@BiniMislim da ne boš rabil forumske pomoči, glede na to kako hitro ti menjaš avto.
@AlexNe vemo vsega ja, vemo pa da tako kot laufa pri @Janez007 ni prav, pri njegovi vožnji so intervali regeneracij premajhni, če moja M6 z 295kkm še vedno zmore intevale med 150-200km pol bi morala njegova Mazda uspet 200km intervale z lahkoto.
Mislim pa da tudi če bo šel na pooblaščen servis mu ne bodo tega rešili, verjetno bodo rekli da je vse ok.
Glede točke 2798 iz grafa pa nima veze če je na koncu regeneracije.
Ker če greš gledat še ostale točke kjer ti vrednost MAF senzorja pade na 26kPa, ti na začetku grafa pade na 26 in je na začetku regeneracije, pol naslednja je t2798 na koncu druge regeneracije, pol imaš ttetjo regeneracijo kjer ni padca, in pol imaš četrto regeneracijo in padec vrednosti MAF proti koncu regeneracije.
Nvm, meni je to sumljivo, in mi ni neke logike oz povezave zakaj padec vrednosti, mogoče sem tudi kaj spregledal.
Prvo bi očistil MAF in z endoskopsko kamerco malo pogledal v notranjost sesalnega kolektorja če je slučajno fejst zapacan.
Moram pogledat če je kaka procedura za prečekirat MAF če je ispraven.
@Janez007sem malo pregledal tvoj datalog in opazil eno anomalijo v MAP senzorju.
Če pogledaš graf MAP senzorja v kPa imaš 3padce vrednosti, nisem pa uspel ugotovit zakaj bi bil ta padec, tudi nobene povezave z ostalimi senzorji ne najdem.
Če pogledaš npr. Točko 2798, imaš na tej točki 2024rpm, MAP senzor pa vrednost pa 26kPa.
Medtem ko so med temi 3mi padci vrednosti cca 260-270kPa.
Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.
Ja, to drži če se hitrjeje pelješ cca 180kmh+ se izvaja pasivna regeneracija, zato ker se izpuh oz. dpf segreje do te mere da se kurijo delci.
Je pa pri tem problem če z avto ni vse 100%, ker takrat pri taki vožnji tudi sam motor proizvaja dosti saj.
In če je recimo kaka napaka, bo avto proizvedel več saj kot jih bo skuril z pasivno regeneracijo, dpf se prekomerno polni in aktivne regeneracije so pogostejše, to se verjetno dogaja tudi @Janez007
Ok. To je znano da dizli ne marajo kratkih voženj, ampak če @Janez007nima kratkih voženj in se mu to dogaja, je nekje napaka.
Problem je samo ta da je težko to napako ugotovit če sam ECU ne javlja nobene napake na kakem senzorju.
Lahko je tudi egr, mogoče bi bilo dobro pri datalogu dodat še PIDe o egrju, recimo procent odpiranja in voltažo na egrju, pol mogoče lahko primerjamo kolk mora bit voltaža in če je kaka napaka.
Hmja, po moje ne preverja kvalitete olja, ampak ima Ecu nek algoritem iz katerega izračuna življensko dobo olja. Npr. Število vžigov, prevoženi kilometri, povprečna hitrost v teh kilometrih...
Je pa ta računska življenska doba olja v novejših motorjih nerealna, kar vidimo že po analizi s kapljico olja, kaj šele z laboratorijsko analizo.
Žal tehnično gledano, ti noben režim vožnje ne bo očistilo saj iz kolektorja, egrja...
Edina varianta je fizično čiščenje.
Sem pa pri moji M6 opazil da ji ne paše ne cincanje s prenizkimi rpm in ne pedal to the metal variante.
Najbolj ugodno na interval regeneracije pri meni vpliva normalno pospeševanje do 3000rpm, in konstantna vožnja 130-140kmh, pri vseh ostalih režimih pa se interval skrajšuje.
Ne pa jemat mot avto za referenco ker je star 2.0dizel z 295kkm, tak da material ni glih nov.
@Jaka32Glede čistilne sposobnosti tvojega olja še imaš nekaj rezerve, glede na izmerjena območja bi ocenil da bo olje opravljalo čistilno funkcijo še kakih 4-5kkm.
Ti pa zelo kvari olje gorivo (bencin) v olju, ocenjujem na 2-3%, zato je olje boljše menjat malo prej.
Moje priporočilo menjat na 12kkm, oz najkasneje 15kkm, zaradi goriva.
Glede olja Dexelia pa moram zaupati mehaniku, da ima normative 5W30 DPF ACEA C3. Dopuščam možnost, da imaš tudi ti prav, ampak dokaza nimam prav nobenega razen te slikce, ki si jo pripopal in je celo vprašanje, če sploh ali še drži. Serviserju (da ne bo pomote - ni uradni servis) pa tudi ne morem gledati pod prste, saj nisem inšpektor.
Kaj je vlil notri (ni odpiral plastenk, kot to menda delajo v BTC), ampak je olje vzel in nekega soda zadaj ... Vprašanje, ali obstaja sploh kakšen laboratorij na svetu, ki bi znal ugotoviti, katero olje je bilo vlito v avto, sedaj po 3.000 prevoženih km.
Glede olja, seveda lahko ima vsak svoje mnenje.
Ti pa prilagam uradne dopise od Mazde glede Mazdinega olja, eden dokument je od Mazde Švice kjer so obveščali stranke o novem Mazdinem olju ki nadomešča Dexelio, en dokument pa je uradni dopis za serviserje, kjer se pravtako poudarja na uporabo ustreznega novejšega Mazdinega olja.
Seveda so dokumenti še vedno veljavni, in tudi v novejših servisnih navodilih, so predpisana olja Mazda Original Oil 0w30/5w30 za dizle.
Ja mehanik pa ok ima verjetno specifikacije 5w30 ACEA C3 olje, ampak, hočem samo dopovedat da Dexelie več ziher nima ker je ne delajo že 10let,če ima Mazda original oil pa ok, je nalil pol isto olje kot je bilo na prejšnjem servisu in zato ne more imeti vpliv na regeneracijo.
Laboratorij pa ti lahko vsak ki se ukvarja z analizami preveri kako je olje v motorju. Primerjajo se podatki iz analize novega olja z podatki rabljenega, primerja se IR spekter, in se takoj vidi če je Mazdino olje ali pa Castrol.... 😉
Prej Mazda olje 5W30, potem pa DEXELIA 5W30 DPF ACEA C 3. Nisem ga dal na jezik, ampak tako je napisano na računu oz rečeno.
Se pravi si imel prej isto olje kot zdaj!
Zakaj bi se ti naj pol z istim oljem regeneracije spremenile?
Se pravi mora biti napaka drugje.
DEXELIA ne obstaja že od leta 2012, se pravi že cca 10 let Dexelie ne delajo več, namesto Dexelie je Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30.
Na računu pa sicer nevem zakaj ampak PIŠE NAPAČNO ker kot rečeneo Dexelie več 10 let ne proizvajajo in je ne moreš kupit. Kateri servis ti je to izdal račun??? Jaz bi jih resno vprašal kaj so mi zaračunali za olja ki ga že 10let ni v proizvodnji in če bi npr. bilo še vedno za dobit bi bilo neustrezno za Skyactive-D motor! Prav zaradi Skyactive motorjev so šli spremenit tudi motorna olja!
Nvm no meni se zdi to od pooblaščenega servisa prav šalabajzersko da ne vejo kaj vlivajo oz važno da prodajo in nekaj piše na računu.
BTW : Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 je ACEA C2 specifikacije. Dexelia Ultra DPF 5w30 pa je bila ACEA C1 specifikacije.
@AlexGlede porabe goriva bi morala biti poraba najmanjša na Mazdinem 5w30 olju, ker ima znižano HTHS viskoznost (2,9mPas) in tudi KV40 ter KV100 viskoznosti so najnižje od teh treh olj.
Mazda Ultra DPF 5w30 ima HTHS=2,9; KV40=61,30; KV100=10,70; SA=0,80
Po domače povedano Mazdino olje je najredkejše in bi morala poraba goriva biti najmanjša, Z Ravenol VMP pa je najgostejše in bi morala biti poraba najvišja.
Glede Sulfatnega pepela ima pa Motul X-Clean najmanj (0,61), Mazdino olje pa največ (0,80).
Pri tebi mislim da je težava za pogostejše regeneracije nekje drugje, ker samo od olja ne more biti razlika med regeneracijami 50km ali več, kvečjemu bi rekel da bi lahko bila razlika kakih 20-30km. Sulfatni pepel ima večji vpliv na DPF dolgoročno, se pravi čez XXXkm se nabere preveč pepela ki ne izgori iz DPFa. Na intervale med regeneracijami ima manjši vpliv, nekj 20-30km mogoče, da bi pa se za polovico povečali ali zmanjšali intervali pa je težko verjetno.
Že to da bi imel z Ravenolom pogostejše regeneracije, kljub manjši vsebnosti sulfatnega pepela, tudi količina aditivov (zink, fosfor in kalcij, ki tvorijo škodljiv pepel) v samem olju je pri Ravenolu manjša od količine v Mazdinem olju, količina teh aditivov je skoraj enaka kot v Motulu. Ostali aditivi molibden in bor pa nimajo nekega vpliva na tvorjenje pepela.
Tudi jaz bi se lotil te analize, zanima pa me, kako se odvzame olje? Mora biti avto hladen, ogret? Prvi poteg šipke obrišemo, ali kar s prve damo na papir?
Ja ogret mora biti, drgač pa maš na prvi strani te teme navodila, kaj in kako. Sem naložil na Gdrive. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@BiniMislim da ne boš rabil forumske pomoči, glede na to kako hitro ti menjaš avto.
@AlexNe vemo vsega ja, vemo pa da tako kot laufa pri @Janez007 ni prav, pri njegovi vožnji so intervali regeneracij premajhni, če moja M6 z 295kkm še vedno zmore intevale med 150-200km pol bi morala njegova Mazda uspet 200km intervale z lahkoto.
Mislim pa da tudi če bo šel na pooblaščen servis mu ne bodo tega rešili, verjetno bodo rekli da je vse ok.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani