Boss to da bi sam neki ustvarjal, mi ni najbolj v?e?. Se mi nekako ne da + ne ukvarjam se ravno preve? z avtomobili
ZMAJ: Zdej Boss je precej bolj dramati?no napisal kaj je to, ti pa malo bolj v easy Kaj je sedaj res? Mogo? bi se res lahko oglasil pri Lavi, ?e ne drugega bodo vsaj pogledali in povedali.
Ob menjavi gum mi je tko na 2 dni za?el piskat senzor, da je prazna guma. Ni bilo potrebno biti pretiran mojster, da sem ugotovil da pu??a leva prednja guma (v 2 dneh je padlo za 0,5 bara). Vulkanizer je hitro ugotovil da pu??a ventil?ek.
Sedaj ta ventil?ek je tisti s senzorjem. Verjetno mi drugega kot uradni servis ne ostane? Sto?ek pa verjetno 40 eur + delo?
Samo na aux das in play na telefonu. A das na aux oz bt meni - tam kjer je Bt na avtoradiu?
Verjetno ne bo ?lo. Mazda ta letnik (pred faceliftom) ni podpirala music over BT. Telefon se spari in delajo klici, muske pa ne more? predvajat preko BT-ja. Verjetno iz istega razloga ne gre vodenje preko navigacije.
predvidevam ta ti priganja? ko je motor ?e topel ne?
nisem nikoli izkusil tega problema EGR v ?ivo a po prebranem tukaj ?e je zapackan ali podobno zna nagajat.
Zra?ni / naftni filter je pa kdaj bil menjan? Vseeno vr?i ?e u? na zra?nega, ter re?e, ?e je kje kak led (?e ma? avto zunaj)
Mislim da je batko EGR majster. ?e je to, se ga samo spuca ali blindira, ampak zgolj ugibam.
Res je mrzlega ne priganjam. Do AC, ko sem ga priganjal je cca. 25km (?iri-Vrhnika) in se je ?e lepo segrel. Avto je pa zunaj ja, toda pod nadstre?kom.
Redni servis je bil narejen na 140k km. V opisu je pisalo:
Torej danes sem prvi? v tem hudem mrazu v LJ (v LJ se 2 vozila, da je pa? ceneje). No avto je deloval dokaj normalno, dokler nisem ?el pri Vrhniki prehitevat in opazil, da no?e normalno vle?t.
No potem po vrhniki sem lahko normalno speljeval in vozil, na AC pa isti problem. Nisem mogel normalno pospe?it. 120 km/h sem lahko vzdr?eval toj blo pa to. V obrate zaradi kolone nisem mogel na?opat. Ko sem dodal gas je avto za?el cukat.
No potem sopotnika na Be?igradu odlo?im, na dovozu nazaj na AC ga malo nati?im v obrate (malo je cukalo) potem pa se je nekako odprlo in je avto normalno vlekel.
Torej ali je kriv mraz (pri nas je blo zjutraj -16) ali (bog ne daj) je kaj krepalo?
P.S. : ?e kdo spregleda, avto je Mazda 6 2009 letnik, dizl 2.0 140 konjev
Lahko je problem na stikalu in ti ne sklene kontakta. Lahko se pa vezje pri pritisku na gumb toliko premakne, da ni kontakta z baterijo.
Baterijo bom ?el drug teden novo kupit pa probam. Kontakt pa dvomim da se prekine, ker sem samo to vezje ti??al na baterijo in pritisnil gumb...pa isto ni bilo efekta.
Ce ti odklepa in ti noce zaklenit, je nekaj narobe z tipko na kljucu, priovaj ga odpret in poglej kaj je notri. Mogoce je kdaj prisla vlaga v njega in ima zdaj slab spoj. Drugo ne more bit v tem primeru
sam isto zmatram....je kak?na ve?ja znanost odpret ta klju? ali je simpl?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko bom mel naslednji servis (na 180.000 km) bom kar k pelkotu zapeljal (ne da se mi ve? na redni servis) pa mi bo ?e to naredil
Povezava za deljenje
Deli na druge strani