?e enkrat, kaj re?e DPF filter na aditiv? Kateri je ta aditiv ki ga je priporo?il Ar?on?
Kolega, ki mi je svetoval ta aditiv ima Tucson-a in je imel probleme z DPF-jem, odkar uporablja ta aditiv "pribli?no 15.000 km prevo?enih", so vsi problemi izginili. Po moje ?e njemu ne ?kodi, ne bo tudi Mazdi ?kodilo.
Jaz moji mazdi dodajam aditiv od Ar?ona iz Ren?, ki je namenjen mazanju injektorjev. Preden sem ga za?el uporabljati, je en injektor klenkal in tolkel, da ga je bilo grdo sli?ati. Od kar dodajam ta aditiv "1dcl na 50 litrov nafte", je injektor popolnoma uti?al in avto spet vle?e kot mora. Proval sem cel kup aditivov, nobeden pa mi ni re?il problema razen zgoraj omenjenega.
Obstajajo ?estke, ki jih noben univerzalni tester ne prebere ampak samo original mazda, zakaj tako? Ne vem.
Jaz imam univerzalni tester, ki gre v vse ?estke in v vse elektronike "motor, airbag, klima, webasto, abs, xenon". Problem je v tem da imajo mazde Denso elektoniko, evropski avti pa Bosch in Siemens. Ve?ina univerzalnih testerjev denso protokola ne podpira. Kar se ti?e pa ELM327, mislim da samo najnovej?a verzija 1.4, podpira mazdo 6, pa ?e to nisem 100% siguren.
kako naj zdaj ugotovim al je res vztrajnik al ne? bil pri mehaniku pa ni vedu kaj bi bilo to tresenje???
Na moji Mazdi ko je bil vztrajnik na koncu, se mi je poznalo na tempomatu. Ko sem vozil po klancu navzdol in sem imel vklopljen tempomat se je a avto rahlo zaletaval. Po menjavi vztrajnika je to nihanje prenehalo. to bi bilo mogo?e za provati.
katero mehaniko pa treba naro?it za upgrade webasta?Oz. kaj si naro?il z ebaya? Ni mi jasno kaj treba vse kupit, da lahko to zmontira?...jasno mi je le da treba najprej nadgradit mehaniko in nato se odlo?at za urco al daljinca smile.gif ...
Ne je enostavno, odstranimo spodnji del zadnjega sede?a, pod njim najdemo pokrov ki ga odstranimo z ?tirimi vijaki. Pod pokrovom pa najdemo cevi ki jih odklopimo in odvihemo veliko plasti?no matico, ki dr?i pritrjen pokrov na rezervar. Ko so vse cevke in kabel od elektrike odklopljena potegnemo vse skupaj ven ??istimo spihamo in vrnemo nazaj.
Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve?
Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve?
ja pod zadnjim sede?em, ma ni pumpe samo plov?ek in sito. Ma na situ bi moral biti en ?ep, ki ga na mojem avtu ni bilo in so skozi tisto luknjo hodile smeti v filter pri motorju. Zdaj sem tisto luknjo zapru z vijakom tako da ne morejo smeti ve? mimo filtra...upam da bo mir.
?e ki svojih slik nimam, bom dal par slik ki sem na?el na italijanskem forumu...moj filter je bil ?e slab?i od tega na sliki
Jaz imam tudi Densove ?obe, pred ?estimi meseci sem imel tudi jaz problem z dvemi ?obami, pa sem jih na spletu iz anglije kupil dve rabljeni in mi delajo super, zdaj mi gre spet po?asi h vragu ena od mojih original tako da bo treba spet v nakup. Ma takrat sem nakaj iskal pa menda je par ljudi ki renovira denso ?obe v Sloveniji, provaj malo pobrskati po netu.
Danes sem se lotil ?istiti filter v rezervarju od goriva in ko sem ga povlekel ven me je skoraj kap, na njemu je bilo za celo pest smeti. Sicer ima avto 180.000 km in ga pred mano ni noben tikal, ampak vseeno se mi zdi pretirano umazano "?koda da nisem slikal". Po kon?anem ?i??enju je avto spet za?el vle?t kot v?asih in ne kadi ve?, prej pa je vlekel dosti slab?e in kadil...poglej tudi ti na tvoji mazdi, ker te ni? ne stane in zgubi? vse skupaj uro dela.
Kolikor je meni poznano o delovanju EGR ventila naj bi deloval samo v nizkih vrtljajih tam nekje nad 2500 pa naj bi se zaprl in ni vec recikliranja izpu?nih plinov. Baje naj bi zaprt EGR ventil pri nizkih obratih pripomogel k ve?ji onesna?enosti okolja . Dodatne nev?e?nosti pa naj bi bile pozimi ,ko se naj bi ?as ogrevanja hladnega motorja pove?al. Pri nekaterih modelih in znamkah pa se, ko je motor v nizkih obratih opazi rahlo pove?ano dimljenje.
Moj mekaniko mi je rekel,da pri mazdah res ni problem,?e ga blindira?.So pa ene delikatne makine(bmw),ki tega postopka ne prenesejo sploh. :ne vem:
Menjal sklopko in vztrajnik na mojem avtu in po narejenih 5.000 kilometrih je bilo stanje podobno kot prej, pri speljevanju je treslo, ko si vozil na tempomatu navzdol po klancu se je avto zaletaval....potem za name?ek mi je ?e sinhron na peti brzini ?ol h vragu, pa sem na?el menjalnik na 6 prestav, kateri je imel ?e dobro "original" sklopko in vztrajnik in je zdaj kon?no mir
Vztrajnik od LUK-a in sklopko pa sem reklamiral...
Mislim da je res injektor, ker sem malo poslu?al in ko med vo?njo klenka se ga sli?i nabijat "varjanta kladivo" ko dela avto na minimumu, ko pa je med vo?njo tih je tudi na minimumu auto tih...
Na avtu sem menjal 3 injektorje, ?etrtega pa nisem na noben na?in ven spravil, tako da je skoraj sigurno tisti kriv...kaj ?e dam kak?en aditiv bo pomagalo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
haha...niste vsi enaki
Sej ?e kupi? ?tiri injektorje, vsaj eden bo OK
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani