Skoči na vsebino

?e v?asih dela, ob?asno pa ne, je verjetno nekje slab kontakt? Stikalo na lu?i je svedea vedno v ON poziciji. Prepri?an sem bil, da je pregorela ?arnica (nitka je bila sicer cela), a tudi z novo ?arnico ni bilo ni? bolje. Nato je kar naenkrat teden dni normalno delala, sedaj pa ?e nekaj dni ne ve?. ?arnica je OK.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Engine inspection required
Napisano

Je senzor za pritisk olja in sito potro?ni material? Po mojem mnenju ne, razen ?e je kje v drobnem tisku to posebej omenjena. ?e je avto ?e v tovarni?ki (in ne podalj?ani BS) garanciji, bi osebno vztrajal pri menjavi na stro?ke proizvajalca.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

SBS, SCBS, sistem za zaviranje v sili
Napisano

Torej, kriteriji, ki morajo biti izpolnjeni, da SCBS deluje. Predvsem zadnji pogoj je WTF. Verjetno si gre razlagati, tako, da ne sme? biti sredi manevra, da lovi? avto, ki gre po?ez. :) (Vir: mazda si . priro?nik za mazdo 6 (pre 2015):

 

V naslednjih primerih bo samodejno zaviranje SCBS dejavno:
?   Motor deluje.
?   Prikazovalnik na instrumentni plo?i ne opozarja, da bi bilo potrebno sistem
pregledati ali da ga ni mogoe uporabljati.
?   Hitrost vozila je med 4 in 30 km/h.
?   Samodejno zaviranje SCBS ni izklopljeno.
?   Delovanje DSC ni izklopljeno s stikalom DSC OFF.
?   Regulacija dinamine stabilnosti DSC ni okvarjena.
?   Voznik ne uporablja namerno pedala za plin, volana ali zavor

 

Samodejno zaviranje SCBS zaznava vozilo, ki vozi spredaj, z oddajanjem skoraj infrarde?ega laserskega ?arka in s sprejemanjem ?arka, ki se odbije od vozila; s pomojo ?arka izvede meritve. Zaradi tega samodejno zaviranje SCBS morda ne bo delovalo v naslednjih primerih:

?   Zaradi oblike vozila, ki vozi spredaj, je odboj laserja neustrezen.
?   Vozilo pred vami je zelo umazano.
?   V zelo slabih vremenskih razmerah kot so de?, megla ali sneg.
?   Kadar deluje pralnik vetrobranskega stekla ali kadar v de?ju brisalca
vetrobranskega stekla ne delujeta.
?   Vetrobransko steklo je umazano.
?   Volan ste obrnili do konca v levo ali desno ali hitro pospe?ujete in ste pri?li zelo
blizu vozila pred vami.
?   Tovorna vozila z nizkimi tovornimi prikolicami, zelo poasna vozila in zelo
visoka vozila.
?   Vozila doloenih oblik, npr. vozilo za vleko ali prevoz drugih vozil.

V naslednjih primerih samodejno zaviranje SCBS morda ne bo normalno delovalo.
?   V prtlja?nem prostoru ali na zadnjih sede?ih se nahaja te?ka prtljaga.
?   Kadar obstaja mo?nost delnega stika z vozilom ali oviro pred vami.
?   Pri vo?nji po zelo ovinkasti cesti, pri vstopu ali izstopu iz zavoja, pri vo?nji
v gne?i zaradi nezgode, okvarjenega vozila ali zaradi polo?aja va?ega vozila pri
menjavi voznega pasu.
?   Dalj?i tovor je pritrjen na stre?ne nosilce in zastira lasersko tipalo.
?   Izpu?ni plini vozila pred vami, prah, sneg ali vodne pare iz kanalov, pr?enje vode
v zraku.

V naslednjih primerih lahko samodejno zaviranje SCBS postane dejavno, ker
lasersko tipalo oviro zazna kot vozilo pred vami.
?   Predmet na cesti se nahaja na vstopu v zavoj.
?   Po nasprotnem voznem pasu se vam iz zavoja pribli?uje vozilo.
?   Kovinski predmeti, izbokline ali ?trlei predmeti na cesti.
?   Pri vo?nji skozi cestninsko postajo.
?   Pri vo?nji pod plastino zaveso ali zastavo.
?   Plastini predmeti, npr. stebri signalizacije.
?   Enosledna vozila, pe?ci, ?ivali ali drevesa ob cesti.

?e je katera izmed pnevmatik preve? izrabljena, sistem morda ne bo deloval
pravilno. ?e so pnevmatike ustrezne in glavna opozorilna lu?ka sveti ?e naprej,
poskrbite za pregled vozila na poobla?enem servisu vozil Mazda.

 

Torej je med mnogimi vrsticami razbrati, da je ve?ja verjetnost, da sistem ne bo deloval, ?e bo nastopil kriti?en trenutek. :unsure:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

SBS, SCBS, sistem za zaviranje v sili
Napisano

Zanimivo, meni ni? ne piska, edino zadnji trenutek mo?no zabremza (in obvestilo, da je zabremzal izpi?e na armaturi) oz. pomaga, ?e sam ne pritisnem dovolj na bremzo. Do sedaj dvakrat preizkusil, nasprotnik je bil betonski zid - z dovolj rezerve. Enkrat se mi je pa med vo?njo zgodilo, da je avto zabremzal, a je bilo za moje pojme do riti desno zavijajo?ega avta pred menoj ?e ve? kot dovolj prostora (hitrost cca. 25-30 km/h), sem pa ?e sam zaviral iz cca. 60 km/h in nato nadaljeval vo?njo naravnost.

 

Nikakor mi ne deluje kot sistem, ki bi mu zaupal kaj dosti, sploh ker glede na izku?nje ali res pozno reagira, ali pa prezgodaj. Pa ?e redko se v RL zgodi, da je karambol zaradi naleta med 4 in 30 km/h. ?e bi delalo do vsaj 60 km/h bi bilo idealno. ?e se ne motim, je v avtih od 2015 dalje sistem nadgrajen in deluje do 80 km/h.

 

@Alex/Jest/CBB, oz. ostali z novej?imi, do 80 km/h delujo?imi sistemi, ste ?e preizku?ali?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

elektronska ročna
Napisano

A hill holder, to pa ja. Auto hold je pa pri nemcih da ni treba drzati bremze kovstojis z avtomatikom

No to ja

 

S tem, da je vsaj pri VW tako, da imajo tudi avti z ro?nim menjalnikom elektronsko ro?no in auto-hold gumb. Ni nujno, da je DSG.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

elektronska ročna
Napisano

Verjetno ni pri vseh znamkah enako. Pri R scenicu 3 se jo da z vzvodom sprostiti ali pa jo odtegniti potem, ko si ?e ugasnil avto, ?e ve? da bo avto dlje ?asa stal in te skrbi, da bo akumulator prazen oz. da bi ti ro?na "prijela".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GJ - logika odpiranja prtlja?nika
Napisano

Torej, ob delujo?em avtu se prtlja?nika ne da odpreti, ne glede na to, ali so ostala vrata od znotraj zaklenjena ali ne. Verjetno zaradi varnosti, da recimo nepridiprav ne bi odprl prtlja?nika avta, stoje?ega na semaforju... Malce me to moti, ker v tem delu Evrope dejansko ni tovrstnih skrbi...

 

Kjer pa ta logika odpove je, ?e se zaradi start-stop motor ugasne. Tedaj je za?uda prtlja?nik mogo?e normalno odpreti.

 

Meni bi prej ustrezalo obratno ali pa vsaj tako, da prtlja?nik ostane vedno zaklenjen ob delujo?em motorju oz. tudi ob aktivnem start/stop.

 

Navodil ?e nisem gledal, ampak si predstavljam, da je to feature avta in ne stvar, ki bi se jo dalo nastaviti. Ima morda kdo izku?nje s to specifiko?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 akumulator!
Napisano

80 Ah AGM (torej za avte s start stop) bi moral dobiti za cca. 150 EUR. Vgradnja ni nek bavbav.

 

Ali je akumulator ?e poseben pri avtih, ki imajo i-eloop ali je vsak AGM dober?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.