C1 specifikacije.

MAZDA OIL TABELE tabellenkopfzuref.12-9aj3tv2.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

@AlexGlede porabe goriva bi morala biti poraba najmanjša na Mazdinem 5w30 olju, ker ima znižano HTHS viskoznost (2,9mPas) in tudi KV40 ter KV100 viskoznosti so najnižje od teh treh olj.

Mazda Ultra DPF 5w30 ima HTHS=2,9; KV40=61,30; KV100=10,70; SA=0,80

Motul X-Clean+ 5w30; HTHS=3,5; KV40=64,1; KV100=11,36; SA=0,61

Ravenol VMP 5w30, HTHS=3,7; KV40=72,63; KV100=12,17; SA=0,70

 

Po domače povedano Mazdino olje je najredkejše in bi morala poraba goriva biti najmanjša, Z Ravenol VMP pa je najgostejše in bi morala biti poraba najvišja.

Glede Sulfatnega pepela ima pa Motul X-Clean najmanj (0,61), Mazdino olje pa največ (0,80).

Pri tebi mislim da je težava za pogostejše regeneracije nekje drugje, ker samo od olja ne more biti razlika med regeneracijami 50km ali več, kvečjemu bi rekel da bi lahko bila razlika kakih 20-30km. Sulfatni pepel ima večji vpliv na DPF dolgoročno, se pravi čez XXXkm se nabere preveč pepela ki ne izgori iz DPFa. Na intervale med regeneracijami ima manjši vpliv, nekj 20-30km mogoče, da bi pa se za polovico povečali ali  zmanjšali intervali pa je težko verjetno.

Že to da bi imel z Ravenolom pogostejše regeneracije, kljub manjši vsebnosti sulfatnega pepela, tudi količina aditivov (zink, fosfor in kalcij, ki tvorijo škodljiv pepel)  v samem olju je pri Ravenolu manjša od količine v Mazdinem olju, količina teh aditivov je skoraj enaka kot v Motulu. Ostali aditivi molibden in bor pa nimajo nekega vpliva na tvorjenje pepela.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Torque PRO seznam dodatnih PID-ov
Napisano
pred 2 urama je x-layer napisal:

Ok, vprašal sem zato, ker ima sodelavec Tiguana in mu je crknil ležaj. Po števcu bi naj imel 120k kilometrov...

Mogoče veš še to, je te podatke možno spreminjati? Ali je to možno samo brati?

 

ZA VW je VCDS in s tem lahko speminjaš oz. delaš vse kot na servisu.

Torque pa je samo za branje, napak in PID-ov oz. podatkov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Torque PRO seznam dodatnih PID-ov
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zanimivo se mi zdi, da je pretvorbeni faktor iz enot g/l v odstotke enostavno x10.

 

Torej sploh ne rabim gledat obeh, ker je drugi (v %) z 10 pomnožena vrednost prvega.

 

Pozna kdo PID za prevožene kilometre po števcu?

 

Evo ti 😉

 

PREVOŽENI KILOMETRI 

Name: Total distance
Short Name: TOTAL DIS
PID: 22dd01
Equation: (A<16)+(B<8)+C
Min: 0.0
Max: 500000.0
Units: km

OBD header: 7E0

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Tudi jaz bi se lotil te analize, zanima pa me, kako se odvzame olje? Mora biti avto hladen, ogret? Prvi poteg šipke obrišemo, ali kar s prve damo na papir?

 

Ja ogret mora biti, drgač pa maš na prvi strani te teme navodila, kaj in kako. Sem naložil na Gdrive. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@Sishi tale vzorec zgleda za te kilometre zelo slabo, ZAMENJAJ OLJE!

Glede na to da se območja kapljice več ne ločujejo, pomeni da je preveč nečistoč v olju in olje več ne more zadrževati nečistoč. 

Prisotno je tudi dosti goriva v olju, ocenjujem na podobno količino kot pri meni cca 5-6%. 

Vidi se tudi nazobčanost vzorca, kar nakazuje na prisotnost vode. 

Voda v olju v tvojem primeru je lahko na račun krajših voženj. 

Moje priporočilo pa menjaj olje čimprej! 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.